Der er interesse fra Suppen i Kjær, og også fra udlandet...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Synes i det hele taget, med en top-10 topscorerliste i 1. Division, der alle har/havde kontraktudløb inden for et år, at vi så slet ikke er nævnt i nogen forbindelser... der er jo mere end almindeligt oplagt at vi skal være med der... (Der var lige Kryger selvfølgelig)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægMuligheder og ønsker... Men hvad med rygter??!! Bliver snart idiot hvis der ikke lander nogle kompetente spillere. De skal jo for helvede spille fredag...
Comment
-
Jeg sagde vidst heller ikke noget i den retning. Men alt andet end lige, så burde det svirre herinde med rygter. Der må vel snart være noget på vej. Kan ikke se os uden forstærkning fredag. Taber vi også den, så ligner det en enkeltbillet til første division. Ja det er tidligt med dommedagsprofetier, men det er min frygt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægJeg sagde vidst heller ikke noget i den retning. Men alt andet end lige, så burde det svirre herinde med rygter. Der må vel snart være noget på vej. Kan ikke se os uden forstærkning fredag. Taber vi også den, så ligner det en enkeltbillet til første division. Ja det er tidligt med dommedagsprofetier, men det er min frygt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi er mange der er bange for det samme. Men frygter for at vi ikke får noget ind inden fredag
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...i-til-udlandet
"Vi skulle nok et stykke længere ind i transfervinduet, før de udenlandske klubber igen var begyndt at melde sig for alvor."
Så kunne JH vel bare have ventet til længere inde i transfervinduet? Og både have mere tid til selv at finde en erstatning og samtidig have gavn af Bashkim?
Comment
Comment