Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægTom har selvfølgelig ikke travlt. Der er ingen slutdato på hvornår han skriver under med en hvilken som helst klub når han er klubløs.
Tiden går og stadig intet sket i 2 uger.
- Likes 1
Comment
-
Det har de allerede gjort en gang. Det er “ulven kommer” om igen
Så må Nagel sku ud og finde en eller anden nordmand vi aldrig har hørt om i stedet. Ikke optimalt men kun 4 uger tilbage af vinduet og rigeligt at se til.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja...men så er det det begynder at se ynkeligt ud. Giv ham en deadline, hvis han har andre tilbud på hånden godt for ham. Men OB kan og skal ikke blive ved med at vente.
Så må Nagel sku ud og finde en eller anden nordmand vi aldrig har hørt om i stedet. Ikke optimalt men kun 4 uger tilbage af vinduet og rigeligt at se til.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
I så fald ville det klæde OB bare at sige nej tak og komme videre. TT gider tydeligvis ikke.
Han har vel fået et kontrakt udspil som han gerne vil justere på. Og så går der tid med det. Det syntes jeg er svært at sætte en tidsfrist på mm man er benhård og siger : Enten siger du ja til det her ellers så skrider du. Men føler bare ikke at OB sidder med trumferne her. Og det er måske hans sidste kontrakt så det er vel fair at han prøver at maximere så meget som muligt. Og så er det er bestemt også en mulighed at han forhaler det hele for at se om der kommer noget bedre.
- Likes 1
Comment
-
Den er jo svær tænker jeg. For hvis der overhovedet ikke har været forhandlinger inden så kan han jo bare på “deadline day” sige : Ok så lad os forhandle.
Han har vel fået et kontrakt udspil som han gerne vil justere på. Og så går der tid med det. Det syntes jeg er svært at sætte en tidsfrist på mm man er benhård og siger : Enten siger du ja til det her ellers så skrider du. Men føler bare ikke at OB sidder med trumferne her. Og det er måske hans sidste kontrakt så det er vel fair at han prøver at maximere så meget som muligt. Og så er det er bestemt også en mulighed at han forhaler det hele for at se om der kommer noget bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet er helt fair. Jeg synes blot ikke, at han er så god, at vi skal lægge os op ryggen for ham. Han har fået nok tid nu og må træne videre et andet sted.
Vi skal til at stille større krav til de spillere, der skal til OB. Særligt om deres vilje til at være her.
Man skal bare sørge for ikke at skyde sig selv i foden og lave en "Jørgen-Skjelvik/Martin Hansen", og skrive en alt for lang kontrakt. Tænker maks to år. Med mulighed for længelse.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet er helt fair. Jeg synes blot ikke, at han er så god, at vi skal lægge os op ryggen for ham. Han har fået nok tid nu og må træne videre et andet sted.
Vi skal til at stille større krav til de spillere, der skal til OB. Særligt om deres vilje til at være her.
Hans kærlighed til OB er stor. Det eneste som sætter en stopper for han skricer under, er at han skal kunne se sig selv i 1.Division.
Jeg tror det er der, den er gal.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
næ - men så må TB jo trække en streg i sandet. Syntes man har været tålmodige med ham - og det er fair nok, men vi skal vel også snart videre.
Det kan godt være, at jeg virker kolerisk, men de høje herrer er altså ved at tale den her klub helt ned i serierne.
Tiden for snak er forbi. Nu vil vi se handling. Vil TT ikke, så skal han ikke længere couchsurfe vores træninger - vil han, så velkommen til, hold kæft, og præstér.Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 2
Comment
Comment