Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Dette er jo ikke officiel viden der meldes ud…..
Kunne godt være at Rami’s agent havde sagt noget (igen) og SK eller TB var spurgt ind til det og havde kommenteret (undvigende) .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Den her er vel ikke skudt ned ? (link fra sidste mandag)
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-i-ob-profil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægDen her er vel ikke skudt ned ? (link fra sidste mandag)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægDen her er vel ikke skudt ned ? (link fra sidste mandag)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tror ikke SIF vil betale det der skal til
1) Sælge til en lavere pris sidst på vinduet for at få lidt profit, luft i lønbudgettet og sende en utilfreds spiller afsted
2) Vil ikke sælge for "billigt", så Rami bliver hængende og mulighed for uro i truppen m.m.
Jeg er meget spændt på, hvad der sker de kommende dage... hvilket vi alle nok er !
Comment
-
Der kunne godt komme en udlejning med option på Rami hvis der ikke dukker et godt bud op. For at holde hans værdi i live og måske forøge den
Denne "øde øs ordning" er jo ikke ligefrem salgsfremmende...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Udfordringen er nok, at han ikke har indgået i træningen (på normal vis) eller været udtaget til/spillet kampe i et stykke tid.
Denne "øde øs ordning" er jo ikke ligefrem salgsfremmende...
At man endelig har sat foden ned og statueret et eksempel. Det ville jeg have det super fint med
Slotsager er en helt anden case. Han skal sælges i denne uge, forlade klubben med et smil på læben og OB tilfredse med fyldte lommer.
Denne historie SKAL simpelthen ende lykkeligt~ish
- Likes 2
Comment
-
Nok ikke. Men hvis det ikke lykkedes, så må Rami bare blive skrækeksemplet på at man ikke længere bare kan strejke sig væk fra OB.
At man endelig har sat foden ned og statueret et eksempel. Det ville jeg have det super fint med
Slotsager er en helt anden case. Han skal sælges i denne uge, forlade klubben med et smil på læben og OB tilfredse med fyldte lommer.
Denne historie SKAL simpelthen ende lykkeligt~ish
Mit skrækscenario (når jeg ikke må bruge min mavefornemmelse) er, at vi nemt kan stå med begge spillere efter vinduet er lukket og hvor står vi så
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Vi er 100% enige !
Mit skrækscenario (når jeg ikke må bruge min mavefornemmelse) er, at vi nemt kan stå med begge spillere efter vinduet er lukket og hvor står vi så
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægDumpet er godt nok hårdt at sige synes jeg…
Forstår din pointe, og har foretrak da også vi fik en kant ind, men forstår ogås OB
Vi har en klar A kæde
Max Luca DonD/Jenner
Og så har vi William M og Elias H som reserver
Tror det her er godt nok hvis IKKE der kommer langvarige skader osv…
Dumpevindue, er godt nok vildt at mene når vi har 21 point på 7 kampe, hentet 1 såiller udefra, og generalt spiller med pil op.
Jeg tror personligt, at hele OBs plan angående transfervinduet, har ændret sig efter den stsrt vi har fået.
men der var vel ikke mange der var i tvivl om vi ville rykke op igen…
mener bare vi allerede nu skal begynde at gøre os klar til superliga.
vi skal have forlænget med 3-4 spillere.
så vi ikke står næste sommer og skal spille et nyt hold sammen igen.
og så skal vi forstærke os nu her.
så vi er klar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlægMåske også en overdrivelse.
så vi er klar.
Tvivler
Derfor bør der også komme 2-3 ind senest i vintervinduet som erstatning til dem vi ved der er væk og så kan man ruste op til sommer med det sidste. Tror det ville være bedst med et godt sammenspillet hold når vi rammer superligaen
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlægMåske også en overdrivelse.
så vi er klar.
Comment
Comment