Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Efter min mening ville det være bedst med så få tilgange som muligt i dette vindue. Jeg så gerne en vb og en offensiv spiller med fart, og ellers ikke noget, medmindre vi mister nogen
    Der er vi enige, der må og skal være fokus på oprydning og ikke mindst på OB-kulturen efter mange års udsultning af samme. Kan vi med den nuværende trup, med de udsving der vil komme, placere os solidt i toppen af NB-ligaen gøre os selv mere attraktive for de forstærkninger der skal til i en kommende SL-sæson vil det imø. ikke være udtryk for en defensiv tankegang, men en kontrolleret offensiv, som RMN ville have udtrykt det. Vb er selvsagt en tydelig mangel, uagtet at Nico gør det supergodt mod mange noget svagere hold i NB og mod Fredericia især, men SL er bare noget andet .. men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Jeg håber da ikke Bjørn brugte lang tid på at finde Selven, Tyler, Buya Turay, Sauli og Mouritsen og jeg kunne blive ved, for så er det godt nok dårligt forarbejde - og ja, vi havde også en chefscout som havde noget ansvar. Men BW havde mest ansvar, han skrev under, og tog beslutningen.

      Man kan vidst hurtigt sige at BW, ihvertfald fandt 5-10 spillere med hver sin kulturforståelse..

      Og ja, jeg tror at Troels bliver bedre. Troels har Jimmi Nagel som sin hjælpende hånd, hvilket virker til at de har et godt samarbejde, og kender hinanden.
      Angående netværk, så har Jimmi Nagel også et netværk, og så
      rusten tror jeg altså ikke det er…

      Troels lavede et fantastisk arbejde i Brøndby og skabte et fundament.
      Selven og Tyler frygter jeg kun er hentet på "big data" og intet andet. Selven på sin hurtighed, og Tyler på fysik og den erfaring han har fra Championship. Sauli forstår jeg ikke helt er faldet så meget igennem med det cv han har, han er på papiret god nok til OB, og det samme var Buya. Mouritsen tror jeg var et velment forsøg på at få Aske på rette vej, men det faldt med et brag da Mouridsen ikke kunne løfte opgaven.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Selven og Tyler frygter jeg kun er hentet på "big data" og intet andet. Selven på sin hurtighed, og Tyler på fysik og den erfaring han har fra Championship. Sauli forstår jeg ikke helt er faldet så meget igennem med det cv han har, han er på papiret god nok til OB, og det samme var Buya. Mouritsen tror jeg var et velment forsøg på at få Aske på rette vej, men det faldt med et brag da Mouridsen ikke kunne løfte opgaven.
        Skal det forstås sådan at du mener Mouritsen er skyld i Aske mislykkedes

        Comment


          Lyder til at vi måske ikke får ny VB lige foreløbig alligevel

          https://campo.dk/2024/08/23/ob-chef-...y-venstreback/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lyder til at vi måske ikke får ny VB lige foreløbig alligevel

            https://campo.dk/2024/08/23/ob-chef-...y-venstreback/
            Jeg er også selv begyndt at tænke, at det ikke længere er et sted, der er et stort behov. Bredden er selvfølgelig lidt er issue, men vores to backs er velsagtens ligaens to bedste backs, og så er det svært at argumentere for, at vi skal hente en nu potentiel starter ind (og det er vel kun på det niveau, vi skal hente, hvis vi skal det). Og det skriver jeg som en, der har været meget efter Nico for manglende slutprodukt, men synes virkelig han er steppet op de sidste kampe og har modbevist mig, hvilket jo er dejligt!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Jeg er også selv begyndt at tænke, at det ikke længere er et sted, der er et stort behov. Bredden er selvfølgelig lidt er issue, men vores to backs er velsagtens ligaens to bedste backs, og så er det svært at argumentere for, at vi skal hente en nu potentiel starter ind (og det er vel kun på det niveau, vi skal hente, hvis vi skal det). Og det skriver jeg som en, der har været meget efter Nico for manglende slutprodukt, men synes virkelig han er steppet op de sidste kampe og har modbevist mig, hvilket jo er dejligt!
              Enig. Jeg frygter bare at vi får skader inden længe når efteråret kommer og bane 1 bliver dårlig og man også skal på kunst. Og når Nico bliver skadet betyder det ofte 2-3 måneder inden han er i fulde omdrejninger. Så det er også en beslutning fyldt med risiko. Og han er jo også første reserve for Owusu

              Det samme med en evt 3. Målmand. Bare vent. Inden længe kan MHs ryg ikke mere når de skal på kunst.

              Er man virkelig så fokuseret på at holde på millionerne og lave gode regnskaber(måske for at sælge klubben) at man vil tage store ricisi med efterårs sæsonen?

