Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    De næste tre kampe ligger indenfor de to uger og der bliver holdet testet. Så må man jo se …
    nej nej nej...håber virkeligt ikke de laver transferplaner ud fra om man vinder en kamp eller to ekstra.

    De bør have en plan - hvem skal ud og hvad vil man have ind. Selvfølgelig kan de ikke kontrollere alle aspekter men handler baseret på et par kampe skriger af panik. Og det er klart der kan man ende - en nøglespiller går i stykker og så må der handles.

    - Men det er også lidt et tegn på man ikke har været ordenligt forberedt. Vi så det sidste år - vi fik Sven K. ind og selv om det var ret tydeligt at vi stadig manglede folk til midtbanen, så holdt man der. Lige indtil Sven gik i stykker - så måtte man panik handle.

    Jeg har hele tiden ment at efter midtbanen var VB højeste prioritet. Efter sidste kamp og Mickelsons præstation har jeg nok lidt ændret holdning, vil stadig gerne have en venstrebenet back ind, men vi skal altså have en angriber / kant mere ind. Hvis Luca går i stykker så er vi virkelig på den. En enkelt kamp skal Fenger nok kunne klare den, men han har det jo også med at gå i stykker - og så er han bare langt fra så målfarlig som Luca.

    Ideelt set så skulle vi både have en kant og angriber. Kanten - har vi sagt farvel til Charlie - så det er ret begrænset hvad vi har at gøre med derude.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      nej nej nej...håber virkeligt ikke de laver transferplaner ud fra om man vinder en kamp eller to ekstra.

      De bør have en plan - hvem skal ud og hvad vil man have ind. Selvfølgelig kan de ikke kontrollere alle aspekter men handler baseret på et par kampe skriger af panik. Og det er klart der kan man ende - en nøglespiller går i stykker og så må der handles.

      - Men det er også lidt et tegn på man ikke har været ordenligt forberedt. Vi så det sidste år - vi fik Sven K. ind og selv om det var ret tydeligt at vi stadig manglede folk til midtbanen, så holdt man der. Lige indtil Sven gik i stykker - så måtte man panik handle.

      Jeg har hele tiden ment at efter midtbanen var VB højeste prioritet. Efter sidste kamp og Mickelsons præstation har jeg nok lidt ændret holdning, vil stadig gerne have en venstrebenet back ind, men vi skal altså have en angriber / kant mere ind. Hvis Luca går i stykker så er vi virkelig på den. En enkelt kamp skal Fenger nok kunne klare den, men han har det jo også med at gå i stykker - og så er han bare langt fra så målfarlig som Luca.

      Ideelt set så skulle vi både have en kant og angriber. Kanten - har vi sagt farvel til Charlie - så det er ret begrænset hvad vi har at gøre med derude.
      Vi er enige omkring vi så tynde ud på midtbanen sidste år. Vi er også enige om at vi vil se tynde ud, hvis Luca bliver skadet. Ideelt set vil en erstatning for Charlie også være velkommen.
      Men det er 1. Division, og jeg tror man skærer en anelse ind til benet.
      Jeg tror man lever med Fenger som backup for Luca. Jeg tror også man lever med WCM og Hansborg er reserver til kanterne sammen med enten Jenner, Deedson eller Fenger alt afhængig af hvem der vælges.
      Meget tyder på vi kigger på en VB. Jeg tror dog heller ikke her vi for alt i verden skal have en ind.
      Som vi er startet sæsonen, så kunne det godt ligne at vi står med bedre kort på hånden i et vintervindue, hvor vi nok ligner et kommende suppe-hold. Derfor tænker jeg at man er klar til at trykke på knappen, hvis eksempelvis Fenger eller Deedson sælges. Her forestiller jeg mig, man har et par kandidater man kan rykke på. Derudover lurer man nok på en VB.
      ellers tror jeg hovedformålet er at få ryddet op. Der er et par forfærdelige cases i Sauli og Burey, som der skal findes løsninger på. De øvrige udstødte, samt Slotsager er nok nemmere at finde løsninger på, men tiden er knap og vi risikerer at brænde inde med en enkelt eller to, hvis man ikke snart får hul på bylden.

      Comment


        Aske bliver formentlig solgt for 500.000 euro. så ca. 3,5-5 mill. kr. Det er vel det bedst oålige beløb .. jeg er tilfreds når det skal være sådan.

        https://www.tv2fyn.dk/odense/her-er-...-VsKUIWhHuUiwQ
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Den første kommer forhåbentligt i morgen. Og der kommer 99,99% mere end 1-2 ud end det. Tag det nu roligt

          Vinduet går først rigtig igang nu. Der er MASSER af tid. Men du kan godt have ret i at de måske dropper en offensiv spiller hvis både DD og Fenger bliver.
          Og det er vel også den rigtige vej at gå - hvis der stadig skal være realistisk mulighed for at Hansborg og William Martin kan få regelmæssige indhop at lære af - skal der vel ikke flere offensive kræfter ind såfremt både DD og MF bliver. I øvrigt så DD skarp ud i fredags da han blev skiftet ind.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Aske bliver formentlig solgt for 500.000 euro. så ca. 3,5-5 mill. kr. Det er vel det bedst oålige beløb .. jeg er tilfreds når det skal være sådan.

            https://www.tv2fyn.dk/odense/her-er-...-VsKUIWhHuUiwQ
            500.000 euro, nogle klausuler og en pæn videresalg klausul. Så kan vi nok ikke forlange meget mere..

