Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Han er bare total til grin^

    han var også OB expert på TV2 i dag. Jeg var ved at brække mig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Og mærkelig passiv/agressiv kommentar fra Abildtrup, i betragtning af at det er hans lamme historie baseret på anonyme kilder, der er blevet skudt ned med et brag.


      Han er sgu besynderlig...
      Jeg håber godt nok, at det er en ret tung kilde, han har brugt til den historie.

      Det er unfair over for OB, Falk og os fans at strøg om sig med sådanne historier, hvis det bare er et eller andet tilfældigt rygte, han har hørt ude i byen.

      I det mindste kunne han have kontaktet Falk eller hans rådgiver for en kommentar, inden artiklen blev sendt ud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Jeg håber godt nok, at det er en ret tung kilde, han har brugt til den historie.

        Det er unfair over for OB, Falk og os fans at strøg om sig med sådanne historier, hvis det bare er et eller andet tilfældigt rygte, han har hørt ude i byen.

        I det mindste kunne han have kontaktet Falk eller hans rådgiver for en kommentar, inden artiklen blev sendt ud.
        han har det jo tydligt fra Brøndby forum...
        alt for lidt "hits"

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Og mærkelig passiv/agressiv kommentar fra Abildtrup, i betragtning af at det er hans lamme historie baseret på anonyme kilder, der er blevet skudt ned med et brag.


          Han er sgu besynderlig...
          Jeg kommer til at spekulere på, om Fynske Mediers topledelse egentligt er bevidst om, at Fyens største fanbase (og ergo kunde opland på sportsdelen) nærmest ligger i åben krig med avisens sportsredaktør?

          I al den tid jeg føstehånds husker, omkring OB, har klubben fået en mildest talt lunken behandling af sportsredaktøren - og her stepper vi så op til nye højder, med en i mine øje små provokerende kommentar "......"

          Nuvel, måske man er en anelse ekstra pirlig taget hele situationen i betragtning - og ja journalistikkens natur, er at den må forholde sig objektiv. Men når ret skal være ret, så har jeg faktisk svært ved at se Fyens Stiftstidende være det, når det kommer til OB.

          Avisen skal på ingen måde ryde sider for at please OB fans, når der ikke er noget skrive om, ej heller mener jeg at det er læseren der dikterer hvad der skal stå i avisen. Men om man vil det eller ej, så er det et produkt der skal sælges - og det gør de godt nok elendigt på sports delen (set med OB briller).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
            Jeg kommer til at spekulere på, om Fynske Mediers topledelse egentligt er bevidst om, at Fyens største fanbase (og ergo kunde opland på sportsdelen) nærmest ligger i åben krig med avisens sportsredaktør?

            I al den tid jeg føstehånds husker, omkring OB, har klubben fået en mildest talt lunken behandling af sportsredaktøren - og her stepper vi så op til nye højder, med en i mine øje små provokerende kommentar "......"

            Nuvel, måske man er en anelse ekstra pirlig taget hele situationen i betragtning - og ja journalistikkens natur, er at den må forholde sig objektiv. Men når ret skal være ret, så har jeg faktisk svært ved at se Fyens Stiftstidende være det, når det kommer til OB.

            Avisen skal på ingen måde ryde sider for at please OB fans, når der ikke er noget skrive om, ej heller mener jeg at det er læseren der dikterer hvad der skal stå i avisen. Men om man vil det eller ej, så er det et produkt der skal sælges - og det gør de godt nok elendigt på sports delen (set med OB briller).
            jeg tror nu ikke der skal lægges mere i det end godt er. Vi vælger vel alle hvad vi vil tro på. NA er pænt skråsikker i sin udmelding og RF afviser kategorisk at der er kontakt, og det skal han også, medmindre OBs ledelse har givet ham lov til mødes med BIF, så er det helt legalt at de både kontakter ham og mødes med RF. Det ville dog være noget ubegavet at ses i Odense netop nu hvor følelserne er så meget i kog, som er tilfældet. Vi fans vil gerne have opmærksomheden på klubben, og med øget opmærksomhed følger der ofte mindre sandfærdige historier med i kølvandet.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              har lige set, at vi er interesseret i Almebäck? wtf?

              https://twitter.com/JesperElgaard/st...14555307397120

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                har lige set, at vi er interesseret i Almebäck? wtf?

                https://twitter.com/JesperElgaard/st...14555307397120
                Det er da næsten det skøreste rygte til nu :-)
                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                  har lige set, at vi er interesseret i Almebäck? wtf?

                  https://twitter.com/JesperElgaard/st...14555307397120
                  har været fremme før. Tror rygtet startede på Brøndby forum

                  tror ikke på det

                  Comment


                    http://www.bold.dk/nyt/avis-broendby...as-om-nordmand
                    måske ikke den rigtige tråd (og så alliwl) så kan vi muligvis lukke ned for NA i forholdet RF/BIF
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      han har det jo tydligt fra Brøndby forum...
                      alt for lidt "hits"
                      Jeg læste det også på sso før NAs historie..
                      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                      Comment


                        Lige siden Falk er blevet rygtet til Brøndby har der kørt rygter med Antipas, Almebäck og Stenderup den anden vej.

                        Jeg tillader mig at slå koldt vand i blodet og sige. Vi har ikke brug for en centerforsvarer til. Jesper Hansen snakker kun om angribere. Det sker ikke.

                        Medmindre vi har et bud liggende på Kasper eller Daniel og i så fald kunne Almebäck være en fin erstatning, men at vi uden videre køber ham, det tror jeg ikke på, det vil være en del af et puslespil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          http://www.bold.dk/nyt/avis-broendby...as-om-nordmand
                          måske ikke den rigtige tråd (og så alliwl) så kan vi muligvis lukke ned for NA i forholdet RF/BIF
                          Mon ikke de har flere ting i gang for at se til sidst hvad der kan lade sig gøre og hvad der er bedst og billigst. Tror ikke dette udelukker Falk helt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                            Det er da næsten det skøreste rygte til nu :-)
                            Hvis der er noget hold i dette, kan det vel kun hænge sammen med et salg af enten Kasper Larsen eller Daniel Høegh. Ellers giver det ingen mening...

                            Men det mest realistiske er nok, at det er en and og en stor en af slagsen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Hvis der er noget hold i dette, kan det vel kun hænge sammen med et salg af enten Kasper Larsen eller Daniel Høegh. Ellers giver det ingen mening...

                              Men det mest realistiske er nok, at det er en and og en stor en af slagsen
                              Han har jo også spillet nogle kampe som højre back for Brøndby, måske Lasse Kryger skal rykkes frem på kanten.(kun et gæt)
                              Last edited by Faurskov; 24-07-2014, 08:30.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Han har jo også spillet højre back for Brøndby, måske Lasse Kryger skal rykkes frem på kanten.(kun et gæt)
                                det kunne være en mulighed HVIS det skete, mendet gør det ikke.
                                JH siger et sted at truppen er som den skal være, pånær i i angrewet :-)
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X