Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægPuha. Det er jeg uenig i. Toppel er ikke Arek eller Roy Carroll, men samlet set synes jeg han gør det ganske godt. Var i mine øjne vores mest stabile (dvs. stabile med et godt niveau) i sidste sæson.
Der var da nogle drops men det kæmper alle hold i ligaen med. Synes ikke niveauet af målmændene (eller holdene i det hele taget) er så højt i disse år - så Toppel er som jeg ser det i den bedste halvdel af startende målmænd i ligaen.
Ousager har aldrig rigtig imponeret mig og synes bestemt heller ikke han var overbevisende i de kampe jeg så ham mod slutningen af sæsonen for GF.
Med andre ord er jeg rimelig tryg ved Toppel som førstemålmand (så dog gerne en der er bedre med fødderne), men jeg ville ikke rigtig være tryg med Ousager som 2. målmand.
Jeg er så også uenig med dig i, at Toppel er en god førstemålmand, men det er jo en smagssag. Han er bedre end JC uden tvivl, men i mine øjne er han en af de absolut svageste målmænd i ligaen. Ousager er som jeg ser det på nogenlunde samme niveau med pil op ad, fordi der er mere potentiale i ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHelt enig i din vurdering, helt ned til sidste gram.
Jeg vil dog give Ousager 1 år. Når så både Toppel og Ousagers kontrakter udløber til næste sommer forlænger vi kun med Toppel og så finder vi en der måske kan slå ham af
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen er han klar næste sæson?
Mit billede af Radza er helt klart en målrettet ung knægt med en stærk psyke, og jeg tror han vil vokse mellem stængerne frem for at bukke under for presset. En vigtig faktor her er selvfølgelig også fansenes forventninger, og hvor meget pres de selv ligger på spilleren. Med de keepere vi har lallet rundt med i 3½ år nu, er der næppe nogle der har alt for høje krav til niveauet, og jeg både tror og håber på, at OBs fans vil kunne tilgive og give ro til en ung fynsk keeper der lader nogle lette bolde gå ind en gang i mellem, når alternativet er to mand på den anden side af de 30, hvor den ene endda er tidligere landsholdsspiller, som gør det samme. Og tænk nu, hvis han rent faktisk var bedre...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er jo et godt spørgsmål. Jeg synes dog vi har set rigtigt mange eksempler på unge talentfulde målmænd i Superligaen de seneste år, der har fået chancen tidligt, er vokset med opgaven og har fået succes. Nicolai Larsen, Løssl, Rønnow, David Jensen, Martin Hansen, Peter Friis, Falkesgaard og sikkert andre jeg har glemt. Taget vores målmandssituation i betragtning, synes jeg ikke det ville skade at give Radza, der ganske givet er et stort talent, chancen. Jeg vil nærmest sige: Kan det blive værre?
Mit billede af Radza er helt klart en målrettet ung knægt med en stærk psyke, og jeg tror han vil vokse mellem stængerne frem for at bukke under for presset. En vigtig faktor her er selvfølgelig også fansenes forventninger, og hvor meget pres de selv ligger på spilleren. Med de keepere vi har lallet rundt med i 3½ år nu, er der næppe nogle der har alt for høje krav til niveauet, og jeg både tror og håber på, at OBs fans vil kunne tilgive og give ro til en ung fynsk keeper der lader nogle lette bolde gå ind en gang i mellem, når alternativet er to mand på den anden side af de 30, hvor den ene endda er tidligere landsholdsspiller, som gør det samme. Og tænk nu, hvis han rent faktisk var bedre...
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-paa-klubjagt
Marcus var sku egentlig altid garant for en god fight... Ham kunne vi godt bruge igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Karlpral Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-paa-klubjagt
Marcus var sku egentlig altid garant for en god fight... Ham kunne vi godt bruge igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNej, han har aldrig været direkte under Frank, men har garanteret mødtes i andre sammenhænge, og jeg er sikker på at han en ønskespiller for Thomas Frank.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment