Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg er ligeglad med, hvor meget forståelse koldere hoveder end mig har for Falks ambitioner. Hvis han skifter til BIF (eller FCK), så ryger han på listen af ludere sammen med Laursen (der endda blev presset ud af Brink) og Lars Ludersøn. Og jeg har ikke tænkt mig at holde kæft med det på stadion heller. Det er ikke et acceptabelt skifte i min verden!
    Av ja. Det vil i givet fald ryge på listen som en af de værste skift. Det må ikke ske. Hvis det er sandt, at Rud sendte Antipas til Hobro af taktiske grunde, så vi ikke fik ham, så kan JH passende smide en langemand mod vestegnen i denne transfer. Omvendt, hvis Falk vitterligt har et ønske om at spille for dem, så har jeg ikke de store lyster til at se ham i den stribede trøje. MEN lad os nu se - mange historier i disse tider - langt overvejende har intet på sig.

    Comment


      SUPERLIGAEN23.07.2014 15:12
      OB’s sportschef Jesper Hansen fastslår, at klubben ikke har intentioner om at sælge Rasmus Falk denne sommer.


      OB har allerede sendt Bashkim Kadrii til FC København, men rygterne om interesse udefra for Rasmus Falk har også floreret længe.


      Ifølge OB’s sportschef Jesper Hansen har klubben dog ingen intentioner om at skille sig af med Falk.

      - Der er en helt masse parametre i et salg af en spiller. I og med at alle parter skal være enige om det, så er jeg meget sikker på, at Rasmus spiller i OB, når transfervinduet lukker, siger Jesper Hansen.

      - Man kan aldrig sige noget med sikkerhed, men der er overhovedet ingen planer om, at Rasmus ikke er her i indeværende sæson.

      Falk har kontrakt med OB til 2016.

      http://www.bold.dk/nyt/ob-ikke-planen-at-saelge-falk
      Last edited by Familien L; 23-07-2014, 15:41.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
        SUPERLIGAEN23.07.2014 15:12
        OB’s sportschef Jesper Hansen fastslår, at klubben ikke har intentioner om at sælge Rasmus Falk denne sommer.


        OB har allerede sendt Bashkim Kadrii til FC København, men rygterne om interesse udefra for Rasmus Falk har også floreret længe.


        Ifølge OB’s sportschef Jesper Hansen har klubben dog ingen intentioner om at skille sig af med Falk.

        - Der er en helt masse parametre i et salg af en spiller. I og med at alle parter skal være enige om det, så er jeg meget sikker på, at Rasmus spiller i OB, når transfervinduet lukker, siger Jesper Hansen.

        - Man kan aldrig sige noget med sikkerhed, men der er overhovedet ingen planer om, at Rasmus ikke er her i indeværende sæson.

        Falk har kontrakt med OB til 2016.

        http://www.bold.dk/nyt/ob-ikke-planen-at-saelge-falk
        Der var jo heller ikke hverken intentioner eller planer om at sælge Kadrii til FCK så...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Sportsligt ville han passe fantastisk godt til bif, det ville være en supersigning af dem. Men det må ikke ske, symbolikken vil entydigt cementere, at OB ikke længere kan kaldes storklub i DK, men blot en mindre provinsklub på niveau med Silkeborg

          Comment


            Nej man skal ikke give for meget for den slags udtalelser, der er helt klart noget i gære

            Comment


              Hehe. Jeg kan i øvrigt ikke lade være med at studse lidt over, at de sidste par gange Abildtrup er blevet svinet til herinde, er Falk blevet "rygtet" til BIF inden for et par timer efter. Men det er måske lidt for meget sølvpapirshat.


