Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
    Fandt denne forklaring på Adelgaards placering på Øen og på hans modvilje mod at blive. Måske blot halve fjer, og historier, men det præsenterer da en forklaring på, hvad der kan være sket.
    Jeg så også kommentaren på bold.dk. Synes nærmest det er mere sladder end et rygte, og jeg har mine betænkeligheder ved overhovedet at den bliver videregivet, da det jo bare er en anonym person på internettet.. Jeg har dog savnet en forklaring på hvorfor Aske slet ikke kunne bruges sidste år, hvor Mouritsen fik så meget spilletid. Og når der ikke bliver kommunikeret noget fra klubben eller trænerteamet, så opstår sådanne rygter vel. Synes dog stadig vi skal passe meget på med at tage det til os

    Comment


      Sjovt hvis sådan en vatarm er så voldsparat Han er en fucking snotunge...
      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
        Sjovt hvis sådan en vatarm er så voldsparat Han er en fucking snotunge...
        Jeg håber da ikke, at det er AA du omtaler sådan, for så skal du lige huske, at når du peger finger af en anden, er der mindst 3 der vender imod dig selv

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

          Jeg så også kommentaren på bold.dk. Synes nærmest det er mere sladder end et rygte, og jeg har mine betænkeligheder ved overhovedet at den bliver videregivet, da det jo bare er en anonym person på internettet.. Jeg har dog savnet en forklaring på hvorfor Aske slet ikke kunne bruges sidste år, hvor Mouritsen fik så meget spilletid. Og når der ikke bliver kommunikeret noget fra klubben eller trænerteamet, så opstår sådanne rygter vel. Synes dog stadig vi skal passe meget på med at tage det til os
          Vi er helt enige om, at enhver må og skal benytte sin kritiske sans, når man læser denne slags sladder/rygter.

          Der, hvor jeg alligevel tillægger det så meget værdi, at jeg vælger er at dele det, er fordi forløbet fremstår så aparte for os udenforstående. Hvorfor vil han væk, og hvorfor kan han ikke bruges indtil han finder noget andet. Hvorfor skal en knægt med 14 år i klubben træne for sig selv.?

          Rygtet tilbyder en valid forklaring på alle spørgsmålene.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Jeg håber da ikke, at det er AA du omtaler sådan, for så skal du lige huske, at når du peger finger af en anden, er der mindst 3 der vender imod dig selv
            https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              kan læses her i artiklenunder kommentarer

              https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...aet-pa-ob-exit
              Det er slettet. Hvad gik beskyldningerne præcis ud på?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

                Det er slettet. Hvad gik beskyldningerne præcis ud på?
                Alligevel vildt en tråd bliver låst på bold fordi folk flegner helt ud. Jeg vil ikke gentage hvad der blev skrevet.

                Comment


                  Jeg nåede ikke at læse tråden, men der har været tidligere episoder, hvor den unge mand havde svært ved at tøjle sit temperament.

                  Det er en ærgerlig case, men måske bedst for alle, at vores veje skilles.
                  Fas est et ab hoste doceri.

                  Comment


                    Uden at nævne andre spillere ved navn, men så skulle AA efter nedrykningen var en realitet have angrebet en anden spillere i omklædningsrummet, men fik selv tilbage. Iflg boldtråden blev AA bortvist med besked at der ingen fremtid var i klubben og den anden blev taget til nåde.

