Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er jo det jeg mener. Vi køber ham ikke fri når han stadig har 2 år tilbage af en garanteret gylden kontrakt..
    stor transfer og stor løn.

    Nope
    transferen kan sikkert klares - hvis bif vil af med ham, tror mere det er hans egne krav vi kan få svært ved at honorere, kunne godt forestille mig han henter en pæn hyre på vestegnen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Almebäck kan vel godt give mening som højre back samt ekstra backup til midterforsvaret. Lasse Krüger kan så rykkes frem i angrebet, hvor han i mine øjne vil være en større gevinst end Bodul. Ændrer dog ikke på at vi stadig desperat mangler angribere.

      Almebäck er uden tvivl dybt utilfreds med at sidde på bænken i Brøndby, så noget fast spilletid på Fyn kan muligvis få ham til at presse på for at forlade Vestegnen. Dette kunne samtidig måske forklare hvorfor Brøndbys sportschef skulle have været forbi Odense.
      Tvivler bare på at han er gratis. Eller tæt på..
      men kan sagtens følge din logik

      Comment


        Synes faktisk rigtigt godt om Almebäck og han er en spiller på et niveau vi ikke får muligheden for at hente ret tit.

        Problemet er bare, at han er centerforsvarer. Det der højre back stunt i Bif, det var en nødløsning i min verden. Han løste det da, men han er naturlig center.

        Så skal det give mening må der ligge et bud på Kasper Larsen.

        Nu tror jeg dog mest på den er død. Jeg tror Falk har været med i puslespillet og jeg tror den er død nu.

        Comment


          Jeg kan overhovedet ikke forestille mig at der bruges penge på Alme eller Stender... så skal der være noget på vej ud, Diarra, KL/DH... Ugens udmeldinger fra OB passer heller ikke sammen med et køb af Alme...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Jeg så Almebäck i kamp for Brøndbys reserver i mandags, og han er altså en rigtig dygtig spiller. Jeg tror hans noget haltende start i Brøndby har kostet en del tillid hos Thomas Frank, og jeg forstår ikke helt hvorfor, at han er blevet lukket så meget ude i BIF. Han er begyndt at spille sig rigtig godt op - men det er primært som højre back.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Jeg kan overhovedet ikke forestille mig at der bruges penge på Alme eller Stender... så skal der være noget på vej ud, Diarra, KL/DH... Ugens udmeldinger fra OB passer heller ikke sammen med et køb af Alme...
              Var DH nu blevet langtidsskadet i søndags kunne det have blevet en mulighed..
              men tror heller ikke på det uden et salg

              Comment


                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ude-i-maaneder

                Nu får FCK ikke den hjernedøde idé at smide et tilbud på Falk vi ikke kan afslå, vel?

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ude-i-maaneder

                  Nu får FCK ikke den hjernedøde idé at smide et tilbud på Falk vi ikke kan afslå, vel?

                  MvT
                  Har spurgt om det samme i Falk tråden
                  Jeg tror det er en mulighed jo

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ude-i-maaneder

                    Nu får FCK ikke den hjernedøde idé at smide et tilbud på Falk vi ikke kan afslå, vel?

                    MvT
                    Det kan da godt være, men nu er der jo fast pris på Emil, så han kunne da også være en mulighed (og det ville passe mig bedre).

                    Comment


                      Esbjerg handler i Halmstad

                      http://www.bt.dk/fodbold/afsloering-...-forstaerkning

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Rolig nu - bare for at foregribe panik, så betyder det ikke, at vi så vil have Stenderup. Det er kun BIF-fans og BIF-lidderlige journalister, der forestiller sig, at alt fra Brøndby er så dejligt, at deres lort kan veksles for guld i andre klubber. Stenderup burde nok tage til en 1.div klub, som så mange andre af deres talenter. Almebäck er en helt anden snak.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Det kan da godt være, men nu er der jo fast pris på Emil, så han kunne da også være en mulighed (og det ville passe mig bedre).
                          Ja tak. Emil Larsen til FCK og en stak gode danske millioner i OB kassen, så bør vi vel både kunne hente Almebäck, Balvindsson og Patrick Mortensen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Rolig nu - bare for at foregribe panik, så betyder det ikke, at vi så vil have Stenderup. Det er kun BIF-fans og BIF-lidderlige journalister, der forestiller sig, at alt fra Brøndby er så dejligt, at deres lort kan veksles for guld i andre klubber. Stenderup burde nok tage til en 1.div klub, som så mange andre af deres talenter. Almebäck er en helt anden snak.
                            Det var mere ment som en joke for at se om nogen troede at det omhandlede vores måske nye islandske ven som også kommer derfra
                            Men det lykkedes ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Ja tak. Emil Larsen til FCK og en stak gode danske millioner i OB kassen, så bør vi vel både kunne hente Almebäck, Balvindsson og Patrick Mortensen.
                              Hellere Larsen end Falk.. Men vil nu helst beholde ham. Syntes ikke at vi skal sælge flere af vores profiler hvis vi skal gøre os håb om overlevelse..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det var også det eneste jeg fandt på Halmstads forum i går...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X