Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nå så var der åbenbart heller ikke nogen ny angriber til træning i dag (antager det var offentligt gjort nu, hvis det var tilfældet).

    Jeg er godt nok imponeret over, hvor meget is i maven vi har i forhold til at træffe de rigtige beslutninger, som er bedst for os på langt sigt........................

    Darko rules.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Nå så var der åbenbart heller ikke nogen ny angriber til træning i dag (antager det var offentligt gjort nu, hvis det var tilfældet).

      Jeg er godt nok imponeret over, hvor meget is i maven vi har i forhold til at træffe de rigtige beslutninger, som er bedst for os på langt sigt........................

      Darko rules.
      JH må være den fødte pokerspiller 😥 jeg er også imponeret
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mon ikke de har flere ting i gang for at se til sidst hvad der kan lade sig gøre og hvad der er bedst og billigst. Tror ikke dette udelukker Falk helt
        men nu gør det
        http://www.bold.dk/nyt/broendby-koeb...ffensivspiller
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Imponerende..? Hold da op, nu har vi hørt om undskyldninger i flere uger, og om at de ikke kan blive enige om tilgangen/e vi skal have... Ja det er godt nok imponerende, især situationen taget i betragtning...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Imponerende..? Hold da op, nu har vi hørt om undskyldninger i flere uger, og om at de ikke kan blive enige om tilgangen/e vi skal have... Ja det er godt nok imponerende, især situationen taget i betragtning...
            Enig jeg har også svært ved at se det imponerende i det her forløb....men lad os se hvad den gode jh lander er det 2tilstrækkeligt store fisk så skifter jeg måske holdning. Men lige nu.....sådan at lade holdet og troels i stikken Det da langt fra imponerende...

            Comment


              Hvis vi når vinduet lukker, står med et par lotto kuponner! de så forsøger at tale op. Ala' da varmluftballonen Thomas Christensen ville vælge den helt rigtige og derfor brugte 14 måneder på at slå Poul"siiiindsygt godt køb" Hansens telefonnummer op på krak. .....jamen så ved jeg sgu snart ikke hvad jeg gør😈
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Vi har helt glemt muligheden for at Troels laver Bruce og skrider i utilfredshed med især manglende angribere.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  De sidste to vinduer har vi hentet vores top-striker nærmest på sidste dag, hvor både ejerklub og spiller var afklaret med lejeløsning (og måske også at betale dele af løn?). Den mulighed kunne nemt blive aktuel igen. Inden da kunne man gå efter en relativt billig løsning som Jeppe Kjær, hvis man altså tror på, at han kan gøre en forskel på suppe-niveau.
                  En Jeppe Kjær-type (pris- og kvalitetsmæssigt), en striker X på leje + Bodul + hvad-vi-ellers-har som hængende er nok bedste bud på, hvad vi ender med. Ikke fantastisk, men vi må se, om det ikke er ok.

                  Comment


                    Jeg vil sige JH sætter sig selv under stort pres. Jeg er helt med på, at det er bedre at vente på den rette, frem for at blive desperate og købe den forkerte. Men med de udtalelser han kommer med, bliver han nødt til at hente en spiller af en hvis kaliber, ellers kommer han under voldsom beskydning af fans, hvis han blot ender op med at hente to 1. divisionsspillere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Jeg vil sige JH sætter sig selv under stort pres. Jeg er helt med på, at det er bedre at vente på den rette, frem for at blive desperate og købe den forkerte. Men med de udtalelser han kommer med, bliver han nødt til at hente en spiller af en hvis kaliber, ellers kommer han under voldsom beskydning af fans, hvis han blot ender op med at hente to 1. divisionsspillere.
                      Han må gerne komme med to 1 divisionsspillere, hvis de bomber løs som miti/højer i superligaen. Jeg er ligeglad med navnet og hvor de kommer fra, han/de skal bare fungere på banen og vise kvalitet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Vi har helt glemt muligheden for at Troels laver Bruce og skrider i utilfredshed med især manglende angribere.
                        Arrrghhh .. Tror ikke vi kunne være så heldige ... Kan sgu ikke huske hvornår jeg sidst har fået en nyhed fra OB som har givet grund til at slå flik-flak i jubel .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          De sidste to vinduer har vi hentet vores top-striker nærmest på sidste dag, hvor både ejerklub og spiller var afklaret med lejeløsning (og måske også at betale dele af løn?). Den mulighed kunne nemt blive aktuel igen. Inden da kunne man gå efter en relativt billig løsning som Jeppe Kjær, hvis man altså tror på, at han kan gøre en forskel på suppe-niveau.
                          En Jeppe Kjær-type (pris- og kvalitetsmæssigt), en striker X på leje + Bodul + hvad-vi-ellers-har som hængende er nok bedste bud på, hvad vi ender med. Ikke fantastisk, men vi må se, om det ikke er ok.
                          Meget enig, men så er jeg der, at jeg har det svært med vi ikke henter "Jeppe Kjær" nu, som i lige nu. For hvor meget kan der lige spares på at hente en som ham, om en måned frem for nu! Ikke nær så meget som vi risikerer at miste, ved at ligge uden for top 10. En "Jeppe Kjær" ville løfte holdet en hel del procent og vi spiller ufattelig mange lige kampe rent spillemæssigt, vi scorer bare ikke.

                          Comment


                            Når vi i morgen tåber til FCV, har JH sæt sig under endnu større pres, end han er nu.

                            Comment


                              Gudjon Balvindsson til OB.

                              Den er taget fra en anden tråd, men når endnu intet er bekræftet synes jeg den hører mere hjemme her i rygtetråden. Han skulle være set med kone og børn til rundvisning i Ådalen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                                Jeg kommer til at spekulere på, om Fynske Mediers topledelse egentligt er bevidst om, at Fyens største fanbase (og ergo kunde opland på sportsdelen) nærmest ligger i åben krig med avisens sportsredaktør?

                                I al den tid jeg føstehånds husker, omkring OB, har klubben fået en mildest talt lunken behandling af sportsredaktøren - og her stepper vi så op til nye højder, med en i mine øje små provokerende kommentar "......"

                                Nuvel, måske man er en anelse ekstra pirlig taget hele situationen i betragtning - og ja journalistikkens natur, er at den må forholde sig objektiv. Men når ret skal være ret, så har jeg faktisk svært ved at se Fyens Stiftstidende være det, når det kommer til OB.

                                Avisen skal på ingen måde ryde sider for at please OB fans, når der ikke er noget skrive om, ej heller mener jeg at det er læseren der dikterer hvad der skal stå i avisen. Men om man vil det eller ej, så er det et produkt der skal sælges - og det gør de godt nok elendigt på sports delen (set med OB briller).
                                Det ironiske er jo, at mange af os netop efterlyser at de går hårdere til OB og ledelsen, frem for bare at holde mikrofoner og viderebringe løse rygter...
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X