Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nogen der kan gengive?


    https://fyens.dk/ob/ob-s-fodbolddire...eac3345bc53-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Troels Bech, OB's sportsdirektør, stod ved det røde omklædningshus, sammen med Middelfarts sportschef Søren Godskesen. Troels Bech kunne afsløre, at det stadig trækker ud med en afklaring i forhold til tyske Tom Trybull, der jo træner med på bne 1 i Ådalen, selv om han er klubløs.​

      Comment


        Tom har selvfølgelig ikke travlt. Der er ingen slutdato på hvornår han skriver under med en hvilken som helst klub når han er klubløs.
        Tiden går og stadig intet sket i 2 uger.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Tom har selvfølgelig ikke travlt. Der er ingen slutdato på hvornår han skriver under med en hvilken som helst klub når han er klubløs.
          Tiden går og stadig intet sket i 2 uger.
          næ - men så må TB jo trække en streg i sandet. Syntes man har været tålmodige med ham - og det er fair nok, men vi skal vel også snart videre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            næ - men så må TB jo trække en streg i sandet. Syntes man har været tålmodige med ham - og det er fair nok, men vi skal vel også snart videre.
            Det har de allerede gjort en gang. Det er “ulven kommer” om igen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det har de allerede gjort en gang. Det er “ulven kommer” om igen
              ja...men så er det det begynder at se ynkeligt ud. Giv ham en deadline, hvis han har andre tilbud på hånden godt for ham. Men OB kan og skal ikke blive ved med at vente.

              Så må Nagel sku ud og finde en eller anden nordmand vi aldrig har hørt om i stedet. Ikke optimalt men kun 4 uger tilbage af vinduet og rigeligt at se til.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                ja...men så er det det begynder at se ynkeligt ud. Giv ham en deadline, hvis han har andre tilbud på hånden godt for ham. Men OB kan og skal ikke blive ved med at vente.

                Så må Nagel sku ud og finde en eller anden nordmand vi aldrig har hørt om i stedet. Ikke optimalt men kun 4 uger tilbage af vinduet og rigeligt at se til.
                Det må jo være nogen komplicerede forhandlinger der er, men så lang tid der er kontakt viser OB at de gerne vil have en aftale. Frygten er selvf. at TT "misbruger" OB og ikke har reel interesse i at lave en aftale, men bare træner løs og forhandler med andre klubber. Jeg synes da også at det vil klæde Troels at få taget en beslutning og sætte en dato for hvornår der skal pen på papir og det må selvf. gerne være inden Hillerød kampen på lørdag.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det har de allerede gjort en gang. Det er “ulven kommer” om igen
                  I så fald ville det klæde OB bare at sige nej tak og komme videre. TT gider tydeligvis ikke.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    I så fald ville det klæde OB bare at sige nej tak og komme videre. TT gider tydeligvis ikke.
                    Den er jo svær tænker jeg. For hvis der overhovedet ikke har været forhandlinger inden så kan han jo bare på “deadline day” sige : Ok så lad os forhandle.
                    Han har vel fået et kontrakt udspil som han gerne vil justere på. Og så går der tid med det. Det syntes jeg er svært at sætte en tidsfrist på mm man er benhård og siger : Enten siger du ja til det her ellers så skrider du. Men føler bare ikke at OB sidder med trumferne her. Og det er måske hans sidste kontrakt så det er vel fair at han prøver at maximere så meget som muligt. Og så er det er bestemt også en mulighed at han forhaler det hele for at se om der kommer noget bedre.

                    Comment


                      Det er helt fair. Jeg synes blot ikke, at han er så god, at vi skal lægge os op ryggen for ham. Han har fået nok tid nu og må træne videre et andet sted.

                      Vi skal til at stille større krav til de spillere, der skal til OB. Særligt om deres vilje til at være her.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Den er jo svær tænker jeg. For hvis der overhovedet ikke har været forhandlinger inden så kan han jo bare på “deadline day” sige : Ok så lad os forhandle.
                        Han har vel fået et kontrakt udspil som han gerne vil justere på. Og så går der tid med det. Det syntes jeg er svært at sætte en tidsfrist på mm man er benhård og siger : Enten siger du ja til det her ellers så skrider du. Men føler bare ikke at OB sidder med trumferne her. Og det er måske hans sidste kontrakt så det er vel fair at han prøver at maximere så meget som muligt. Og så er det er bestemt også en mulighed at han forhaler det hele for at se om der kommer noget bedre.
                        Jeg ville helt sikkert også begynde at kigge andre steder. Men det er fucking svært, når det er en 6er. Han skal have den rette mentalitet - ikke mindst i vore situation og så skal han gide spille i 1. div.

                        Comment


                          Der skal godt nok en del forstærkninger ind, især hvis vi skal spille 4-3-3 for gud ved hvilken pris. Det var lidt for tydeligt i går at flere fra bænken ikke kan. Men godt nok også en naiv tilgang fra bænken af både før samt under kampen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Det er helt fair. Jeg synes blot ikke, at han er så god, at vi skal lægge os op ryggen for ham. Han har fået nok tid nu og må træne videre et andet sted.

                            Vi skal til at stille større krav til de spillere, der skal til OB. Særligt om deres vilje til at være her.
                            Men man må også bare konstatere at TT har et rigtig flot CV, og der må trods alt være interesse for ham. Jeg kan nu godt forstå hvis han vil forsøge at få en så god kontrakt som muligt her - især i hans karrieres "efterår". Det faktum at han stadig er her, synes jeg egentlig vidner om en spiller der vil foretrække at være her.
                            Man skal bare sørge for ikke at skyde sig selv i foden og lave en "Jørgen-Skjelvik/Martin Hansen", og skrive en alt for lang kontrakt. Tænker maks to år. Med mulighed for længelse.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Det er helt fair. Jeg synes blot ikke, at han er så god, at vi skal lægge os op ryggen for ham. Han har fået nok tid nu og må træne videre et andet sted.

                              Vi skal til at stille større krav til de spillere, der skal til OB. Særligt om deres vilje til at være her.
                              Du kan ikke betvivle Trybulls vilje ihvertfald. Han var den eneste af dem som havde udtalt de ikke vil blive, ved nedrykning - som døde med trøjen på. Han stod direkte og græd ved nedrykningen - Han var først ved fansene.

                              Hans kærlighed til OB er stor. Det eneste som sætter en stopper for han skricer under, er at han skal kunne se sig selv i 1.Division.

                              Jeg tror det er der, den er gal.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                næ - men så må TB jo trække en streg i sandet. Syntes man har været tålmodige med ham - og det er fair nok, men vi skal vel også snart videre.
                                Husk nu, at det tager tid at skabe en overvinderkultur, Troels får travlt, vil ikke lukke et øje i nat, enhver sten skal vendes, eller hvad det nu er denne gang og bla, bla, bla bla.

                                Det kan godt være, at jeg virker kolerisk, men de høje herrer er altså ved at tale den her klub helt ned i serierne.

                                Tiden for snak er forbi. Nu vil vi se handling. Vil TT ikke, så skal han ikke længere couchsurfe vores træninger - vil han, så velkommen til, hold kæft, og præstér.
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X