Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Skrev også agurketid jo :)

    luca gik ind med knæproblemer :(
    Ellers noget spændende at berette dernede fra?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Ellers noget spændende at berette dernede fra?
      Ikke andet end der var taktisk træning og yoyo test :)

      Comment


        Den med Tyler til Fleetwood Town, nogen der aner om den lever endnu ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

          Med Fenger har vi vel okay bredde på angriberpositionen. Det er vel nærmere kanterne, som så bliver problemet
          indsatsmæssigt vil jeg ikke være bekymret med Fenger. Men så mange mål syntes jeg heller ikke han har tendens til at lave. Og så har han jo også været en del skadet selv...

          Så lad os ikke håbe det er alt for alvorligt med Luca...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Det har du ret i. Men finder det bare meget formynderisk, at de ikke må tage en tur i byen efter en træningskamp. Tvivler på at de har det store netværk i byen, så lidt luft skal de vel have eller ?

            Jeg ville bestemt ikke selv trives, hvis jeg skulle sidde derhjemme hele dagen.
            Hvorfor altid de der barnlige overdrivelser?

            Der er da ingen der snakker om, at de skal sidde hjemme hele dagen. Og hvis det påvirker deres trivsel, så kunne de jo feks. have taget med til Middelfart ;-)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Hvorfor altid de der barnlige overdrivelser?

              Der er da ingen der snakker om, at de skal sidde hjemme hele dagen. Og hvis det påvirker deres trivsel, så kunne de jo feks. have taget med til Middelfart ;-)
              "Barnelige overdrivelser"

              Hvor er grænsen så ? Må de godt spise på Mammas Pizzeria og dele en flaske vin ? Hvad hvis de hver drikker en flaske vin ? To unge (ensomme) knægte, der tager sig en drink sammen efter en træningskamp får altså ikke en vis væske i kog ved mig. Troede trods alt, at der var/er større albuerum i klubben/af fans.

              Jeg ser hele "problemet" som én der ikke kunne modstå fristelsen og tog et billede af dem​. Hvad var formålet med det og hvorfor offentliggøre det ? Det skaber kun splid uden nogen kender konteksten... sørgeligt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                "Barnelige overdrivelser"

                Hvor er grænsen så ? Må de godt spise på Mammas Pizzeria og dele en flaske vin ? Hvad hvis de hver drikker en flaske vin ? To unge (ensomme) knægte, der tager sig en drink sammen efter en træningskamp får altså ikke en vis væske i kog ved mig. Troede trods alt, at der var/er større albuerum i klubben/af fans.

                Jeg ser hele "problemet" som én der ikke kunne modstå fristelsen og tog et billede af dem​. Hvad var formålet med det og hvorfor offentliggøre det ? Det skaber kun splid uden nogen kender konteksten... sørgeligt
                Hvorfor tror du de er ensomme? Og selvfølgelig skal det have konsekvenser når man faker skader/ikke gider spille og så render i byen... Det skriger da til himlen, at man er uprofessionel og pisse ligeglad.
                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  "Barnelige overdrivelser"

                  Hvor er grænsen så ? Må de godt spise på Mammas Pizzeria og dele en flaske vin ? Hvad hvis de hver drikker en flaske vin ? To unge (ensomme) knægte, der tager sig en drink sammen efter en træningskamp får altså ikke en vis væske i kog ved mig. Troede trods alt, at der var/er større albuerum i klubben/af fans.

                  Jeg ser hele "problemet" som én der ikke kunne modstå fristelsen og tog et billede af dem​. Hvad var formålet med det og hvorfor offentliggøre det ? Det skaber kun splid uden nogen kender konteksten... sørgeligt
                  Nej, det må de ikke. En del af det nye OB er blandt andet god smag.

                  ;).

                  Stop nu. De overtrådte de interne regler og længere er den ikke, og hvorfor i alverden skulle unge fodboldspillere per se være ensomme.

                  Videre.
                  Last edited by Jungledyret; 29-07-2024, 19:15.

                  Comment


                    Tænker vi sælger Slotsager inden længe, og får overtalt Høegh, Greve, JJT og Falk til at tage en tørn i OB. Så kommer CE10 næste sommer, når vi er tilbage i det fine selskab sammen med Desler efter et år i USA, når han er blevet træt af Trump.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      indsatsmæssigt vil jeg ikke være bekymret med Fenger. Men så mange mål syntes jeg heller ikke han har tendens til at lave. Og så har han jo også været en del skadet selv...

                      Så lad os ikke håbe det er alt for alvorligt med Luca...
                      Skaderne kan helt sikkert være et problem, og så skifter han vel formentlig stadig. Så ender vi vel med at mangle både en angriber og en kant.

                      Comment


                        Der sker jo aller ee skiii.

                        Comment


                          Ingen Slotsager, Deedson eller Aske til træning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Ingen Slotsager, Deedson eller Aske til træning.
                            heller ikke Tyler eller Selvén iflg stemmer fra ådalen.

                            Trybull træner stadig med...hvor længe er det efterhånden? Nu må de snart se at få en afklaring på den situation tak

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Ingen Slotsager, Deedson eller Aske til træning.
                              Hvad med Luca?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                Hvad med Luca?
                                Træner fuldt med

                                Comment

                                Working...
                                X