Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Man springer vel ikke banken hvis man bare giver ham samme løn som sidste sæson?
    Jeg tror ikke de er langt fra hinanden, og jeg tror også at de når i mål med den forhandling, at han har trænet med, stort set på fuld skrue siger mig at det er detaljer. Bonde er afløser for den anden tysker, OB har brug for både Tom og Jacob, men til gengæld ser det så også meget fint ud i forhold til 1. div og efter forhåbentlig en oprykning.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det lyder bestemt som en samlet pakke der kan bruges så hellere Bonde end Grønning. Husker jeg forkert med at der er noget med Grønning og B1913 .. ikke at det skal diskvalificere ham på nogen måde.
      Ja, Grønning er gammel B1913 dreng. Det er også derfor han spiller med nr. 13 i Viborg. Om han er en af dem der har et problem med OB pga. sin opvækst i 13, har jeg dog ingen idé om.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Jeg tror ikke de er langt fra hinanden, og jeg tror også at de når i mål med den forhandling, at han har trænet med, stort set på fuld skrue siger mig at det er detaljer. Bonde er afløser for den anden tysker, OB har brug for både Tom og Jacob, men til gengæld ser det så også meget fint ud i forhold til 1. div og efter forhåbentlig en oprykning.
        Jeg føler mig stadigvæk ikke 100% på TT. Men håber selvfølgelig. For så er midtbanen på plads mm noget uforudset sker

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tror jeg nu ikke det er. Men selvfølgelig spiller økonomien ind og der er vel aldrig nogen der bryder sig om at gå ned i løn samme sted som man arbejdede sidste år mens arbejdsgiveren forventer at du yder det samme
          Burde kunne klares med en stor bonus ved forventet oprykning næste sommer.
          Og en 3 årig kontrakt med større løn i superligaen.
          Der er mange mådere at skrue kontrakter sammen på. Har kendskab til en spiller der steg iøn for hver gang han havde spillet 15 kampe.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Burde kunne klares med en stor bonus ved forventet oprykning næste sommer.
            Og en 3 årig kontrakt med større løn i superligaen.
            Der er mange mådere at skrue kontrakter sammen på. Har kendskab til en spiller der steg iøn for hver gang han havde spillet 15 kampe.
            Ja jeg tænker også noget lign. Men ville foretrække en 2 årig med option på 1 år mere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Burde kunne klares med en stor bonus ved forventet oprykning næste sommer.
              Og en 3 årig kontrakt med større løn i superligaen.
              Der er mange mådere at skrue kontrakter sammen på. Har kendskab til en spiller der steg iøn for hver gang han havde spillet 15 kampe.
              Det er måske lige voldsomt nok at have papir på Trybull til han er 34. Når han stadig træner med kan han ikke have mange bud på hånden. Jeg tænker 1+1, måske 2+1 hvis vi strækker os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Er det ikke lidt fesent, at OB ikke skriver lidt om, at Tongya er solgt ?
                Så kom den..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Kommer ikke bag på mig. Han er et af de hotteste forsvarstalenter i hele europa. Nr 51 på Golden Boy

                  Som jeg sagde tidligere, at alle dem der mener han sælges for 1-2 mill euro ikke rigtig har forståelse for hvor varmt et navn Slotsager er. Og når SÅ mange klubber byder er det med at slå koldt vand i blodet. Mit gæt er stadig 5 mill euro plus gode klausuler
                  Men det er et stykke tid siden at han stod der. Siden da er han blevet 18, spillet et ikke optimalt forår, spillet nedrykningsspil og rykket ned mens kontrakten kun løber et år endnu.

                  Kan man få 4 eur. + klausuler så er det ikke ringe.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Men det er et stykke tid siden at han stod der. Siden da er han blevet 18, spillet et ikke optimalt forår, spillet nedrykningsspil og rykket ned mens kontrakten kun løber et år endnu.

                    Kan man få 4 eur. + klausuler så er det ikke ringe.
                    Ja puha. Hele 5 uger…. Det blev offentliggjort 6. Juni

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Nej, Troels satser ikke, Anderlecht er bare ikke den rigtige klub. Der er så mange valgmuligheder, at nr. 3 i Belgien og for den sags skyld Østrig ikke er aktuelle. Husk nu på at både Dortmund og Liverpool er med i puljen,
                      Liverpool og Dortmund er totalt at skyde over målet. Slotsager er enormt langt fra at have niveau til de klubber på nuværende tidspunkt. Anderlecht og den slags klubber vil stadig være et stort skridt op og en kæmpe udfordring for ham. Større klubber end det ville være et dumt karrierevalg, og det har jeg faktisk ikke mistænkt Slotsager for at træffe den slags valg. Han virker enormt fornuftig og realistisk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tror jeg nu ikke det er. Men selvfølgelig spiller økonomien ind og der er vel aldrig nogen der bryder sig om at gå ned i løn samme sted som man arbejdede sidste år mens arbejdsgiveren forventer at du yder det samme
                        Han går ikke ned i løn, for han har slet ingen. Og det har han ikke fordi han selv valgte os fra.
                        Hvis han så kommer nu og gerne vil alligevel, så er det på de betingelser der er nu, og ikke dem der var tilbage i April, da han havde travlt med at afskrive os.

                        Der må sgu snart være grænser for hvor langt forover OB skal bøje sig!
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                          Han går ikke ned i løn, for han har slet ingen. Og det har han ikke fordi han selv valgte os fra.
                          Hvis han så kommer nu og gerne vil alligevel, så er det på de betingelser der er nu, og ikke dem der var tilbage i April, da han havde travlt med at afskrive os.

                          Der må sgu snart være grænser for hvor langt forover OB skal bøje sig!
                          Du kender ikke detaljerne bag hvad der skete i foråret mellem TT og OB…….

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

                            Liverpool og Dortmund er totalt at skyde over målet. Slotsager er enormt langt fra at have niveau til de klubber på nuværende tidspunkt. Anderlecht og den slags klubber vil stadig være et stort skridt op og en kæmpe udfordring for ham. Større klubber end det ville være et dumt karrierevalg, og det har jeg faktisk ikke mistænkt Slotsager for at træffe den slags valg. Han virker enormt fornuftig og realistisk.
                            I forbindelse med salget af Minteh var Newcastle også at skyde over målet, Slotsager spiller tidligst om 3-4 år i centerforsvaret, i en stor klub, hvis han kommer til det. Jeg kan garantere, at han ikke skriver med en så lav rangeret klub som Anderlecht, det er muligt han bliver udlejet dertil, hvis det er det han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ja puha. Hele 5 uger…. Det blev offentliggjort 6. Juni
                              Det vidste jeg faktisk ikke .. beklager ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Du kender ikke detaljerne bag hvad der skete i foråret mellem TT og OB…….
                                Det gør du heller ikke.

                                Den her konstante spillen på insider-viden - som de fleste jo på ingen måder har - er trættende.

                                Last edited by Jungledyret; 14-07-2024, 14:01.

                                Comment

                                Working...
                                X