Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

    Jeg håber vi laver de nødvendige opdateringer på træningsfaciliteter og akademi, men jeg håber også vi giver kontraktforlængelserne til Slotsager, Fenger og Mickelson et skud. Det må man gerne smide nogle kroner ekstra efter.

    Så håber jeg da også, at de penge vi sparer i lønninger og i ubrugte transfermidler overføres direkte til næste vinter- og sommervindue således vi kan gå i byen med cash to burn, når der åbner sig flere muligheder for os på markedet.

    Kan vi holde kadencen, også spillemæssigt, så opfatter jeg os som et ret attraktivt bud på en arbejdsgiver næste sommer. En ex-storklub godt i gang med et turn-around. Lad os se.
    Ja det kan man da håbe. Det får nok også indflydelse på om man sælger Slotsager og Rami for samlet 30-40 mill nu her eller de fortsætter i klubben.
    Ikke fordi OB mangler penge. Men så ville der være mulighed for store armbevægelser til sommer. Både med løn og transferkroner

    Comment


      Bum

      https://ob.dk/nyheder/2024/august/ta...sauli-vaisanen

      Comment


        held og lykke til ham - virkede sympatisk, men passede åbenbart slet ikke ind

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          held og lykke til ham - virkede sympatisk, men passede åbenbart slet ikke ind
          Var bare ikke god nok. Tænker dog det har kostet nogle måneders løn for at slippe ud af denne kontrakt

          1 opgave mindre inden mandag

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Jeg er ret stor fan af Al Hajj, og jeg tror også godt han ville kunne være brugbar for os i det nye system. Det interessante er at han har udløb i 2026, så han skal senest sælges næste sommer. Jeg forestiller mig ikke at en forlængelse kommer på tale. Men skal vi så bruge resten af sæsonen på at genoprette hans værdi igen, så han kan sælges næste sommer, mens han tager spilletid fra folk som Ejdum? Vi har jo bevist at vi jo sagtens kan klare os uden ham.
            På den anden side så giver det jo heller ikke meget mening at sylte ham hele sæsonen, så har han i hvert fald ingen værdi.
            Jeg er spændt på at se hvad de gør.
            mon dog han går direkte fra de udstødtes ø til en startplads? Det tvivler jeg på - men er han her, træner godt osv - så ser jeg ikke noget problem i at han indgår i truppen - tænker det bliver som rotationsspiller - han kan vel også dække en kant hvis det skal være.

            Og så prøver man vel at skyde ham afsted til vinter igen.

            Og skulle han stadig være her til næste sommer jamen så hedder det forhåbentlig superliga igen.

            Jeg syntes det er fint man ikke bare har foræret ham væk - kommer fra en sæson hvor han trods alt var en profil for os, 2 år tilbage på kontrakten - så må han have en smule værdi. Den falder nok frem mod de næste vinduer - men så må det være sådan

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Var bare ikke god nok. Tænker dog det har kostet nogle måneders løn for at slippe ud af denne kontrakt

              1 opgave mindre inden mandag
              ved ikke hvor lang kontrakt han havde endnu - men selvfølgelig har det da kostet noget. Og helt ærlig - godt. OB har selv indgået de kontrakter, så kan man ikke bare forvente spillerne retter ind og river kontrakten over når det passer klubben.

              Det er træls - men man kan da håbe de lærer lidt af det. Tænker Tyler bliver dyr at slippe af med...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                ved ikke hvor lang kontrakt han havde endnu - men selvfølgelig har det da kostet noget. Og helt ærlig - godt. OB har selv indgået de kontrakter, så kan man ikke bare forvente spillerne retter ind og river kontrakten over når det passer klubben.

                Det er træls - men man kan da håbe de lærer lidt af det. Tænker Tyler bliver dyr at slippe af med...
                Han havde 2 år…

                Tyler er bare en skidt case. Jeg frygter at han laver en Hazard/Bale på os

                Comment


                  Tjae .. så er der nok et par stykker mere der “bare” gerne vil have ophævet deres kontrakt …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Tjae .. så er der nok et par stykker mere der “bare” gerne vil have ophævet deres kontrakt …
                    Det er der helt sikkert, men der er forhåbentligt forskel på hvor villige OB er til at ophæve de enkelte kontrakter
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han havde 2 år…

                      Tyler er bare en skidt case. Jeg frygter at han laver en Hazard/Bale på os
                      2 år tilbage? Mon dog klubben slipper med et par måneders løn så?

                      Ja sagen med Tyler er en skidt case - hvordan i alverden kunne man finde på at hente ham? Købte man ham ikke også fri?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Var bare ikke god nok. Tænker dog det har kostet nogle måneders løn for at slippe ud af denne kontrakt

                        1 opgave mindre inden mandag
                        Tænker heller ikke at vi er sluppet ud af den kontrakt uden at betale noget. Mener at have hørt at han havde en ret pæn kontrakt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          2 år tilbage? Mon dog klubben slipper med et par måneders løn så?

                          Ja sagen med Tyler er en skidt case - hvordan i alverden kunne man finde på at hente ham? Købte man ham ikke også fri?
                          Nok nærmere 6 måneder. Når man ophæver 5 dage før vinduet lukker er det nok fordi han også har været samarbejds villig. Så tænker 4-6 måneder. I det lag

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Nok nærmere 6 måneder. Når man ophæver 5 dage før vinduet lukker er det nok fordi han også har været samarbejds villig. Så tænker 4-6 måneder. I det lag
                            tja kommer vel an på hvad han mener han har af muligheder, og hvor meget det har betydet for ham at komme til en klub hvor han får spilletid. Hvis han havde 2 år tilbage og en god løn - så kunne jeg da sagtens se man var nødt til at slippe penge for et år.

                            Men det er ren spekulation; fint der bliver ryddet op - og al mulig held og lykke til Sauli hvorend han tager hen.

                            Comment


                              https://ob.dk/nyheder/2024/august/ty...y-stopper-i-ob

                              der bliver da ryddet op

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                                den var god at få i hus.

                                kunne det tænkes man rydder ud nu så der er lidt plads her de sidste par dage?

                                Comment

                                Working...
                                X