Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSynes du er for hård ved ham. Schoop er måske ikke så fysisk stærk, men han han er da langtfra den der kæmper mindst på holdet. De kampe hvor spillet køre for os er han i mine øjne oftest en nøgle figur. Schoop er en af de få, der kan lige en ordentlig offensiv pasning. Men det kræver selvfølgelig at holdet bevæger sig for ham. Præcis det samme som eksempelvis Emil og Falk har brug for. Jeg mener Schoop er alt for undervurderet her på forum.
indrømmet at han kan fordele spillet okey men alle de andre mangler overskygger bare dette..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægHan holder overhovedet ikke Superliga niveau!! Rimelig med bolden, men elendig når modstanderen har den. Har endnu ikke set ham løbe i andet end hvad jeg vil kalde lunte tempo! Men han er jo desværre ikke den eneste der ikke har den fornødne klasse.....Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet er simpelhen ikke rigtigt. Men jeg ved at der er nogle som har den holdning og den må i gerne have. Det er jo ikke for sjovt at Schoop spiller det antal kampe han gøre trods hans skades perioder. Han har ikke Falks talent og er ingen DD, men niveau til superligaen det har han.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæghan har ikke det superliga niveau der skal til for at føre OB der til hvor vi hører hjemme.. Men kan sagtens se ham spille i en anden bundklub i superligaenForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæghan har ikke det superliga niveau der skal til for at føre OB der til hvor vi hører hjemme.. Men kan sagtens se ham spille i en anden bundklub i superligaen"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægjammen så er vi jo bare uenige. Manden er ubruglig hvis vi skal tilbage til toppen...
indrømmet at han kan fordele spillet okey men alle de andre mangler overskygger bare dette..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet er simpelhen ikke rigtigt. Men jeg ved at der er nogle som har den holdning og den må i gerne have. Det er jo ikke for sjovt at Schoop spiller det antal kampe han gøre trods hans skades perioder. Han har ikke Falks talent og er ingen DD, men niveau til superligaen det har han.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægDet er jo det sjove, at man kan se tingene forskelligt:-) Jeg anerkender også, at i den samlede vurdering, skal det med, at han jo ikke har nogle foran sig, hans kreative afleveringer kan finde frem til. Men i min optik, skal en moderne midtbanespiller kunne spille begge veje, og her er han altså ikke god nok i min optik. Hans mange kampe skyldes vel primært fraværet af andre. Når venstre back er på plads og angriberne kommer ( hvis det nogen sinde sker ) og Azer er oppe i omdrejninger, så der bliver der vel næppe plads til ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSchoop skal ingen steder. Han er god nok og en af vores kreative kræfter selvom han falder igennem en gang i mellem.JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Det er godt nok svært at spå om hvor vidt han ville blive en succes i OB, Kjær. Toft kom også til os fra Køge, godt nok da de havde spillet superliga, hvor han havde gjort det godt hos dem. Men han blev aldrig tilnærmelsesvis farlig nok med to mål i 25 kampe. Meget anderledes type spiller godt nok, men lidt samme setup. Det er et stort spring både at skifte klub og hoppe en liga op. Og så tilmed skulle være spidsangriber for et hold med ligaens mest transparente angrebstaktik. Han har helt afgjort nogle spændende nok kvaliteter, så hvis man kunne få ham billigt ville det ganske givet være en billig kupon, men stadig en kupon. Jeg ville dog være meget, meget interesseret i ham OG Dalgaard sammen på toppen. Det kunne blive rigtig giftigt og kaster tankerne tilbage på tidligere tiders geniale angrebskonstellationer vi har haft.
Comment
Comment