Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlæg
    JC rykker til et hold under OBs niveau i aller nærmeste fremtid(syntes jeg hørte HB Køge). Ousager bliver hentet ind som 2. keeper i stedet for JC, der giver råd til 2 angribere. Har aldrig smidt et rygte før, men prøver denne. :-)
    HB Køge og JC lyder som et scoop for dem. Det er da en mulighed så JC kommer tættere på børnene, men at Ousager hentes dom ny 2. keeper er da dumt når vi har Radza i kulissen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlæg
      JC rykker til et hold under OBs niveau i aller nærmeste fremtid(syntes jeg hørte HB Køge). Ousager bliver hentet ind som 2. keeper i stedet for JC, der giver råd til 2 angribere. Har aldrig smidt et rygte før, men prøver denne. :-)
      Det håber jeg virkelig! Jeg vurderer Ousager til at være mindst på niveau med Toppel. Go go!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
        http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ioner-rashani/

        hvis det er korrekt pris må det da snart gå opfor viborg at Thomas Dalgaard ikke er mere end 3 mill værd
        Så at Brøndby betaler overpris for en spiller der ikke en gang har 5 måneder tilbage af sin kontrakt, skulle overbevise Viborg om, at Dalgaards pris er for høj? Det her jeg sgu lidt svært ved at se hvorfor.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Så at Brøndby betaler overpris for en spiller der ikke en gang har 5 måneder tilbage af sin kontrakt, skulle overbevise Viborg om, at Dalgaards pris er for høj? Det her jeg sgu lidt svært ved at se hvorfor.
          Det var noget med at hvis de hentede ham til vinter skulle de alligevel have betalt et højt uddanelses beløb..
          så forskellen var ikke kæmpe stor

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
            Jeg er også næsten sikker på at emil ousager var med til træningen i går. Ved ikke om det har stået andre steder.
            det har det ikke. Er han kontraktfri pt?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              det har det ikke. Er han kontraktfri pt?
              Ja.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                det har det ikke. Er han kontraktfri pt?
                yep og han bor så vidt jeg ved i Nørregade eller Asylgade
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Ja.
                  Okey. Ja så kan vi lige så godt have ham siddende på bænken til 1/4 i løn

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Så at Brøndby betaler overpris for en spiller der ikke en gang har 5 måneder tilbage af sin kontrakt, skulle overbevise Viborg om, at Dalgaards pris er for høj? Det her jeg sgu lidt svært ved at se hvorfor.
                    er jo et spørgsmål om man mener det er overpris for en spiller først i tyverne contra en sidst i tyverne
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      yep og han bor så vidt jeg ved i Nørregade eller Asylgade
                      Kunne jo også bare være at han har fået lov til at træne med. Men spændende.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                        Det håber jeg virkelig! Jeg vurderer Ousager til at være mindst på niveau med Toppel. Go go!
                        Puha. Det er jeg uenig i. Toppel er ikke Arek eller Roy Carroll, men samlet set synes jeg han gør det ganske godt. Var i mine øjne vores mest stabile (dvs. stabile med et godt niveau) i sidste sæson.

                        Der var da nogle drops men det kæmper alle hold i ligaen med. Synes ikke niveauet af målmændene (eller holdene i det hele taget) er så højt i disse år - så Toppel er som jeg ser det i den bedste halvdel af startende målmænd i ligaen.

                        Ousager har aldrig rigtig imponeret mig og synes bestemt heller ikke han var overbevisende i de kampe jeg så ham mod slutningen af sæsonen for GF.

                        Med andre ord er jeg rimelig tryg ved Toppel som førstemålmand (så dog gerne en der er bedre med fødderne), men jeg ville ikke rigtig være tryg med Ousager som 2. målmand.

                        EDIT: Hvis vi sælger Jesper C. tænker jeg det er på tide at give Radza chancen som reserve. Om han er god nok ved jeg ikke men synes han bør få chancen for at bevise det. Ousager har i mine øjne bevist, at han ikke er. Men hvis vi henter ham får han da chancen for at modbevise mig.
                        Last edited by Agbre; 25-07-2014, 16:30.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Puha. Det er jeg uenig i. Toppel er ikke Arek eller Roy Carroll, men samlet set synes jeg han gør det ganske godt. Var i mine øjne vores mest stabile (dvs. stabile med et godt niveau) i sidste sæson.

                          Der var da nogle drops men det kæmper alle hold i ligaen med. Synes ikke niveauet af målmændene (eller holdene i det hele taget) er så højt i disse år - så Toppel er som jeg ser det i den bedste halvdel af startende målmænd i ligaen.

                          Ousager har aldrig rigtig imponeret mig og synes bestemt heller ikke han var overbevisende i de kampe jeg så ham mod slutningen af sæsonen for GF.

                          Med andre ord er jeg rimelig tryg ved Toppel som førstemålmand (så dog gerne en der er bedre med fødderne), men jeg ville ikke rigtig være tryg med Ousager som 2. målmand.
                          Hvis han bliver på bænken er jeg ganske tryg. Og kan vi spare 100.000-150.000 om måneden så skal det da bare gøres

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det var noget med at hvis de hentede ham til vinter skulle de alligevel have betalt et højt uddanelses beløb..
                            så forskellen var ikke kæmpe stor
                            Argh, ikke 5 mille.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Argh, ikke 5 mille.
                              Der var en artikel i går der skrev 3-4 stykker vidst. Ved ikke om det er sandt men det stod der

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Puha. Det er jeg uenig i. Toppel er ikke Arek eller Roy Carroll, men samlet set synes jeg han gør det ganske godt. Var i mine øjne vores mest stabile (dvs. stabile med et godt niveau) i sidste sæson.

                                Der var da nogle drops men det kæmper alle hold i ligaen med. Synes ikke niveauet af målmændene (eller holdene i det hele taget) er så højt i disse år - så Toppel er som jeg ser det i den bedste halvdel af startende målmænd i ligaen.

                                Ousager har aldrig rigtig imponeret mig og synes bestemt heller ikke han var overbevisende i de kampe jeg så ham mod slutningen af sæsonen for GF.

                                Med andre ord er jeg rimelig tryg ved Toppel som førstemålmand (så dog gerne en der er bedre med fødderne), men jeg ville ikke rigtig være tryg med Ousager som 2. målmand.
                                Helt enig i din vurdering, helt ned til sidste gram.

                                Jeg vil dog give Ousager 1 år. Når så både Toppel og Ousagers kontrakter udløber til næste sommer forlænger vi kun med Toppel og så finder vi en der måske kan slå ham af

                                Comment

                                Working...
                                X