Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Var den med Jeppe du mente?
    kom på bold.dk 3 minutter efter det var postet så tror svaret er ja
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Comment


      Jeg har ønsket mig Jeppe Kjær længe, så det ville være en velkommen forstærkning.

      Almebäck er jeg noget mere forbeholden over for. Jeg så de fleste af hans kampe for BIF, og han er ikke på nogen måde bedre end Høegh-Larsen-Nielsen-trekløveret. På højre back ville han være en forstærkning, ellers ikke.

      Stenderup skal bare kravle ind under en sten og spille 2. division. Han er ikke god.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
        kom på bold.dk 3 minutter efter det var postet så tror svaret er ja
        Okey. Tænkte bare at det ikke var den store nyhed og at der var noget andet på vej..
        der har været mange indlæg på det seneste med spillere rygtet til OB jo

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg har ønsket mig Jeppe Kjær længe, så det ville være en velkommen forstærkning.

          Almebäck er jeg noget mere forbeholden over for. Jeg så de fleste af hans kampe for BIF, og han er ikke på nogen måde bedre end Høegh-Larsen-Nielsen-trekløveret. På højre back ville han være en forstærkning, ellers ikke.

          Stenderup skal bare kravle ind under en sten og spille 2. division. Han er ikke god.
          hvis han var billig kunne jeg godt se ham på højreback og backup til forsvaret.. Men det tvivler jeg på at han er

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tvivler bare på at han er gratis. Eller tæt på..
            men kan sagtens følge din logik
            Jeg ser hellere vi smider vores sparsomme midler efter en defensiv midtbane styrmand . Kunne vi så komme af med en el to af de overflødige midtbane folk , det kan så være Schoop , COB , Spellmann eller gerne alle tre .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              hvis han var billig* kunne jeg godt se ham på højreback og backup til forsvaret.. Men det tvivler jeg på at han er
              *Gratis. Han er altså ikke noget at råbe hurra for.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                *Gratis. Han er altså ikke noget at råbe hurra for.
                Det er Kryger nu heller ikke. Og ja. Gratis tak

                Comment


                  Stenderup til efb, pyh
                  Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                    Stenderup til efb, pyh
                    haha - så er jeg ligefrem glad for Kryger :D

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                      Stenderup til efb, pyh
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                        Stenderup til efb, pyh
                        Thank you God!!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                          http://www.youtube.com/watch?v=ZyctxNXRc-8

                          Det ville ikke gøre mig noget, hvis Jeppe K. kom til...

                          Ja tak! Sæt i gang JH.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jeg ser hellere vi smider vores sparsomme midler efter en defensiv midtbane styrmand . Kunne vi så komme af med en el to af de overflødige midtbane folk , det kan så være Schoop , COB , Spellmann eller gerne alle tre .
                            Schoop skal ingen steder. Han er god nok og en af vores kreative kræfter selvom han falder igennem en gang i mellem.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Schoop skal ingen steder. Han er god nok og en af vores kreative kræfter selvom han falder igennem en gang i mellem.
                              en alibi boldflytter er min vudering af ham må jeg indrømme..
                              dårlig defensivt og ingen trussel offensivt.. Han er ikke farlig ved dødbolde. Hverken med hovedet eller spark..
                              scorer ingen mål og er ofte skadet. Han holder sjældent 90 min og er aldrig en der går forrest med hård fight hvis det hele ikke kører..

                              men han har da et pænt hår

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Schoop skal ingen steder. Han er god nok og en af vores kreative kræfter selvom han falder igennem en gang i mellem.
                                Han holder overhovedet ikke Superliga niveau!! Rimelig med bolden, men elendig når modstanderen har den. Har endnu ikke set ham løbe i andet end hvad jeg vil kalde lunte tempo! Men han er jo desværre ikke den eneste der ikke har den fornødne klasse.....

                                Comment

                                Working...
                                X