Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet lyder bestemt som en samlet pakke der kan bruges så hellere Bonde end Grønning. Husker jeg forkert med at der er noget med Grønning og B1913 .. ikke at det skal diskvalificere ham på nogen måde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Jeg tror ikke de er langt fra hinanden, og jeg tror også at de når i mål med den forhandling, at han har trænet med, stort set på fuld skrue siger mig at det er detaljer. Bonde er afløser for den anden tysker, OB har brug for både Tom og Jacob, men til gengæld ser det så også meget fint ud i forhold til 1. div og efter forhåbentlig en oprykning.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror jeg nu ikke det er. Men selvfølgelig spiller økonomien ind og der er vel aldrig nogen der bryder sig om at gå ned i løn samme sted som man arbejdede sidste år mens arbejdsgiveren forventer at du yder det samme
Og en 3 årig kontrakt med større løn i superligaen.
Der er mange mådere at skrue kontrakter sammen på. Har kendskab til en spiller der steg iøn for hver gang han havde spillet 15 kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Burde kunne klares med en stor bonus ved forventet oprykning næste sommer.
Der er mange mådere at skrue kontrakter sammen på. Har kendskab til en spiller der steg iøn for hver gang han havde spillet 15 kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Burde kunne klares med en stor bonus ved forventet oprykning næste sommer.
Comment
-
Kommer ikke bag på mig. Han er et af de hotteste forsvarstalenter i hele europa. Nr 51 på Golden Boy
Som jeg sagde tidligere, at alle dem der mener han sælges for 1-2 mill euro ikke rigtig har forståelse for hvor varmt et navn Slotsager er. Og når SÅ mange klubber byder er det med at slå koldt vand i blodet. Mit gæt er stadig 5 mill euro plus gode klausuler
Kan man få 4 eur. + klausuler så er det ikke ringe."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men det er et stykke tid siden at han stod der. Siden da er han blevet 18, spillet et ikke optimalt forår, spillet nedrykningsspil og rykket ned mens kontrakten kun løber et år endnu.
Kan man få 4 eur. + klausuler så er det ikke ringe.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Nej, Troels satser ikke, Anderlecht er bare ikke den rigtige klub. Der er så mange valgmuligheder, at nr. 3 i Belgien og for den sags skyld Østrig ikke er aktuelle. Husk nu på at både Dortmund og Liverpool er med i puljen,
Comment
-
Tror jeg nu ikke det er. Men selvfølgelig spiller økonomien ind og der er vel aldrig nogen der bryder sig om at gå ned i løn samme sted som man arbejdede sidste år mens arbejdsgiveren forventer at du yder det samme
Hvis han så kommer nu og gerne vil alligevel, så er det på de betingelser der er nu, og ikke dem der var tilbage i April, da han havde travlt med at afskrive os.
Der må sgu snart være grænser for hvor langt forover OB skal bøje sig!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Han går ikke ned i løn, for han har slet ingen. Og det har han ikke fordi han selv valgte os fra.
Hvis han så kommer nu og gerne vil alligevel, så er det på de betingelser der er nu, og ikke dem der var tilbage i April, da han havde travlt med at afskrive os.
Der må sgu snart være grænser for hvor langt forover OB skal bøje sig!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
Liverpool og Dortmund er totalt at skyde over målet. Slotsager er enormt langt fra at have niveau til de klubber på nuværende tidspunkt. Anderlecht og den slags klubber vil stadig være et stort skridt op og en kæmpe udfordring for ham. Større klubber end det ville være et dumt karrierevalg, og det har jeg faktisk ikke mistænkt Slotsager for at træffe den slags valg. Han virker enormt fornuftig og realistisk.
Comment
-
Ja puha. Hele 5 uger…. Det blev offentliggjort 6. Juni"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Du kender ikke detaljerne bag hvad der skete i foråret mellem TT og OB…….
Den her konstante spillen på insider-viden - som de fleste jo på ingen måder har - er trættende.
Last edited by Jungledyret; 14-07-2024, 14:01.
- Likes 1
Comment
Comment