Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Azer - Spelmann

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Azer - Spelmann

      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
        Har godt nok svært ved at se det kreative i Schoop, med mindre du mener det er kreativt at sætte bold tempoet ned for så at spille defensivt
        Jeg prøver ikke at gøre ham monster god, men jeg synes han tit må lede og lede efter en mulighed for at aflevere fremad og så går det i stå ja. Men hvem ser du hellere på midten. Ari? COB? Spelmann? Jeg tror at hvis vi skal frem i tabellen så ligner det at Schoop, Azer og Desler skal have spilletid på den centrale midtbane. Spillere som kan og vil fremad kontra andre.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Jeg prøver ikke at gøre ham monster god, men jeg synes han tit må lede og lede efter en mulighed for at aflevere fremad og så går det i stå ja. Men hvem ser du hellere på midten. Ari? COB? Spelmann? Jeg tror at hvis vi skal frem i tabellen så ligner det at Schoop, Azer og Desler skal have spilletid på den centrale midtbane. Spillere som kan og vil fremad kontra andre.
          så et par situationer mod hobro hvor der var 1-2 mand helt fri i højre side, hvor han sætter tempoet ned og spiller den modsat hvor alle er dækket.

          og ja spellmann sammen med azer ville være optimalt og give den nødvendige bevægelse, men det jo bare min mening
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            Helt enig med Schneider her.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Helt enig med Schneider her.
              Schoop el ej , syntes det er skræmmende at Ari som lader til at være udset af vores trænerteam til at være styrmand og anfører ikke nævnes ..
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Schoop el ej , syntes det er skræmmende at Ari som lader til at være udset af vores trænerteam til at være styrmand og anfører ikke nævnes ..
                Skræmmende, at vi som forumbrugere ikke nævner Ari eller at TB har udnævnt ham til anfører/styrmand?

                Jeg holder selv på Schoop&Azer. Synes vi har haft det højeste topniveau med de to inde på samme tid

                Comment


                  Jeg har en kollega der har nogle kontakter i Vendsyssel FF. Han siger at Jesper Christiansen er rygtet dertil

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                    Jeg har en kollega der har nogle kontakter i Vendsyssel FF. Han siger at Jesper Christiansen er rygtet dertil
                    Go go go

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                      Jeg har en kollega der har nogle kontakter i Vendsyssel FF. Han siger at Jesper Christiansen er rygtet dertil
                      Tvivler jeg stærk på de har råd til. JC er en af de mest løntunge i truppen, og tror ikke at Vendsyssel kan være med der, medmindre en rigmand træder til ala, hvad der skete i Hobro. Ellers skulle OB gå med til at betale noget af hans løn.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Schoop el ej , syntes det er skræmmende at Ari som lader til at være udset af vores trænerteam til at være styrmand og anfører ikke nævnes ..
                        Tja. Ari er da ganske okay, men der er flere der er bedre end ham, efter min mening. Så han må tage vb indtil Barret bliver klar, bagefter må han på bænken, med mindre han har løftet sit spil.
                        Har aldrig forstået at han blev valgt som anfører. Lasse Nielsen havde været bedre, også selvom han er ny.

                        Comment


                          Jeg skal heller ikke gøre mig klog på om der er noget i det. Han havde også hørt rygter om Anders due og Jeppe Curth til Vendsyssel og de holdt jo under ingen omstændigheder vand. Men nu skrev han det til mig, så ville jeg dele det i rygtetråden.

                          Comment


                            http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ioner-rashani/

                            hvis det er korrekt pris må det da snart gå opfor viborg at Thomas Dalgaard ikke er mere end 3 mill værd
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              JC rykker til et hold under OBs niveau i aller nærmeste fremtid(syntes jeg hørte HB Køge). Ousager bliver hentet ind som 2. keeper i stedet for JC, der giver råd til 2 angribere. Har aldrig smidt et rygte før, men prøver denne. :-)

                              Comment


                                Jeg er også næsten sikker på at emil ousager var med til træningen i går. Ved ikke om det har stået andre steder.

                                Comment

                                Working...
                                X