Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Så alt hvad Troels har gjort er at trække et tilbud tilbage? Flot! Mon han så strikker et nyt sammen der er dårligere det andet var åbenbart for dyrt for OB.
    Eller hvad?
    Såfremt Troels Bech har trukket et udspil fra BW tilbage, så er det vel fordi han mener tilbudet ikke var som det skulle være. i og med at BW efterhånden ikke har været i Odense et stykke tid, så må det tilbud jo være givet for et stykke tid siden, der var lidt om tidligere, at OB havde givet et tilbud, som der ikke var godt nok, havde det været det, så var der jo skrevet. I Troels Bechs situation ville jeg som det første jeg gjorde også tage det af bordet, som der ikke er accepteret. Så går der lidt tid, og så kan man kigge på det igen. Jeg tror ganske enkelt, uden at vide noget som helst, at Troels Bech er startet med de problemer, der skulle og kunne løses hurtigt, og den "lidt besværlige" som han måske ikke engang har chance for at komme i hus med, den har han sat lidt bagerst i køen, for at bruge tiden og energien på det der er muligt. Agenten og Stotsager har jo tydeligvis afvist det tilbud, der nu er taget af bordet, men nu kommer de måske OB lidt mere i møde, her hvor der er en deadline. Det er jo soleklart, at der er en situation der skal tages stilling til og løses, men som det skrive andre steder så er der mange der skal være tilfredse, og den der nok er sværest at stille tilfreds er nok Slotsagers agent, som nok forventer at guldkalven kaster mønt i hans lomme.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

      Der lugter af nul og niks ......
      Hvordan forholder folk sig til vinduet hvis der ikke kommer mere ind? Også selvom der måske ryger 3 ud vi ikke bruger mere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Hvordan forholder folk sig til vinduet hvis der ikke kommer mere ind? Også selvom der måske ryger 3 ud vi ikke bruger mere.
        I forhold til at sikre oprykning tænker jeg ikke det bør blive et issue at vi ikke har fået mere ind.

        Erfaringer fra tidligere med OB så kan jeg stadig godt (hvis jeg virkeligt finde den sorte hat frem) se det kan gå galt - og derfor håber jeg på man sikre lidt mere bredde. Men reelt set bør vi være stærke nok og have en bred nok trup.

        Den virkelige anke er ifht hvor vi skal være om et år. For der er truppen ikke stærk nok, der kommer en del afgange - ved udløb, men også mulige salg - derfor mener jeg man burde have et par stykker ind nu - bruge efteråret på at spille dem ind, så et par stykker mere til vinter og igen næste sommer. Lave en gradvis udskiftning og opgradering af truppen.
        Gør man ikke mere dette vindue så skal man så bare gøre så meget mere til vinter og næste sommer.
        Last edited by mhbp; 28-08-2024, 15:42.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Hvordan forholder folk sig til vinduet hvis der ikke kommer mere ind? Også selvom der måske ryger 3 ud vi ikke bruger mere.
          Tænker ikke det vil være nogen katastrofe. Vi burde rykker op med det hold vi har og kan slippe for alvorlige skader...
          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Hvordan forholder folk sig til vinduet hvis der ikke kommer mere ind? Også selvom der måske ryger 3 ud vi ikke bruger mere.
            Hvis det bliver tilfældet må Enricos udtalelser omkring samme budget som tidligere kandidere til årets udslip af varm luft endnu engang - men det undrer så efterhånden ikke det mindste.
            Desværre nok en konsekvens af at holdet er startet så godt at NT og Co fristes til at fedte den hjem ( og den taktik er jo tidligere slået fejl !!)
            Men jeg håber stadig der hentes en enkelt eller to reelle profiler - så vi ikke står til vintervinduet og næste sommer med behov for store vinduer - der skal skabes ro og kontinuitet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Hvordan forholder folk sig til vinduet hvis der ikke kommer mere ind? Også selvom der måske ryger 3 ud vi ikke bruger mere.
              Helt fint med mig. Hellere spare pengene til fremtiden, end at klatte penge væk på spillere, der ikke er gode nok. Vi er ikke interessante nok lige nu på markedet. Truppen er god nok som den er nu frem mod vinter vinduet, hvor jeg til gengæld forventer langt større aktivitet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                Hvis det bliver tilfældet må Enricos udtalelser omkring samme budget som tidligere kandidere til årets udslip af varm luft endnu engang - men det undrer så efterhånden ikke det mindste.
                Desværre nok en konsekvens af at holdet er startet så godt at NT og Co fristes til at fedte den hjem ( og den taktik er jo tidligere slået fejl !!)
                Men jeg håber stadig der hentes en enkelt eller to reelle profiler - så vi ikke står til vintervinduet og næste sommer med behov for store vinduer - der skal skabes ro og kontinuitet.
                Fuldstændig vild og overilet konklusion. Lige nu står vi ikke et sted, hvor vi er særligt attraktive, og samtidig er holdet i en så god forfatning og opadgående kurve, at det ikke virker sundt at ryste alt for meget i træet. Vi har jo netop den ro og kontinuitet nu som de efterlyser, så du modsiger dig selv. Det her hold skal spilles godt sammen, og så skal der stille og roligt tilføres kvalitet, men lige nu anser jeg det som ekstremt vanskeligt, at finde de rette spillere med den fornødne kvalitet, hvis ikke umuligt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  Helt fint med mig. Hellere spare pengene til fremtiden, end at klatte penge væk på spillere, der ikke er gode nok. Vi er ikke interessante nok lige nu på markedet. Truppen er god nok som den er nu frem mod vinter vinduet, hvor jeg til gengæld forventer langt større aktivitet
                  Jeg er enig.
                  Til jul burde vi være attraktive for en masse norske og svenske spillere der slutter sæsonen og kan se sig selv bruge 6 mdr på at gøre arbejdet færdigt og spille sig i startopstillingen til Superligaen.
                  Derudover kan vi måske spotte en enkelt eller to 1. Divisions spillere der brænder banen af hos et af de andre hold.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                    Tænker ikke det vil være nogen katastrofe. Vi burde rykker op med det hold vi har og kan slippe for alvorlige skader...
                    Ja, måske nok, men som du skriver uden skader.... Og det kommer der jo desværre nok. Hvad så? Er truppen så bred og god nok ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Hvordan forholder folk sig til vinduet hvis der ikke kommer mere ind? Også selvom der måske ryger 3 ud vi ikke bruger mere.
                      At Troels holder krudtet tørt indtil vinter. Nok svært at hente reelle forstærkninger til nu uagtet at man gerne vil begynde at gøre sig konkurrencedygtig i SL.