              Comment


                Jeg synes og Nico har gjort det fremragende. Men han har kun kontrakt året ud. Jeg synes man skal langtidssikre sig på den venstre back. Få en venstrebenet ind så vi ikke står uden Vb når vi skal starte op næste år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Skal det forstås sådan at du mener Mouritsen er skyld i Aske mislykkedes
                  Det vil imø kræve en veludviklet vilje til at forstå det sådan Så nej det er bestemt ikke det jeg antyder. Aske klarede efter forlydende selv den opgave med bravour
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                    Jeg synes og Nico har gjort det fremragende. Men han har kun kontrakt året ud. Jeg synes man skal langtidssikre sig på den venstre back. Få en venstrebenet ind så vi ikke står uden Vb når vi skal starte op næste år.
                    Har han ikke kontrakt sæsonen ud? Altså indtil næste sommer?
                    Jeg synes også det er fint, hvis man investerer i en fremtidens venstre back allerede nu, men der er bare en vis sandsynlighed for at vi så får noget på en lavere hylde end vi vil kunne til januar eller næste sommer. Og så er den langsigtede løsning måske i virkeligheden st vente?
                    Men altså, jeg deler også bekymringen om mulige skader. Jeg synes bare det er en svær øvelse, når vi har to fuldgode backs allerede og ikke vil hente en reserve, der ikke har niveau til Superligaen. Ideelt set vil vi købe en relativt ung spiller med er vist niveau og et stort potentiale, der kan agere førstereserve i år for så at tage over til sommer. Men hvor finder man lige sådan en?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Har han ikke kontrakt sæsonen ud? Altså indtil næste sommer?
                      Jeg synes også det er fint, hvis man investerer i en fremtidens venstre back allerede nu, men der er bare en vis sandsynlighed for at vi så får noget på en lavere hylde end vi vil kunne til januar eller næste sommer. Og så er den langsigtede løsning måske i virkeligheden st vente?
                      Men altså, jeg deler også bekymringen om mulige skader. Jeg synes bare det er en svær øvelse, når vi har to fuldgode backs allerede og ikke vil hente en reserve, der ikke har niveau til Superligaen. Ideelt set vil vi købe en relativt ung spiller med er vist niveau og et stort potentiale, der kan agere førstereserve i år for så at tage over til sommer. Men hvor finder man lige sådan en?
                      Jo sæsonen ud, det var hvad jeg mente

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Enig. Jeg frygter bare at vi får skader inden længe når efteråret kommer og bane 1 bliver dårlig og man også skal på kunst. Og når Nico bliver skadet betyder det ofte 2-3 måneder inden han er i fulde omdrejninger. Så det er også en beslutning fyldt med risiko. Og han er jo også første reserve for Owusu

                        Det samme med en evt 3. Målmand. Bare vent. Inden længe kan MHs ryg ikke mere når de skal på kunst.

                        Er man virkelig så fokuseret på at holde på millionerne og lave gode regnskaber(måske for at sælge klubben) at man vil tage store ricisi med efterårs sæsonen?
                        Jeg synes nu der er mange andre legitime grunde til at gå stille og roligt til værks end blot gode regnskaber, ikke mindst på bagkant af det cirkus sf spillere ind og ud, der har karakteriseret OB de sidste år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Jeg er også selv begyndt at tænke, at det ikke længere er et sted, der er et stort behov. Bredden er selvfølgelig lidt er issue, men vores to backs er velsagtens ligaens to bedste backs, og så er det svært at argumentere for, at vi skal hente en nu potentiel starter ind (og det er vel kun på det niveau, vi skal hente, hvis vi skal det). Og det skriver jeg som en, der har været meget efter Nico for manglende slutprodukt, men synes virkelig han er steppet op de sidste kampe og har modbevist mig, hvilket jo er dejligt!
                          enig. Men de er så også ekstremt vigtige for vores spil - der kommer SÅ meget dynamik der fra. Så går Mickelson eller Owusu i stykker - så er det Grubbe der skal vikarierer, og det vil han helt sikkert gøre efter bedste formåen. Men han er bare ikke så fremadrettet i sit spil.

                          Vores start 11 er da klart den bedste i 1 division. Og vi kan også lave et par udskiftninger uden niveauet falder markant. Men særligt på backs og i angrebet - bliver vi ramt der, en skade kan vi nok klare i kortere tid - til start 11. Men bredden er væk.

                          Og vi har spillere der skal spille meget, og nogle som desværre har haft nogle tilbagevendende skadesproblemer. BP er blevet så vigtig for os - han må heller ikke gå i stykker.

                          Mickelson en anden case - også fordi han har kontrakt udløb næste sommer. Det er helt sikkert ikke let at finde vores fremtidige vb nu og her. Men ville være rigtig godt - så kunne man også få kørt vedkommende ordenligt ind - det tager jo bare som regel nogle måneder før en ny spiller falder på plads.

                          Comment


                            Et lille rygte fra min side

                            Min mor arbejder sammen med noget familie til Luca og OB skulle efter sigende have afvist et bud på omkring 20 millioner, inklusive mulige bonusser

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lyder til at vi måske ikke får ny VB lige foreløbig alligevel

                              https://campo.dk/2024/08/23/ob-chef-...y-venstreback/
                              Helt som forventet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                                Et lille rygte fra min side

                                Min mor arbejder sammen med noget familie til Luca og OB skulle efter sigende have afvist et bud på omkring 20 millioner, inklusive mulige bonusser
                                Ha ha ... 20 millioner. Det er jo et skambud der burde koste en lussing.

                                Comment

                                Working...
                                X