Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    langt hen af vejen enig med indlægget.

    Men syntes det er meget let bare at pege fingre af agenten. Han er jo ansat af Slotsager - for at varetage hans interesser, så slotsager kan fokusere på fodbolden. I den forstand giver det da god mening at have en til at hjælpe sig.

    Skulle Slotsager møde op - måske med sine forældre og så skulle de selv håndtere kontraktforhandlinger - og alle de områder det kan dække over? Tænker da også OB har juridisk hjælp til at udforme kontrakterne - næppe noget TB bare lige sidder og skribler ned på et stykke A4.

    At der så er agenter som helst ser deres spillere skal flyttes rundt hvert år så de kan tjene penge - det er usmageligt, men igen det er jo op til spilleren at vælge hvem der skal være deres repræstentant.
    Selvfølgelig skal spillere have juridisk støtte ved kontrakter og rådgivning i øvrigt, men den rolle agenter har fået i moderne fodbold - den kan jeg kun tage afstand fra; det er ødelæggende for spillere og klubber og sporten i der hele raget.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      og hvor læser du lige det?

      sofistikeret? Syntes ærlig talt ikke TB ser alt for godt ud i denne sag. At Slots ikke har noget imod det økonomiske i en ny aftale behøver jo ikke nødvendigvis at have noget med agenten at gøre - der er andre ret væsentlige elementer; hvad er planen for Slotsager?, udvikling - hvornår skal han videre? Det kan være div. klausuler osv.

      Du får det til at fremstå som om Slotsager bliver styret af sin agent...det er Slotsager der har ansat agenten til at varetage hans interesser. Ja han bliver naturligvis rådgivet - men hvis Slotsager siger han vil forlænge - så må det da blive sådan.

      TB får også sagt at han ikke vil udtale sig mere om sagen - da der opstår misforståelser når man ikke taler direkte - hvorefter han i samme åndedrag udtaler sig.

      "For det første tror jeg, at det er bedre, at jeg snakker direkte med agenten om det, for det ser ud til, at hver gang, det er blevet fremlagt et andet sted, så er der et eller andet filter oppe, hvor man bliver bekymret og nemt bliver beklikket. Det er jeg ikke interesseret i. Men jeg har simpelthen ikke mulighed for at genkende, hvad der bliver sagt. Derfor snakker jeg nok hellere med agenten og Tobias."

      Så må sige jeg er langt fra at være imponeret over TB og OB i denne sag - men de er naturligvis ikke ene om at skabe det rod her, som nok startede allerede omkring juletid hvor man skulle have taget den. Istedet skulle der nyt trænersetup, ny rekruteringsmand, en sportsdirektør der mere eller mindre var fyret - men som af en eller anden grund skulle blive siddende på sin post...godt nok et stort rod de har skabt sig.
      Enig … han afviser ikke agentens udsagn:


      Ifølge spillerens agent har du tidligere på sommeren trukket et kontrakttilbud tilbage uden at komme med et nyt. Har du nogle kommentarer til det?

      - For det første tror jeg, at det er bedre, at jeg snakker direkte med agenten om det, for det ser ud til, at hver gang, det er blevet fremlagt et andet sted, så er der et eller andet filter oppe, hvor man bliver bekymret og nemt bliver beklikket. Det er jeg ikke interesseret i. Men jeg har simpelthen ikke mulighed for at genkende, hvad der bliver sagt. Derfor snakker jeg nok hellere med agenten og Tobias.”
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Enig … han afviser ikke agentens udsagn:


        Ifølge spillerens agent har du tidligere på sommeren trukket et kontrakttilbud tilbage uden at komme med et nyt. Har du nogle kommentarer til det?

        - For det første tror jeg, at det er bedre, at jeg snakker direkte med agenten om det, for det ser ud til, at hver gang, det er blevet fremlagt et andet sted, så er der et eller andet filter oppe, hvor man bliver bekymret og nemt bliver beklikket. Det er jeg ikke interesseret i. Men jeg har simpelthen ikke mulighed for at genkende, hvad der bliver sagt. Derfor snakker jeg nok hellere med agenten og Tobias.”
        Så alt hvad Troels har gjort er at trække et tilbud tilbage? Flot! Mon han så strikker et nyt sammen der er dårligere det andet var åbenbart for dyrt for OB.
        Eller hvad?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Så alt hvad Troels har gjort er at trække et tilbud tilbage? Flot! Mon han så strikker et nyt sammen der er dårligere det andet var åbenbart for dyrt for OB.
          Eller hvad?
          Vi får jo kun en flig af historien og så kan vi gætte på resten og folk kan køre deres agenda for eller imod Troels eller Tobias efter eget valg.

          Der er jo andre ting i en kontrakt end lige sign on og løn. Der kan have været en frikøbsklausul.

          En sign on på kr. 500:000 og en månedsløn på kr. 200.000, ingen frikøbsklausul og en længde på 3-5 år. Det vil være en “no brainer” for OB, hvis Tobias kun acceptere det. Det kan jeg ikke se anderledes.

          Comment


            Der har været en løbende dialog I et halvt år, hvor agenten og BW, ifølge Slotsagers udtalelse, ikke var nået frem til noget.
            14 dage efter den udtalelse overtager TB, som agenten nu vil gøre til skurken. Hmm...

