Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Hvor og hvornår har Rami meldt ud at han er klar til holdet og hvor og hvornår har OB meldt ud at det ikke kommer til at ske?
    Dette er jo ikke officiel viden der meldes ud…..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Dette er jo ikke officiel viden der meldes ud…..
      Ok så rene spekulationer for begge dele?
      Kunne godt være at Rami’s agent havde sagt noget (igen) og SK eller TB var spurgt ind til det og havde kommenteret (undvigende) ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Den her er vel ikke skudt ned ? (link fra sidste mandag)

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-i-ob-profil

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Den her er vel ikke skudt ned ? (link fra sidste mandag)

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-i-ob-profil
          Ville være typisk hvis Kent får ham til at ligne Messi.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Den her er vel ikke skudt ned ? (link fra sidste mandag)

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-i-ob-profil
            tror ikke SIF vil betale det der skal til

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              tror ikke SIF vil betale det der skal til
              Næppe, men vil måske vise hvilken type direktør TB er.

              1) Sælge til en lavere pris sidst på vinduet for at få lidt profit, luft i lønbudgettet og sende en utilfreds spiller afsted

              2) Vil ikke sælge for "billigt", så Rami bliver hængende og mulighed for uro i truppen m.m.

              Jeg er meget spændt på, hvad der sker de kommende dage... hvilket vi alle nok er !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                tror ikke SIF vil betale det der skal til
                Der kunne godt komme en udlejning med option på Rami hvis der ikke dukker et godt bud op. For at holde hans værdi i live og måske forøge den

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Der kunne godt komme en udlejning med option på Rami hvis der ikke dukker et godt bud op. For at holde hans værdi i live og måske forøge den
                  Udfordringen er nok, at han ikke har indgået i træningen (på normal vis) eller været udtaget til/spillet kampe i et stykke tid.

                  Denne "øde øs ordning" er jo ikke ligefrem salgsfremmende...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Udfordringen er nok, at han ikke har indgået i træningen (på normal vis) eller været udtaget til/spillet kampe i et stykke tid.

                    Denne "øde øs ordning" er jo ikke ligefrem salgsfremmende...
                    Nok ikke. Men hvis det ikke lykkedes, så må Rami bare blive skrækeksemplet på at man ikke længere bare kan strejke sig væk fra OB.
                    At man endelig har sat foden ned og statueret et eksempel. Det ville jeg have det super fint med

                    Slotsager er en helt anden case. Han skal sælges i denne uge, forlade klubben med et smil på læben og OB tilfredse med fyldte lommer.
                    Denne historie SKAL simpelthen ende lykkeligt~ish

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Nok ikke. Men hvis det ikke lykkedes, så må Rami bare blive skrækeksemplet på at man ikke længere bare kan strejke sig væk fra OB.
                      At man endelig har sat foden ned og statueret et eksempel. Det ville jeg have det super fint med

                      Slotsager er en helt anden case. Han skal sælges i denne uge, forlade klubben med et smil på læben og OB tilfredse med fyldte lommer.
                      Denne historie SKAL simpelthen ende lykkeligt~ish
                      Vi er 100% enige !

                      Mit skrækscenario (når jeg ikke må bruge min mavefornemmelse) er, at vi nemt kan stå med begge spillere efter vinduet er lukket og hvor står vi så

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Vi er 100% enige !

                        Mit skrækscenario (når jeg ikke må bruge min mavefornemmelse) er, at vi nemt kan stå med begge spillere efter vinduet er lukket og hvor står vi så
                        Så står vi et sted som ingen ønsker. Hverken klub, spillere eller agenter. De sidste er jeg fløjtende ligeglad med. De er for mig i samme kategori som forsikringer, banker og ejendomsmæglere. Stoler næsten mere på en brugtvognsforhandler.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Dumpet er godt nok hårdt at sige synes jeg…

                          Forstår din pointe, og har foretrak da også vi fik en kant ind, men forstår ogås OB

                          Vi har en klar A kæde

                          Max Luca DonD/Jenner

                          Og så har vi William M og Elias H som reserver

                          Tror det her er godt nok hvis IKKE der kommer langvarige skader osv…

                          Dumpevindue, er godt nok vildt at mene når vi har 21 point på 7 kampe, hentet 1 såiller udefra, og generalt spiller med pil op.
                          Jeg tror personligt, at hele OBs plan angående transfervinduet, har ændret sig efter den stsrt vi har fået.
                          Måske også en overdrivelse.
                          men der var vel ikke mange der var i tvivl om vi ville rykke op igen…
                          mener bare vi allerede nu skal begynde at gøre os klar til superliga.
                          vi skal have forlænget med 3-4 spillere.
                          så vi ikke står næste sommer og skal spille et nyt hold sammen igen.
                          og så skal vi forstærke os nu her.
                          så vi er klar.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                            Måske også en overdrivelse.
                            men der var vel ikke mange der var i tvivl om vi ville rykke op igen…
                            mener bare vi allerede nu skal begynde at gøre os klar til superliga.
                            vi skal have forlænget med 3-4 spillere.
                            så vi ikke står næste sommer og skal spille et nyt hold sammen igen.
                            og så skal vi forstærke os nu her.
                            så vi er klar.
                            Meget enig. Det bliver nok bare svært at forlænge med andre end Bjørn. Mon dog vi kan forlænge med Nico,Fenger,Manneh mfl?
                            Tvivler

                            Derfor bør der også komme 2-3 ind senest i vintervinduet som erstatning til dem vi ved der er væk og så kan man ruste op til sommer med det sidste. Tror det ville være bedst med et godt sammenspillet hold når vi rammer superligaen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                              Måske også en overdrivelse.
                              men der var vel ikke mange der var i tvivl om vi ville rykke op igen…
                              mener bare vi allerede nu skal begynde at gøre os klar til superliga.
                              vi skal have forlænget med 3-4 spillere.
                              så vi ikke står næste sommer og skal spille et nyt hold sammen igen.
                              og så skal vi forstærke os nu her.
                              så vi er klar.
                              De helt gode spillere gider bare ikke 3/4 år i 1.division. Så det er ikke så nemt. Tænker det er nemmere til foråret.

                              Comment


                                Så håber jeg vi henter ind der…
                                syntes bare det er mange år i træk hvor vi næsten starter forfra hver sommer…
                                kunne være dejligt hvis vi var på forkant nogle gange…

                                Comment

                                Working...
                                X