                    Comment


                      Håber der sker noget i den kommende uge. Begynder at blive utålmodig, i særdeleshed med dem der skal ud.
                      Mon vi brænder inde med nogen? Jeg kunne sagtens se det ske.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Håber der sker noget i den kommende uge. Begynder at blive utålmodig, i særdeleshed med dem der skal ud.
                        Mon vi brænder inde med nogen? Jeg kunne sagtens se det ske.
                        Mon ikke Saulis og Tylers kontrakter snart rives over og Slots bliver solgt til en nederlandsk eller belgisk (midter-)klub.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Håber der sker noget i den kommende uge. Begynder at blive utålmodig, i særdeleshed med dem der skal ud.
                          Mon vi brænder inde med nogen? Jeg kunne sagtens se det ske.
                          Det burde være forholdsvis nemt at komme af med Rami. Men pt forlanger OB nok et pænt beløb. Hvis det ikke lykkedes ender det nok med en udlejning plus option
                          Selvén kan man altid købe ud hvis det er. Men tror heller ikke man ser ham som et problem. Han kan være en billig træningsspiller
                          Sauli bliver nok ikke nem. Men vi må håbe det ender i endnu en udlejning mm man vil bruge 1-1,5 mill på at købe ham ud. Det vil man nok ikke
                          Tyler Buray bliver den sværeste. Skyhøj løn, elendigt niveau som ingen vil have. Jeg tror man ophæver og bruger de millioner der skal til. Den gør ondt i regnskabet

                          Slotsager er et ømt punkt. Der SKAL findes en løsning. Fuldstændig vanvittigt hvis ingen byder(Fenger og DD skal blive mm der kommer et bud over 1 mill euro og det gør der næppe). Men det tænker jeg der er og vi skal huske at 50-75% af et vindues handler falder den sidste uge eller 2. Og der er stadig 15 dage endnu.

                          Lidt handler kan jo også nåes efter 2/9 i de steder hvor de holder længe åbent
                          https://campo.dk/2024/04/26/overblik...sommeren-2024/
                          Last edited by fmprOB; 18-08-2024, 19:07.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det burde være forholdsvis nemt at komme af med Rami. Men pt forlanger OB nok et pænt beløb. Hvis det ikke lykkedes ender det nok med en udlejning plus option
                            Selvén kan man altid købe ud hvis det er. Men tror heller ikke man ser ham som et problem. Han kan være en billig træningsspiller
                            Sauli bliver nok ikke nem. Men vi må håbe det ender i endnu en udlejning mm man vil bruge 1-1,5 mill på at købe ham ud. Det vil man nok ikke
                            Tyler Buray bliver den sværeste. Skyhøj løn, elendigt niveau som ingen vil have. Jeg tror man ophæver og bruger de millioner der skal til. Den gør ondt i regnskabet

                            Slotsager er et ømt punkt. Der SKAL findes en løsning. Fuldstændig vanvittigt hvis ingen byder(Fenger og DD skal blive mm der kommer et bud over 1 mill euro og det gør der næppe). Men det tænker jeg der er og vi skal huske at 50-75% af et vindues handler falder den sidste uge eller 2. Og der er stadig 15 dage endnu.

                            Lidt handler kan jo også nåes efter 2/9 i de steder hvor de holder længe åbent
                            https://campo.dk/2024/04/26/overblik...sommeren-2024/
                            Jeg er godt nok ikke særlig optimistisk. Er bange for vi kun får 2-3 spillere ud af døren, og 1 spiller ind.

                            Er bange for Troels og Co, har fået ‘storhedsvanvid’ over den her start, og er tryg ved vores start’11, og at de vil klare sig med bredden som den er…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Jeg er godt nok ikke særlig optimistisk. Er bange for vi kun får 2-3 spillere ud af døren, og 1 spiller ind.

                              Er bange for Troels og Co, har fået ‘storhedsvanvid’ over den her start, og er tryg ved vores start’11, og at de vil klare sig med bredden som den er…
                              De næste tre kampe ligger indenfor de to uger og der bliver holdet testet. Så må man jo se …
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Jeg er godt nok ikke særlig optimistisk. Er bange for vi kun får 2-3 spillere ud af døren, og 1 spiller ind.

                                Er bange for Troels og Co, har fået ‘storhedsvanvid’ over den her start, og er tryg ved vores start’11, og at de vil klare sig med bredden som den er…
                                Den første kommer forhåbentligt i morgen. Og der kommer 99,99% mere end 1-2 ud end det. Tag det nu roligt

                                Vinduet går først rigtig igang nu. Der er MASSER af tid. Men du kan godt have ret i at de måske dropper en offensiv spiller hvis både DD og Fenger bliver.

                                Comment

                                Working...
                                X