              BTs Qureshi, der sædvanligvis er ret velorienteret omkring OB, afviser i øvrigt på Twitter, at der skulle have været "konkret dialog" mellem Falk og BIF. Jeg tror 100 gange mere på BT end på Stiften.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Nej man skal ikke give for meget for den slags udtalelser, der er helt klart noget i gære
                Hvis Abildtrups udtalelser holder vand, og Falk og Bif har mødtes. Kan de jo ikke gøre uden OB's vidende, idet Falk har kontrakt til 2016. Jeg er heller ikke beroliget, af Hansens udtalelser. Bif kan jo komme med et tilbud, som ikke kan afvises. Som i tilfældet Kadrii.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg er ligeglad med, hvor meget forståelse koldere hoveder end mig har for Falks ambitioner. Hvis han skifter til BIF (eller FCK), så ryger han på listen af ludere sammen med Laursen (der endda blev presset ud af Brink) og Lars Ludersøn. Og jeg har ikke tænkt mig at holde kæft med det på stadion heller. Det er ikke et acceptabelt skifte i min verden!
                  Du mener altså selve handlingen af skifte fra OB til BiF kan sidestilles med Laur som løj os op i hovedet og svor OB 'evig troskab' eller LJ som (mis)bugte OB og i et spil om flere lønkroner (og i øvrigt også har lovet i sin tid at han aldrig ville spille for andre danske klubber), alene fordi Falk har spillet ungdomsfodbold i OB? I så fald er vi godt nok ude i en grad af fanatisme jeg ikke kan forholde mig til. Hvis spillere lyver for os, eller lover os noget som de efterfølgende bryder - så er de fair game, men at man skal stavnsbindes blot fordi man har spillet ungdomsfodbold her er sgu for langt ude.

                  Hvis Falk skifter til BiF vil jeg ærgre mig, jeg vil forbande OBs manglende ambitioner langt væk, og Falk vil være en pisgul spiller som jeg ikke bryder mig om, på linje med deres andre spillere. Men han vil ikke være i nærheden af "forræder-listen" for mit vedkommende.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Du mener altså selve handlingen af skifte fra OB til BiF kan sidestilles med Laur som løj os op i hovedet og svor OB 'evig troskab' eller LJ som (mis)bugte OB og i et spil om flere lønkroner (og i øvrigt også har lovet i sin tid at han aldrig ville spille for andre danske klubber), alene fordi Falk har spillet ungdomsfodbold i OB?
                    Ja.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Det kan jeg ikke tage seriøst.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Hehe. Jeg kan i øvrigt ikke lade være med at studse lidt over, at de sidste par gange Abildtrup er blevet svinet til herinde, er Falk blevet "rygtet" til BIF inden for et par timer efter. Men det er måske lidt for meget sølvpapirshat.


                        BTs Qureshi, der sædvanligvis er ret velorienteret omkring OB, afviser i øvrigt på Twitter, at der skulle have været "konkret dialog" mellem Falk og BIF. Jeg tror 100 gange mere på BT end på Stiften.
                        Hvis jeg var dig, ville jeg lave lidt research, før jeg inviterede journalisten på øl:-)

                        På Brøndbys fanforum er der startet en tråd kl 11 i dag, hvor en bruger har hørt fra en kilde tæt på OB, at Per Rud har været i Odense søndag for at forhandle om Falk.

                        Måske har indlægget ikke noget med dagens artikel at gøre, men jeg synes, det er fair nok, hvis en uvildig dommer skal afgøre, om du skal give øl i denne omgang:-)

                        Comment


                          Hvis OB sælger falk må de sgu da gerne selv ville ned i første division. Ja ved godt vi ikke kan holde på falk i lang tid endnu.
                          Men sælge ham nu hvor vi er gået af med kadrii ville dgu være dumt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Hvis jeg var dig, ville jeg lave lidt research, før jeg inviterede journalisten på øl:-)

                            På Brøndbys fanforum er der startet en tråd kl 11 i dag, hvor en bruger har hørt fra en kilde tæt på OB, at Per Rud har været i Odense søndag for at forhandle om Falk.

                            Måske har indlægget ikke noget med dagens artikel at gøre, men jeg synes, det er fair nok, hvis en uvildig dommer skal afgøre, om du skal give øl i denne omgang:-)
                            Lol
                            Det bliver onkel sgu glad for at læse det her

                            Comment


                              Virker umiddelbart til at vi kan strege ham fra "Kan det være os-listen"

                              http://www.bt.dk/superligaen/danske-klubber-ude-efter-loevenkrands


                              "Han ønsker ikke at kommentere på, hvilke klubber der er inde i billedet, men ifølge BTs oplysninger er det Superliga-klubber både i Jylland og på Sjælland"
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Virker umiddelbart til at vi kan strege ham fra "Kan det være os-listen"

                                http://www.bt.dk/superligaen/danske-klubber-ude-efter-loevenkrands


                                "Han ønsker ikke at kommentere på, hvilke klubber der er inde i billedet, men ifølge BTs oplysninger er det Superliga-klubber både i Jylland og på Sjælland"
                                Hvis det er en københavnsk journalist, ville jeg ikke lægge så meget i det. De har det med at slå os i hartkorn med bønder, fiskere, osv.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X