Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Der var en artikel i går der skrev 3-4 stykker vidst. Ved ikke om det er sandt men det stod der
    Den artikel gad jeg godt se, for i så fald skal pågældende journalist nok lige overveje at holde igen med limen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Puha. Det er jeg uenig i. Toppel er ikke Arek eller Roy Carroll, men samlet set synes jeg han gør det ganske godt. Var i mine øjne vores mest stabile (dvs. stabile med et godt niveau) i sidste sæson.

      Der var da nogle drops men det kæmper alle hold i ligaen med. Synes ikke niveauet af målmændene (eller holdene i det hele taget) er så højt i disse år - så Toppel er som jeg ser det i den bedste halvdel af startende målmænd i ligaen.

      Ousager har aldrig rigtig imponeret mig og synes bestemt heller ikke han var overbevisende i de kampe jeg så ham mod slutningen af sæsonen for GF.

      Med andre ord er jeg rimelig tryg ved Toppel som førstemålmand (så dog gerne en der er bedre med fødderne), men jeg ville ikke rigtig være tryg med Ousager som 2. målmand.
      Hvis du sammenligner Toppels niveau med Ousagers, da Toppel var i Ousagers alder, så er Ousager i hvert fald foran :)

      Jeg er så også uenig med dig i, at Toppel er en god førstemålmand, men det er jo en smagssag. Han er bedre end JC uden tvivl, men i mine øjne er han en af de absolut svageste målmænd i ligaen. Ousager er som jeg ser det på nogenlunde samme niveau med pil op ad, fordi der er mere potentiale i ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Helt enig i din vurdering, helt ned til sidste gram.

        Jeg vil dog give Ousager 1 år. Når så både Toppel og Ousagers kontrakter udløber til næste sommer forlænger vi kun med Toppel og så finder vi en der måske kan slå ham af
        Jeg stemmer for at vi finder en top målmand i 15 og slipper JC og Toppel. Radza forfremmes til 2. Målmand og et nyt talent hentes. Helst fra egne rækker

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Når så både Toppel og Ousagers kontrakter udløber til næste sommer forlænger vi kun med Toppel og så finder vi en der måske kan slå ham af
          Behøves ikke. Vi har Radza, han bliver klasse.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Den artikel gad jeg godt se, for i så fald skal pågældende journalist nok lige overveje at holde igen med limen.
            Mener det var på bt eller eb igår med overskriften: DERFOR gav vi så meget for Rashani

            Comment


              http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...r-uanset-hvad/
              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Behøves ikke. Vi har Radza, han bliver klasse.
                Men er han klar næste sæson?

                Comment


                  Nye toner. Men stadig bare snak

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Men er han klar næste sæson?
                    Det er jo et godt spørgsmål. Jeg synes dog vi har set rigtigt mange eksempler på unge talentfulde målmænd i Superligaen de seneste år, der har fået chancen tidligt, er vokset med opgaven og har fået succes. Nicolai Larsen, Løssl, Rønnow, David Jensen, Martin Hansen, Peter Friis, Falkesgaard og sikkert andre jeg har glemt. Taget vores målmandssituation i betragtning, synes jeg ikke det ville skade at give Radza, der ganske givet er et stort talent, chancen. Jeg vil nærmest sige: Kan det blive værre?

                    Mit billede af Radza er helt klart en målrettet ung knægt med en stærk psyke, og jeg tror han vil vokse mellem stængerne frem for at bukke under for presset. En vigtig faktor her er selvfølgelig også fansenes forventninger, og hvor meget pres de selv ligger på spilleren. Med de keepere vi har lallet rundt med i 3½ år nu, er der næppe nogle der har alt for høje krav til niveauet, og jeg både tror og håber på, at OBs fans vil kunne tilgive og give ro til en ung fynsk keeper der lader nogle lette bolde gå ind en gang i mellem, når alternativet er to mand på den anden side af de 30, hvor den ene endda er tidligere landsholdsspiller, som gør det samme. Og tænk nu, hvis han rent faktisk var bedre...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Det er jo et godt spørgsmål. Jeg synes dog vi har set rigtigt mange eksempler på unge talentfulde målmænd i Superligaen de seneste år, der har fået chancen tidligt, er vokset med opgaven og har fået succes. Nicolai Larsen, Løssl, Rønnow, David Jensen, Martin Hansen, Peter Friis, Falkesgaard og sikkert andre jeg har glemt. Taget vores målmandssituation i betragtning, synes jeg ikke det ville skade at give Radza, der ganske givet er et stort talent, chancen. Jeg vil nærmest sige: Kan det blive værre?

                      Mit billede af Radza er helt klart en målrettet ung knægt med en stærk psyke, og jeg tror han vil vokse mellem stængerne frem for at bukke under for presset. En vigtig faktor her er selvfølgelig også fansenes forventninger, og hvor meget pres de selv ligger på spilleren. Med de keepere vi har lallet rundt med i 3½ år nu, er der næppe nogle der har alt for høje krav til niveauet, og jeg både tror og håber på, at OBs fans vil kunne tilgive og give ro til en ung fynsk keeper der lader nogle lette bolde gå ind en gang i mellem, når alternativet er to mand på den anden side af de 30, hvor den ene endda er tidligere landsholdsspiller, som gør det samme. Og tænk nu, hvis han rent faktisk var bedre...
                      Vi må se. Han burde dog forfremmes til 2.målmand næste år

                      Comment


                        Jeg stemmer for han ryger på mål fra næste kamp!!

                        Comment


                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-paa-klubjagt

                          Marcus var sku egentlig altid garant for en god fight... Ham kunne vi godt bruge igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Karlpral Se indlæg
                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-paa-klubjagt

                            Marcus var sku egentlig altid garant for en god fight... Ham kunne vi godt bruge igen.
                            Jeg siger også ja tak.. Han var måske ikke verdens skarpeste angriber, men viljen og indstillingen fejlede INTET! Det er en type vi har brug for..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                              Jeg siger også ja tak.. Han var måske ikke verdens skarpeste angriber, men viljen og indstillingen fejlede INTET! Det er en type vi har brug for..
                              Enig... Fight, tacklinger, genpres, støvlerne forrest!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Nej, han har aldrig været direkte under Frank, men har garanteret mødtes i andre sammenhænge, og jeg er sikker på at han en ønskespiller for Thomas Frank.
                                Kunne lige se han faktisk har spillet under TF på u-landshold... nå, men den er jo ude af verden alligevel...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X