Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nogen forlydender om en pris? Eller skal vi bare regne med at det nok er en 2-3 millioner?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Nogen forlydender om en pris? Eller skal vi bare regne med at det nok er en 2-3 millioner?
      500000 euro

      Comment


        Fint for alle parter. Men der skal stadig en håndfuld ud, så der er travlt på kontoret hos Jimmi.

        Comment


          Godt med Aske og godt det er permanent, han kunne ikke blive, men havde en lang kontrakt. Godt det ikke blev et halvt års leje til “et-eller-andet” og vi så skulle forholde os til det igen og igen.

          Så er vi vel nede på to der ikke er til rådighed, Tyler og Rami. Der skal der findes løsninger.

          Slots, fandme skidt, hvis der ikke kommer bud på ham. Jeg tror ikke på forlængelse og det er bare noget skrammel, hvis han spiller kontrakten ud og smutter gratis.

          Selven og Sauli. Det kunne være fint at få dem videre, men de ødelægger trods alt ikke noget i forhold til “sammenhængskraften i truppen”.

          Yaya, her kunne det være fint med et lejemål.

          Der er faktisk endnu mere, der kan ske, men det er imo, de 6 der helst skal ske (på ud siden).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

            500000 euro
            Fint nok. En spiller fra egne rækker, som i første omgang var en tur i Randers, vender tilbage og får lidt kampe, men som samtidig heller ikke viser det helt store potentiale. At vi sælger ham for en håndfuld millioner er ok. Ikke alle akademispillere kan blive solgt for store millionbeløb.

            Comment


              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-i-ob-profil

              Comment


                Sker ikke. Silkeborg vil ikke give det OB forlanger for ham. Det tror keg simpelthen ikke på.

                Comment


                  Kan klynge se sig selv i OBs projekt og æde en sæson i 1. Div? Så byt Rami for klynge.
                  Men desværre endnu en spiller vi har behandlet dårligt.
                  Kender ikke lige den præcise markedsværdi på nogen af dem, så er usikker på om nogen af dem skal have en pose penge med.
                  Og så ville Manneh komme lidt i overskud også, så han kunne jo passende finde et sted der passer til hans ambitioner.

                  Sker ikke, ved det godt. Men drømmen kan man jo altid

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Sker ikke. Silkeborg vil ikke give det OB forlanger for ham. Det tror keg simpelthen ikke på.
                    Men for begge parter kunne det måske give mening at SIF lejer ham med en option der svarer til det OB vil have. I yderste konsekvens kunne det jo sagtens ske at han bragede igennem i SIF og klubber stod i kø næste sommer for at købe ham. Så kan SIF jo vælge at købe ham fordi han er hot, OB bruger det til at sælge ham dyrt eller tager ham tilbage og bruger ham i superligaen(dog ikke vanvittig realistisk)… Han har heldigvis 2 år endnu

                    Mon ikke SIF skal slå sin transfer rekord betragteligt for at få ham. OB ved jo at deres pengetank er godt fyldt op

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Men for begge parter kunne det måske give mening at SIF lejer ham med en option der svarer til det OB vil have. I yderste konsekvens kunne det jo sagtens ske at han bragede igennem i SIF og klubber stod i kø næste sommer for at købe ham. Så kan SIF jo vælge at købe ham fordi han er hot, OB bruger det til at sælge ham dyrt eller tager ham tilbage og bruger ham i superligaen(dog ikke vanvittig realistisk)… Han har heldigvis 2 år endnu

                      Mon ikke SIF skal slå sin transfer rekord betragteligt for at få ham. OB ved jo at deres pengetank er godt fyldt op
                      Silkeborg har jo pengene til det. Han vil passe perfekt ind, men jeg tror ikke på det bliver til en handel, gætter på OB forlanger tæt på 2 millioner euro for ham, hvilket Silkeborg vil ikke har givet for en spiller i nyere tid.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Silkeborg har jo pengene til det. Han vil passe perfekt ind, men jeg tror ikke på det bliver til en handel, gætter på OB forlanger tæt på 2 millioner euro for ham, hvilket Silkeborg vil ikke har givet for en spiller i nyere tid.
                        Jeg gætter også på 1,5-2 mill euro. Også derfor jeg mest tror på leje med option

                        Chancen for stor succes i SIF er bestemt til stede og det kunne sagtens forøge hans værdi til næste sommer. Så den kunne godt ske den vej. Ellers må de jo forlange 30% i videresalg og gå lidt ned i pris

                        Comment


                          Kunne nu sagtens se AGF gå efter Rami. Specielt hvis de sælger Andersson

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kunne nu sagtens se AGF gå efter Rami. Specielt hvis de sælger Andersson
                            Jeg tror personligt både FCN og AGF kommer til at henvende sig til OB de næste uger angående Al hajj

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Jeg tror personligt både FCN og AGF kommer til at henvende sig til OB de næste uger angående Al hajj
                              Enig. Der skal nok komme bud. Har heller aldrig været bekymret for ham

                              Comment


                                Skulle Sauli og Slotsager begge blive solgt, synes jeg faktisk, at Christian Vestergaard fra Kolding har lagt fornuftigt til sit niveau. Det er hans 3. Sæson for Kolding og sæson 2 i NBL og han er altså jævnligt på rundens hold som en solid midtstopper.

                                Jeg er godt klar over, at han først rigtigt forlod klubben denne sommer, men han kunne være en interessant mand at have med som backup til midterforsvaret. Særligt med tanke på
                                at både Ivancevic og Bjørn jo kan være væk næste år.

                                Vi skal heller ikke underkende værdien af at købe vores modstandere dårligere.

                                Et offensivt alternativ kunne være færøerske Justinussen fra Hillerød, der bare bomber og bomber.?

                                Comment

                                Working...
                                X