                      Har hele tiden forventet at OB skal rykke op og det er startet bedre end forventet.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                        Ja, måske nok, men som du skriver uden skader.... Og det kommer der jo desværre nok. Hvad så? Er truppen så bred og god nok ?
                        dét kommer i den grad an på hvor skaderne rammer, hvor mange og hvor lang tid de enkelte spillere skal sidde ude. Og så kommer det an på hvornår de rammer. Nu står den på Vendsyssel næste gang (Stadig åbent vindue) herefter venter Horsens. Så kommer der en periode med et lidt (på papiret) lettere program; Roskilde x2, kolding og køge.
                        Og så er de sidste 5 runder inden jul lidt vanskeligere (især hvis vi skulle være skadesplagede)

                        Angrebet mener jeg er lige tyndt nok besat - særligt Luca bliver altså svær at undvære ret lang tid (her var det rart med noget bredde så han også kunne få en pause fra tid til anden)
                        Og så mener jeg også vores backs er et område hvor vi mangler bredde - tidligere havde vi alt for mange.

                        Comment


                          Jeg begynder godt nok at blive lidt loren ved udsigten til at FCK måske kan sælge Orri Oskarsson for +200 mio.
                          Hvis man vil have noget tilsvarende ind i FCK-angrebet i tilfælde af det salg, ville Onugkha og Luca vel være oplagte afløsere? Onugkha er 28 år, og passer umiddelbart ikke så godt ind aldersmæssigt - selv i Parken er man jo begyndt at købe yngre spillere..

                          Vil Troels (eller Niels) sige nej, hvis FCK kommer og vifter med 5-6 mio. euro? Jeg håber det, men er langt fra sikker..

                          FCK har sikkert også en 6-8 andre emner i kikkerten til en potentiel ny angriber, men jeg var nødt til at have den ud.. så sker det forhåbentlig ikke.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                            Jeg begynder godt nok at blive lidt loren ved udsigten til at FCK måske kan sælge Orri Oskarsson for +200 mio.
                            Hvis man vil have noget tilsvarende ind i FCK-angrebet i tilfælde af det salg, ville Onugkha og Luca vel være oplagte afløsere? Onugkha er 28 år, og passer umiddelbart ikke så godt ind aldersmæssigt - selv i Parken er man jo begyndt at købe yngre spillere..

                            Vil Troels (eller Niels) sige nej, hvis FCK kommer og vifter med 5-6 mio. euro? Jeg håber det, men er langt fra sikker..

                            FCK har sikkert også en 6-8 andre emner i kikkerten til en potentiel ny angriber, men jeg var nødt til at have den ud.. så sker det forhåbentlig ikke.
                            Onugkha skulle forøvrigt være på vej til Bundesligaen. Men jeg tror og håber virkelig TB og co prissætter Luca så højt pt. at FCK kigger andre steder hen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                              Jeg begynder godt nok at blive lidt loren ved udsigten til at FCK måske kan sælge Orri Oskarsson for +200 mio.
                              Hvis man vil have noget tilsvarende ind i FCK-angrebet i tilfælde af det salg, ville Onugkha og Luca vel være oplagte afløsere? Onugkha er 28 år, og passer umiddelbart ikke så godt ind aldersmæssigt - selv i Parken er man jo begyndt at købe yngre spillere..

                              Vil Troels (eller Niels) sige nej, hvis FCK kommer og vifter med 5-6 mio. euro? Jeg håber det, men er langt fra sikker..

                              FCK har sikkert også en 6-8 andre emner i kikkerten til en potentiel ny angriber, men jeg var nødt til at have den ud.. så sker det forhåbentlig ikke.
                              noget anden pris … https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...aet-pa-onugkha

                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                der er også noget potentiale man betaler for.

                                Og så kontraktforhold - aner ikke hvor lang kontrakt Vejle har med ham, hvilke klausuler / aftaler man har. Og så kunne det også være Vejle står og har brug for at lave et salg.

                                På trods af nedrykning så har OB alligevel solgt ret godt de sidste to sæsoner - så vi kan næppe presses så let.

                                Havde vi ikke lavet Minteh salget så kan det jo sagtens være en helt anden situation vi stod i. Hvor man kunne blive nødt til at sige ja tak hvis der kom en klub med 2 mill. euro.

                                Comment

                                Working...
                                X