Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Hvis han kommer bliver det stensikkert til vinter. Synes ikke det er så vigtigt med en VB i efteråret. Vi kan godt køre efteråret igennem med de nuværende spillere til backs.
    Nu har du skrevet det der et par gange, men jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt kan følge logikken. Rygtet om Soltvedt fra det norske medie var, at OB havde budt på ham. Det gør man jo ikke for at få ham til vinter. Vi skulle også have henvendt os på Christian Sørensen. Jeg kan da ikke udelukke, at vi venter med at hente en til vinter eller, at det kan blive Soltvedt. Men jeg synes da alt peger på, at vi har haft venstre back som en top 1-2 prioritet til dette vindue siden situationen med Aske opstod. TB siger også mere eller mindre det i interviewet med Mediano i sidste uge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi må se. Han sidder mest på bænken der oppe, har bolig i odense og hans kone er fra Odense og de har lige fået barn vidst. Hun har før haft kæmpe hjemve ved jeg.
      Man skal ikke undervurdere disse ting. Når det er sagt skal man selvfølgelig kigge på hvad der er bedst for OB. Og findes der noget bedre som også vil OB er jeg også helt fin med det.. Aner ikke om han stadig har niveau til SL
      Jeg vurderer måske også mere på tidligere præstationer for OB, hvis han kan genfinde det niveau, så vil han være en gevinst. Men hvem ved, om han kan det - han er jo trods alt ikke på holdet i Häcken lige nu

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Har Barret ikke været en del skadet? og han har jo før henvendt sig til OB og Troels siger jo at der skal spillere ind som ikke var klar over de skulle til OB .. vi får se. Spændende er det tivertifald
        Kiggede lige på transfermarkt. Synes ikke det har været så galt med skader de seneste sæsoner. Men husker det som om han var en del skadet i OB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Vi må se. Han sidder mest på bænken der oppe, har bolig i odense og hans kone er fra Odense og de har lige fået barn vidst. Hun har før haft kæmpe hjemve ved jeg.
          Man skal ikke undervurdere disse ting. Når det er sagt skal man selvfølgelig kigge på hvad der er bedst for OB. Og findes der noget bedre som også vil OB er jeg også helt fin med det.. Aner ikke om han stadig har niveau til SL
          Kan også nemt forestille mig at han kan overtales. Han har givetvis være lidt fornærmet, da vi ikke imødekom hans frieri sidste år, og han lurer nok også indtil det sidste på, om ikke en klub fra den bedste række i skandinavien bider på. Men sker det ikke, så kan han jo ikke være tilfreds med spilletiden deroppe.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Vi er enige omkring vi så tynde ud på midtbanen sidste år. Vi er også enige om at vi vil se tynde ud, hvis Luca bliver skadet. Ideelt set vil en erstatning for Charlie også være velkommen.
            Men det er 1. Division, og jeg tror man skærer en anelse ind til benet.
            Jeg tror man lever med Fenger som backup for Luca. Jeg tror også man lever med WCM og Hansborg er reserver til kanterne sammen med enten Jenner, Deedson eller Fenger alt afhængig af hvem der vælges.
            Meget tyder på vi kigger på en VB. Jeg tror dog heller ikke her vi for alt i verden skal have en ind.
            Som vi er startet sæsonen, så kunne det godt ligne at vi står med bedre kort på hånden i et vintervindue, hvor vi nok ligner et kommende suppe-hold. Derfor tænker jeg at man er klar til at trykke på knappen, hvis eksempelvis Fenger eller Deedson sælges. Her forestiller jeg mig, man har et par kandidater man kan rykke på. Derudover lurer man nok på en VB.
            ellers tror jeg hovedformålet er at få ryddet op. Der er et par forfærdelige cases i Sauli og Burey, som der skal findes løsninger på. De øvrige udstødte, samt Slotsager er nok nemmere at finde løsninger på, men tiden er knap og vi risikerer at brænde inde med en enkelt eller to, hvis man ikke snart får hul på bylden.
            jeg tror også du har ret. Jeg er så slet ikke enig i den tilgang, det giver mig flashbacks til tiden under Jesper Hansen hvor tilgangen til transfervinduet lidt var at man så hvad der var af muligheder til sidst i vinduet - i stedet for at tage mere styring med processen så håbede man lidt der landede en attraktiv spiller for føderne af en. Det gjorde der aldrig.

            Jeg er også enig i at det naturligvis bliver lettere at hente spillere til vinter, eller til næste sommer når vi forhåbentlig er rykket op. MEN vi skal jo lige derhen først. Vi skal frem til vintervinduet og helst ligne en klar oprykker før den "strategi" giver mening. Og der bryder jeg mig bare ikke om den der "håb på det går" tilgang. Igen det er noget vi har set før; top 6 målsætning - ja. Top 6 trup....njaaa måske hvis alt lige flasker sig.

            Og hvad hvis vi pludselig ikke ligner en "klar oprykker" - hidtil har vi vundet - men det har også været lidt hakkende. Hvad hvis det hakkende fortsætter og vi pludselig begynder ikke at vinde vores kampe. Så kan man nok hurtigt glemme alt om at det skulle være lettere at hente spillere til vinter.