            Jeg skal selvfølgelig ikke kunne afvise, at det hele i løbet af de 14 dage pludselig gik op i en højere enhed mellem agent og BW, og TB så kom og "ødelagde" det hele, men jeg tvivler... og ellers har han nok haft sine grunde. Skulle han starte med at underskrive en kontrakt han ikke selv har forhandlet eller evt. kan stå inde for..?

            Det var også lige I de 14 dage, at nedrykningen blev en realitet. Det blev nok ikke billigere at lokke Slots til at blive i Ådalen, såfremt agent og BW vitterligt kom frem til et kontraktudspil.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Det her bliver en debat, hvor man åbenlyst tror på dem man sympatiserer med, det er jo forudsigeligt. Jeg synes, denne sag er mere røget end speget, og alle burde holde sig for gode til at konkludere noget som helst. Den eneste information vi har, kommer fra kilder der har interesse i at fremstille tingene til egen fordel, vi aner reelt intet om hvordan tingene er foregået. Derfor venter jeg med at fælde dom til hele sagen er afgjort.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Det her bliver en debat, hvor man åbenlyst tror på dem man sympatiserer med, det er jo forudsigeligt. Jeg synes, denne sag er mere røget end speget, og alle burde holde sig for gode til at konkludere noget som helst. Den eneste information vi har, kommer fra kilder der har interesse i at fremstille tingene til egen fordel, vi aner reelt intet om hvordan tingene er foregået. Derfor venter jeg med at fælde dom til hele sagen er afgjort.
                Helt og aldeles enig. Man skal jo nærmest være Slotsager selv for at kunne have en begrundet holdning til det (udover at det er noget rod). Jeg afventer også og ser hvad det hele ender med. Kan ikke se der kan komme noget som helst godt ud af at fordømme den ene eller den anden for at have gjort noget (eller ikke gjort noget), når oplysningerne stikker i så forskellige retninger.
                Last edited by Agbre; 27-08-2024, 18:18.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Det her bliver en debat, hvor man åbenlyst tror på dem man sympatiserer med, det er jo forudsigeligt. Jeg synes, denne sag er mere røget end speget, og alle burde holde sig for gode til at konkludere noget som helst. Den eneste information vi har, kommer fra kilder der har interesse i at fremstille tingene til egen fordel, vi aner reelt intet om hvordan tingene er foregået. Derfor venter jeg med at fælde dom til hele sagen er afgjort.
                  Jeg sympatiserer med begge lejre.... og hvis nogen skulle holde sig for gode til noget, så var det at tage den her i medierne. Og det er jo ikke fra kilder, men fra hovedpersonerne det kommer. Det forholder folk sig selvfølgelig til, men det er klart, når udtalelserne ikke rimer med hinanden, så er det svært.

                  Men som jeg forstår det er begge parter åbne for en mulig forhandling/forlængelse, og så er sagen jo som sådan afgjort. Så er det bare at håbe det kan blive til noget.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Jeg sympatiserer med begge lejre.... og hvis nogen skulle holde sig for gode til noget, så var det at tage den her i medierne. Og det er jo ikke fra kilder, men fra hovedpersonerne det kommer. Det forholder folk sig selvfølgelig til, men det er klart, når udtalelserne ikke rimer med hinanden, så er det svært.

                    Men som jeg forstår det er begge parter åbne for en mulig forhandling/forlængelse, og så er sagen jo som sådan afgjort. Så er det bare at håbe det kan blive til noget.
                    Altså det er jo agenten og Bech der bruges som kilder til historien, så forstår ikke helt dit indlæg. De to kilder er jo ikke ligefrem upartiske. Det var min pointe. Lad os nu se hvad der sker

                    Comment


                      Hvem der taber mest på en manglende løsning ved jeg ikke, men mon ikke Slots vil være ca. lige så ked af at skulle varme bænken i en sæson som OB vil være over lade ham gå gratis om et år?
                      Find nu lige en voksen og få så forlænget den kontrakt med år eller to så Slots kan fortsætte sin flotte udviklingen med regelmæssig spilletid uden at OB står som taberen om et år. En kort kontraktforlængelse er bestemt ikke ønskværdigt for klubbens fans, men det kan alt andet lige være et kompromis der sikre begge parters interesser uden at nogen skal tabe alt for meget ansigt. Og så iøvrigt lige et “fuck dig” til agenten her fra.

                      Comment


                        Nå drenge.
                        så nærmer vi os…..
                        nogle der har lidt historier…

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                          Nå drenge.
                          så nærmer vi os…..
                          nogle der har lidt historier…
                          Plejer du ikke være garant for det?

                          Jeg tror ikke der kommer noget ind.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Plejer du ikke være garant for det?

                            Jeg tror ikke der kommer noget ind.
                            Der lugter af nul og niks ......

                            Comment


                              Jeg kan opsnuse mig til……

                              ta da

                              nul og nix

                              Hører kun om stor aktivitet på spillere der skal ud. Ingen navne. Så ingen nyhed der

                              Comment


                                Har heller ikke det store må jeg indrømme…

                                Comment

                                Working...
                                X