Oprindeligt indsendt af Christian89
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
Jeg så også kommentaren på bold.dk. Synes nærmest det er mere sladder end et rygte, og jeg har mine betænkeligheder ved overhovedet at den bliver videregivet, da det jo bare er en anonym person på internettet.. Jeg har dog savnet en forklaring på hvorfor Aske slet ikke kunne bruges sidste år, hvor Mouritsen fik så meget spilletid. Og når der ikke bliver kommunikeret noget fra klubben eller trænerteamet, så opstår sådanne rygter vel. Synes dog stadig vi skal passe meget på med at tage det til os
Der, hvor jeg alligevel tillægger det så meget værdi, at jeg vælger er at dele det, er fordi forløbet fremstår så aparte for os udenforstående. Hvorfor vil han væk, og hvorfor kan han ikke bruges indtil han finder noget andet. Hvorfor skal en knægt med 14 år i klubben træne for sig selv.?
Rygtet tilbyder en valid forklaring på alle spørgsmålene.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Jeg håber da ikke, at det er AA du omtaler sådan, for så skal du lige huske, at når du peger finger af en anden, er der mindst 3 der vender imod dig selv
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHåber der sker noget i den kommende uge. Begynder at blive utålmodig, i særdeleshed med dem der skal ud.
Mon vi brænder inde med nogen? Jeg kunne sagtens se det ske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHåber der sker noget i den kommende uge. Begynder at blive utålmodig, i særdeleshed med dem der skal ud.
Mon vi brænder inde med nogen? Jeg kunne sagtens se det ske.
Selvén kan man altid købe ud hvis det er. Men tror heller ikke man ser ham som et problem. Han kan være en billig træningsspiller
Sauli bliver nok ikke nem. Men vi må håbe det ender i endnu en udlejning mm man vil bruge 1-1,5 mill på at købe ham ud. Det vil man nok ikke
Tyler Buray bliver den sværeste. Skyhøj løn, elendigt niveau som ingen vil have. Jeg tror man ophæver og bruger de millioner der skal til. Den gør ondt i regnskabet
Slotsager er et ømt punkt. Der SKAL findes en løsning. Fuldstændig vanvittigt hvis ingen byder(Fenger og DD skal blive mm der kommer et bud over 1 mill euro og det gør der næppe). Men det tænker jeg der er og vi skal huske at 50-75% af et vindues handler falder den sidste uge eller 2. Og der er stadig 15 dage endnu.
Lidt handler kan jo også nåes efter 2/9 i de steder hvor de holder længe åbent
https://campo.dk/2024/04/26/overblik...sommeren-2024/Last edited by fmprOB; 18-08-2024, 19:07.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det burde være forholdsvis nemt at komme af med Rami. Men pt forlanger OB nok et pænt beløb. Hvis det ikke lykkedes ender det nok med en udlejning plus option
Selvén kan man altid købe ud hvis det er. Men tror heller ikke man ser ham som et problem. Han kan være en billig træningsspiller
Sauli bliver nok ikke nem. Men vi må håbe det ender i endnu en udlejning mm man vil bruge 1-1,5 mill på at købe ham ud. Det vil man nok ikke
Tyler Buray bliver den sværeste. Skyhøj løn, elendigt niveau som ingen vil have. Jeg tror man ophæver og bruger de millioner der skal til. Den gør ondt i regnskabet
Slotsager er et ømt punkt. Der SKAL findes en løsning. Fuldstændig vanvittigt hvis ingen byder(Fenger og DD skal blive mm der kommer et bud over 1 mill euro og det gør der næppe). Men det tænker jeg der er og vi skal huske at 50-75% af et vindues handler falder den sidste uge eller 2. Og der er stadig 15 dage endnu.
Lidt handler kan jo også nåes efter 2/9 i de steder hvor de holder længe åbent
https://campo.dk/2024/04/26/overblik...sommeren-2024/
Er bange for Troels og Co, har fået ‘storhedsvanvid’ over den her start, og er tryg ved vores start’11, og at de vil klare sig med bredden som den er…
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg er godt nok ikke særlig optimistisk. Er bange for vi kun får 2-3 spillere ud af døren, og 1 spiller ind.
Er bange for Troels og Co, har fået ‘storhedsvanvid’ over den her start, og er tryg ved vores start’11, og at de vil klare sig med bredden som den er…"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg er godt nok ikke særlig optimistisk. Er bange for vi kun får 2-3 spillere ud af døren, og 1 spiller ind.
Er bange for Troels og Co, har fået ‘storhedsvanvid’ over den her start, og er tryg ved vores start’11, og at de vil klare sig med bredden som den er…
Vinduet går først rigtig igang nu. Der er MASSER af tid. Men du kan godt have ret i at de måske dropper en offensiv spiller hvis både DD og Fenger bliver.
- Likes 1
Comment
Comment