            Vores kanter; Deedson har et flot topniveau - men har også været svingende. Jenner mangler stadig for alvor at slå igennem. Fenger er vel reelt mest angriber man har sat på kanten fordi man har brug for hans arbejdsiver. Og læg dertil to helt unge ny-professionelle ( ja den ene er vel stadig U-spiller ) lad os nu ikke ødelægge dem ved at lægge alt for meget ansvar over på dem.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Nu har du skrevet det der et par gange, men jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt kan følge logikken. Rygtet om Soltvedt fra det norske medie var, at OB havde budt på ham. Det gør man jo ikke for at få ham til vinter. Vi skulle også have henvendt os på Christian Sørensen. Jeg kan da ikke udelukke, at vi venter med at hente en til vinter eller, at det kan blive Soltvedt. Men jeg synes da alt peger på, at vi har haft venstre back som en top 1-2 prioritet til dette vindue siden situationen med Aske opstod. TB siger også mere eller mindre det i interviewet med Mediano i sidste uge.
              Ingen tvivl om OB helst vil have Soltvedt nu. Men den norske turnering kører jo omvendt vores og de ligger godt til i toppen. Desuden har de 2 kampe mod Fc Astana i Conference league kval i denne og næste uge.
              Hvis de ryger ud kan det jo være Jimmi Nagel byder ind igen. Lønningerne i Brann er ikke noget særligt. Og med forskerordning er en kontrakt meget attraktiv for ham.
              Hvis man mener han er den rigtige det værd at vente 4 måneder. Men lad os nu vente og se.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                nej nej nej...håber virkeligt ikke de laver transferplaner ud fra om man vinder en kamp eller to ekstra.

                De bør have en plan - hvem skal ud og hvad vil man have ind. Selvfølgelig kan de ikke kontrollere alle aspekter men handler baseret på et par kampe skriger af panik. Og det er klart der kan man ende - en nøglespiller går i stykker og så må der handles.

                - Men det er også lidt et tegn på man ikke har været ordenligt forberedt. Vi så det sidste år - vi fik Sven K. ind og selv om det var ret tydeligt at vi stadig manglede folk til midtbanen, så holdt man der. Lige indtil Sven gik i stykker - så måtte man panik handle.

                Jeg har hele tiden ment at efter midtbanen var VB højeste prioritet. Efter sidste kamp og Mickelsons præstation har jeg nok lidt ændret holdning, vil stadig gerne have en venstrebenet back ind, men vi skal altså have en angriber / kant mere ind. Hvis Luca går i stykker så er vi virkelig på den. En enkelt kamp skal Fenger nok kunne klare den, men han har det jo også med at gå i stykker - og så er han bare langt fra så målfarlig som Luca.

                Ideelt set så skulle vi både have en kant og angriber. Kanten - har vi sagt farvel til Charlie - så det er ret begrænset hvad vi har at gøre med derude.
                Tror nu heller ikke at de køber ind efter hvordan det går i enkelte kampe men de næste tre modstandere er stærkere så det vil sige noget om holdets styrke.

                Men “sjovt” at OB ikke må vurdere på en enkelt kamp når du er ok med at slække på vb fordi Mickelson spillede godt i seneste kamp

                Der er en grund til at modstanderne primært angriber i OB’s venstre side og at der mangler indlæg fra den side ..

                Kan rigtig godt lide Mickelson men han er en nødløsning på pladsen så der skal en ny VB til og så må han og Owusu kæmpe om HB ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Tror nu heller ikke at de køber ind efter hvordan det går i enkelte kampe men de næste tre modstandere er stærkere så det vil sige noget om holdets styrke.

                  Men “sjovt” at OB ikke må vurdere på en enkelt kamp når du er ok med at slække på vb fordi Mickelson spillede godt i seneste kamp

                  Der er en grund til at modstanderne primært angriber i OB’s venstre side og at der mangler indlæg fra den side ..

                  Kan rigtig godt lide Mickelson men han er en nødløsning på pladsen så der skal en ny VB til og så må han og Owusu kæmpe om HB ..
                  BAAAAA jeg havde godt tænkt på det...træls når man på den måde ødelægger sit eget ellers glimrende argument...

                  Men nej jeg er enig VB er selvfølgelig en prioritet, og ja der er en grund til vores modstandere primært har angrebet i hans side.

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/klubber/fior...-finde-ny-klub

                    Kom bare hjem til OBeeeee, vi mangler en 2. Keeper

                    Comment


                      https://ob.dk/nyheder/2024/august/as...o-ahead-eagles

                      Comment


                        fint man fik det på plads.

                        Held og lykke til Aske

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          fint man fik det på plads.

                          Held og lykke til Aske
                          Hvorfor kan artiklen ikke kommenteres

                          Fordi lidt for mange sandheder vil komme frem...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Hvorfor kan artiklen ikke kommenteres

                            Fordi lidt for mange sandheder vil komme frem...
                            Kommenteres?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              Kommenteres?
                              Bold.dk har lukket for kommentarer til artiklen.

                              Normalt er det kun, hvis en spiller skal for retten (som i tilfældet med ham fra FCK eller ham der blottede sig for en mindreårig pige og røg til Færøerne/Island).

                              Ikke at det er så alvorligt her, men bare meget sjældent, at kommentarsporet er lukket på forhånd og ikke hvis nogle indlæg er gået over stregen.

                              Comment


                                Fint at TB ikke bare laver en ren “held og lykke, tak for alt”-kommentar: “Og da vi har haft brug for at skabe sammenhængskraft og maksimalt engagement, har Askes afslutning af sin anden periode i OB været anderledes end ønsket”, siger Troels Beck

                                Comment

                                Working...
                                X