Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    en alibi boldflytter er min vudering af ham må jeg indrømme..
    dårlig defensivt og ingen trussel offensivt.. Han er ikke farlig ved dødbolde. Hverken med hovedet eller spark..
    scorer ingen mål og er ofte skadet. Han holder sjældent 90 min og er aldrig en der går forrest med hård fight hvis det hele ikke kører..

    men han har da et pænt hår
    Synes du er for hård ved ham. Schoop er måske ikke så fysisk stærk, men han han er da langtfra den der kæmper mindst på holdet. De kampe hvor spillet køre for os er han i mine øjne oftest en nøgle figur. Schoop er en af de få, der kan lige en ordentlig offensiv pasning. Men det kræver selvfølgelig at holdet bevæger sig for ham. Præcis det samme som eksempelvis Emil og Falk har brug for. Jeg mener Schoop er alt for undervurderet her på forum.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Synes du er for hård ved ham. Schoop er måske ikke så fysisk stærk, men han han er da langtfra den der kæmper mindst på holdet. De kampe hvor spillet køre for os er han i mine øjne oftest en nøgle figur. Schoop er en af de få, der kan lige en ordentlig offensiv pasning. Men det kræver selvfølgelig at holdet bevæger sig for ham. Præcis det samme som eksempelvis Emil og Falk har brug for. Jeg mener Schoop er alt for undervurderet her på forum.
      jammen så er vi jo bare uenige. Manden er ubruglig hvis vi skal tilbage til toppen...
      indrømmet at han kan fordele spillet okey men alle de andre mangler overskygger bare dette..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
        Han holder overhovedet ikke Superliga niveau!! Rimelig med bolden, men elendig når modstanderen har den. Har endnu ikke set ham løbe i andet end hvad jeg vil kalde lunte tempo! Men han er jo desværre ikke den eneste der ikke har den fornødne klasse.....
        Det er simpelhen ikke rigtigt. Men jeg ved at der er nogle som har den holdning og den må i gerne have. Det er jo ikke for sjovt at Schoop spiller det antal kampe han gøre trods hans skades perioder. Han har ikke Falks talent og er ingen DD, men niveau til superligaen det har han.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Det er simpelhen ikke rigtigt. Men jeg ved at der er nogle som har den holdning og den må i gerne have. Det er jo ikke for sjovt at Schoop spiller det antal kampe han gøre trods hans skades perioder. Han har ikke Falks talent og er ingen DD, men niveau til superligaen det har han.
          han har ikke det superliga niveau der skal til for at føre OB der til hvor vi hører hjemme.. Men kan sagtens se ham spille i en anden bundklub i superligaen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            han har ikke det superliga niveau der skal til for at føre OB der til hvor vi hører hjemme.. Men kan sagtens se ham spille i en anden bundklub i superligaen
            Vi er bestemt ikke enige og bliver det nok heller ikke på dette punkt
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              han har ikke det superliga niveau der skal til for at føre OB der til hvor vi hører hjemme.. Men kan sagtens se ham spille i en anden bundklub i superligaen
              Hvor hører OB da til og efter hvilke parametre...?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Hvor hører OB da til og efter hvilke parametre...?
                Jeg skriver: føre OB der til hvor vi hører hjemme. Og det tager jo nok 2-3 år

                det betyder at hvis vi skal tilbage som top 4 klub bliver det ikke med Schoop som styrmand

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  jammen så er vi jo bare uenige. Manden er ubruglig hvis vi skal tilbage til toppen...
                  indrømmet at han kan fordele spillet okey men alle de andre mangler overskygger bare dette..
                  Schoop er en habil 1 div spiller , han gør det fint i området omkring midten når modstanderne tillader han i sit adstadige tempo får lov at trille den lidt til siden og bagud . Han bliver aldrig en spiller som i fællesskab med øvrige kan løfte vores niveau eller bare bringe ro og stabilitet på holdet .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Det er simpelhen ikke rigtigt. Men jeg ved at der er nogle som har den holdning og den må i gerne have. Det er jo ikke for sjovt at Schoop spiller det antal kampe han gøre trods hans skades perioder. Han har ikke Falks talent og er ingen DD, men niveau til superligaen det har han.
                    Det er jo det sjove, at man kan se tingene forskelligt:-) Jeg anerkender også, at i den samlede vurdering, skal det med, at han jo ikke har nogle foran sig, hans kreative afleveringer kan finde frem til. Men i min optik, skal en moderne midtbanespiller kunne spille begge veje, og her er han altså ikke god nok i min optik. Hans mange kampe skyldes vel primært fraværet af andre. Når venstre back er på plads og angriberne kommer ( hvis det nogen sinde sker ) og Azer er oppe i omdrejninger, så der bliver der vel næppe plads til ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                      Det er jo det sjove, at man kan se tingene forskelligt:-) Jeg anerkender også, at i den samlede vurdering, skal det med, at han jo ikke har nogle foran sig, hans kreative afleveringer kan finde frem til. Men i min optik, skal en moderne midtbanespiller kunne spille begge veje, og her er han altså ikke god nok i min optik. Hans mange kampe skyldes vel primært fraværet af andre. Når venstre back er på plads og angriberne kommer ( hvis det nogen sinde sker ) og Azer er oppe i omdrejninger, så der bliver der vel næppe plads til ham.
                      Hvad er det ideelle setup på den centrale midt?

                      Comment


                        Er der ikke nogen af jer professorer der kan forklarer mig hvad JS fodboldniveau har med en rygtetråd at gøre - for mig er det pænt OT.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                          Er der ikke nogen af jer professorer der kan forklarer mig hvad JS fodboldniveau har med en rygtetråd at gøre - for mig er det pænt OT.
                          Intet
                          just killing time

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Schoop skal ingen steder. Han er god nok og en af vores kreative kræfter selvom han falder igennem en gang i mellem.
                            Har godt nok svært ved at se det kreative i Schoop, med mindre du mener det er kreativt at sætte bold tempoet ned for så at spille defensivt
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              Det er godt nok svært at spå om hvor vidt han ville blive en succes i OB, Kjær. Toft kom også til os fra Køge, godt nok da de havde spillet superliga, hvor han havde gjort det godt hos dem. Men han blev aldrig tilnærmelsesvis farlig nok med to mål i 25 kampe. Meget anderledes type spiller godt nok, men lidt samme setup. Det er et stort spring både at skifte klub og hoppe en liga op. Og så tilmed skulle være spidsangriber for et hold med ligaens mest transparente angrebstaktik. Han har helt afgjort nogle spændende nok kvaliteter, så hvis man kunne få ham billigt ville det ganske givet være en billig kupon, men stadig en kupon. Jeg ville dog være meget, meget interesseret i ham OG Dalgaard sammen på toppen. Det kunne blive rigtig giftigt og kaster tankerne tilbage på tidligere tiders geniale angrebskonstellationer vi har haft.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                Hvad er det ideelle setup på den centrale midt?
                                Mit bud er Azer og Schoop (jeg ved du spurgte en anden, men alligevel)
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X