Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lol
    Det bliver onkel sgu glad for at læse det her
    Hehe.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Hvis det er en københavnsk journalist, ville jeg ikke lægge så meget i det. De har det med at slå os i hartkorn med bønder, fiskere, osv.
      Jo jo, men de er jo nævnt... Vi er sgu nok blevet degraderet...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Så kom indslaget fra TV2... Falk vil have forstærkninger...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Så kom indslaget fra TV2... Falk vil have forstærkninger...
          Længere indslag i aften

          Comment


            Brøndby henvendte sig allerede angående Falk i vinter. Dengang skulle OB have været totalt afvisende, men Brøndby har fået flere penge siden, og samtidig er Rasmus Falk irriteret over salget af Kadrii, ligesom han kender mange i Brøndby fra sin tid på ungdomslandsholdene. Rasmus Falk er uden tvivl stribet, men kom ikke og tro, at det vil få ham til at afvise en karriere Brøndby. Prisen ligger dog mellem 10 og 15 millioner, så hvis Brøndby vil have ham, skal de have den helt store pung frem. Personligt tror jeg dog det beløb kan fordobles for dem i et salg, når han formentlig slår igennem på et bedre hold med større ambitioner.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Længere indslag i aften
              Hvornår?

              Comment


                Det lød godt nok mest af alt som en virkelig uengageret skoledreng, der prøvede at sige, at det er et spændende museum for ravkunst de besøger... det er nok vigtigheden i udmeldingen der gør det... hvor om alting, vigtigt...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                  Hvornår?
                  22,20 ca

                  Comment


                    At Jesper Hansen afviser at sælge Rasmus Falk skal vi i øvrigt ikke tage for mere end hvad det er: Nemlig et forsøg på at presse prisen så højt op som muligt. Han gjorde det samme gentagne gange i Horsens. Blandt andet med Gilberto.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Brøndby henvendte sig allerede angående Falk i vinter. Dengang skulle OB have været totalt afvisende, men Brøndby har fået flere penge siden, og samtidig er Rasmus Falk irriteret over salget af Kadrii, ligesom han kender mange i Brøndby fra sin tid på ungdomslandsholdene. Rasmus Falk er uden tvivl stribet, men kom ikke og tro, at det vil få ham til at afvise en karriere Brøndby. Prisen ligger dog mellem 10 og 15 millioner, så hvis Brøndby vil have ham, skal de have den helt store pung frem. Personligt tror jeg dog det beløb kan fordobles for dem i et salg, når han formentlig slår igennem på et bedre hold med større ambitioner.
                      Var det ikke også Thomas Frank der fulgte ham op gennem årerne på u-landsholdet..?
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        1 division er da også meget flot for en klub som ob

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Var det ikke også Thomas Frank der fulgte ham op gennem årerne på u-landsholdet..?
                          Nej, han har aldrig været direkte under Frank, men har garanteret mødtes i andre sammenhænge, og jeg er sikker på at han en ønskespiller for Thomas Frank.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            At Jesper Hansen afviser at sælge Rasmus Falk skal vi i øvrigt ikke tage for mere end hvad det er: Nemlig et forsøg på at presse prisen så højt op som muligt. Han gjorde det samme gentagne gange i Horsens. Blandt andet med Gilberto.

                            - Jeg har læst historien og kan konstatere, at det er en af de mere morsomme og kreative historier, jeg har læst. Dels var jeg selv i Jylland for at se kampe, dels kørte Rasmus hjem direkte efter kampen, og det samme gjorde hans far, siger Bach Lund til bold.dk

                            - Det er ikke fysisk muligt, at det møde kunne have fundet sted. Det har intet på sig.

                            http://www.bold.dk/nyt/falk-agent-af...e-med-broendby

                            - Jeg kan helt afvise, at der har været et møde med Brøndby. Jeg er bekendt med, at der er flere klubber, der følger mig, men jeg kan afvise, at der har været et møde med nogen. Søndag efter vores kamp mod Hobro var jeg sammen med fire gode venner, og min agent var ikke engang i Odense, så det passer ikke, at der har været et møde. Fyens Stiftstidende må gøre deres hjemmearbejde bedre, siger Rasmus Falk til tipsbladet.dk

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oendby-kontakt
                            Last edited by Familien L; 23-07-2014, 22:14.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              At Jesper Hansen afviser at sælge Rasmus Falk skal vi i øvrigt ikke tage for mere end hvad det er: Nemlig et forsøg på at presse prisen så højt op som muligt. Han gjorde det samme gentagne gange i Horsens. Blandt andet med Gilberto.
                              Syntes bare han skal følge linien. Afvis afvis afvis. Og så sælge ham til udlandet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                                - Jeg har læst historien og kan konstatere, at det er en af de mere morsomme og kreative historier, jeg har læst. Dels var jeg selv i Jylland for at se kampe, dels kørte Rasmus hjem direkte efter kampen, og det samme gjorde hans far, siger Bach Lund til bold.dk

                                - Det er ikke fysisk muligt, at det møde kunne have fundet sted. Det har intet på sig.

                                http://www.bold.dk/nyt/falk-agent-af...e-med-broendby

                                - Jeg kan helt afvise, at der har været et møde med Brøndby. Jeg er bekendt med, at der er flere klubber, der følger mig, men jeg kan afvise, at der har været et møde med nogen. Søndag efter vores kamp mod Hobro var jeg sammen med fire gode venner, og min agent var ikke engang i Odense, så det passer ikke, at der har været et møde. Fyens Stiftstidende må gøre deres hjemmearbejde bedre, siger Rasmus Falk til tipsbladet.dk

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oendby-kontakt
                                Og mærkelig passiv/agressiv kommentar fra Abildtrup, i betragtning af at det er hans lamme historie baseret på anonyme kilder, der er blevet skudt ned med et brag.


                                Han er sgu besynderlig...
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X