            Videre til næste handel

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              500.000 euro, nogle klausuler og en pæn videresalg klausul. Så kan vi nok ikke forlange meget mere..

              Videre til næste handel
              Præcis .. jeg tænker klausulerne er standard i alle salgsaftaler efterhånden. One down .. Tyler, Selven, Sauli m.fl. to go.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Præcis .. jeg tænker klausulerne er standard i alle salgsaftaler efterhånden. One down .. Tyler, Selven, Sauli m.fl. to go.
                Nok mest på så unge spillere som AA. Er ikke sikker der er på som en som Bonde fx

                Comment


                  Mon AA var knappet, der skulle trykkes inden vi reelt ville købe en VB, så vi altså var sikre på ikke stå med en kæmpe trup og mange lønkroner.

                  Man har da lov at håbe. For mit tror jeg dog ikke på ham VB'en fra Brann, selvom der selvfølgelig er et link mellem Brann og Jimmi Nagel...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                    Mon AA var knappet, der skulle trykkes inden vi reelt ville købe en VB, så vi altså var sikre på ikke stå med en kæmpe trup og mange lønkroner.

                    Man har da lov at håbe. For mit tror jeg dog ikke på ham VB'en fra Brann, selvom der selvfølgelig er et link mellem Brann og Jimmi Nagel...
                    Kan sagtens være ja. Små 4 mill er også en pæn slat at have med videre når man skal købe en ny back. Hvis altså ikke også de penge skal ind på bogen

                    Jeg kunne godt forestille mig at man forsøgte på Barret. Men han er måske ikke med på ideén efter den kolde skulder sidste vinter. Han var dog slet ikke med i truppen igår efter at have startet inde kampen forinden hvor de vandt 4-0. Så hvem ved

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                      Mon AA var knappet, der skulle trykkes inden vi reelt ville købe en VB, så vi altså var sikre på ikke stå med en kæmpe trup og mange lønkroner.

                      Man har da lov at håbe. For mit tror jeg dog ikke på ham VB'en fra Brann, selvom der selvfølgelig er et link mellem Brann og Jimmi Nagel...
                      Jeg tænker heller ikke der er så meget grund til at fokusere så meget på ham. Det er bare en af de ting, der er kommet frem. Det var sikkert over en måned siden vi viste interesse. Og blev givetvis afvist. Jeg tror nemt vi kan være videre til kandidat nr. 4-5-6-7 efter ham på nuværende tidspunkt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                        Mon AA var knappet, der skulle trykkes inden vi reelt ville købe en VB, så vi altså var sikre på ikke stå med en kæmpe trup og mange lønkroner.

                        Man har da lov at håbe. For mit tror jeg dog ikke på ham VB'en fra Brann, selvom der selvfølgelig er et link mellem Brann og Jimmi Nagel...
                        Hvis han kommer bliver det stensikkert til vinter. Synes ikke det er så vigtigt med en VB i efteråret. Vi kan godt køre efteråret igennem med de nuværende spillere til backs.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Kan sagtens være ja. Små 4 mill er også en pæn slat at have med videre når man skal købe en ny back. Hvis altså ikke også de penge skal ind på bogen

                          Jeg kunne godt forestille mig at man forsøgte på Barret. Men han er måske ikke med på ideén efter den kolde skulder sidste vinter. Han var dog slet ikke med i truppen igår efter at have startet inde kampen forinden hvor de vandt 4-0. Så hvem ved
                          Men synes bare Martin Davidsen tidligere har skrevet, at det ikke ligner en retur for Barrett. Fandt det faktisk lige her.

                          https://x.com/mpbdavidsen/status/1821435916742754667

                          Men man kan da håbe, at der kan være sket en udvikling til det bedre, for Barrett ville efter min mening være et godt køb.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Nok mest på så unge spillere som AA. Er ikke sikker der er på som en som Bonde fx
                            Det er der jo en go' form for logik i, men der kan jo nok ikke udelukkes noget

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                              Men synes bare Martin Davidsen tidligere har skrevet, at det ikke ligner en retur for Barrett. Fandt det faktisk lige her.

                              https://x.com/mpbdavidsen/status/1821435916742754667

                              Men man kan da håbe, at der kan være sket en udvikling til det bedre, for Barrett ville efter min mening være et godt køb.
                              Har Barret ikke været en del skadet? og han har jo før henvendt sig til OB og Troels siger jo at der skal spillere ind som ikke var klar over de skulle til OB .. vi får se. Spændende er det tivertifald

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                                Men synes bare Martin Davidsen tidligere har skrevet, at det ikke ligner en retur for Barrett. Fandt det faktisk lige her.

                                https://x.com/mpbdavidsen/status/1821435916742754667

                                Men man kan da håbe, at der kan være sket en udvikling til det bedre, for Barrett ville efter min mening være et godt køb.
                                Vi må se. Han sidder mest på bænken der oppe, har bolig i odense og hans kone er fra Odense og de har lige fået barn vidst. Hun har før haft kæmpe hjemve ved jeg.
                                Man skal ikke undervurdere disse ting. Når det er sagt skal man selvfølgelig kigge på hvad der er bedst for OB. Og findes der noget bedre som også vil OB er jeg også helt fin med det.. Aner ikke om han stadig har niveau til SL

                                Comment

                                Working...
                                X