Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Der kan jo godt ske noget i kulissen. Er ret sikker på vandrørerne er blevet meget tættere efter Troels er kommet til.
    Der er jo 100 ting i gang. Men af en eller anden grund er der ikke landet noget endnu

    Vi må håbe på ketchup effekten snart

    Comment


      Tænker Troels satser vildt - og på at hente klare forstærkninger i de sidste uger af vinduet, som ikke har været mulig før i vinduet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Tænker Troels satser vildt - og på at hente klare forstærkninger i de sidste uger af vinduet, som ikke har været mulig før i vinduet.
        Tror nærmere han skal kæmpe for bare at hente noget der nærmer sig det vi kunne i superligaen. Og nok derfor det hele tager længere tid
        Vi er røget ned af prioritets rækkefølgen til spillere ind og dem der vil hente vores spillere tror de handler med en 1.div klub til 1. Div priser

        Men det vil nok være en god ide hvis der er mange på arbejde sidst i vinduet for der bliver travlt

        Comment


          Helt enig. Tror, det er enormt vanskeligt at rekruttere til OB. Og da særligt den rette type af spillere. Heldigvis er vi færdige med at skyde med spredhagl.

          Men ingen tvivl om at vi snart skal til at se gerne to og helst tre forstærkninger.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Helt enig. Tror, det er enormt vanskeligt at rekruttere til OB. Og da særligt den rette type af spillere. Heldigvis er vi færdige med at skyde med spredhagl.

            Men ingen tvivl om at vi snart skal til at se gerne to og helst tre forstærkninger.
            Jeg er enig i, det fordelagtige i, at spredhagl-dagene er bag os.

            Skulle jeg vælge mellem lykkeriddere på halvårskontrakter fem minutter i lukketid eller ingenting, så tager jeg gerne de næste 4 måneder med U-spillere og skadesrisiko.

            Lad os da bare håbe på en mellemting.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

              Jeg er enig i, det fordelagtige i, at spredhagl-dagene er bag os.

              Skulle jeg vælge mellem lykkeriddere på halvårskontrakter fem minutter i lukketid eller ingenting, så tager jeg gerne de næste 4 måneder med U-spillere og skadesrisiko.

              Lad os da bare håbe på en mellemting.
              altså der skal noget ind. Man skal naturligvis ikke bare hiver et eller andet ind i ren panik og man skal også helst holde sig væk fra hylden med Tyler Burrey'er, men der er 10 kampe efter vinduet lukker - og så kan en sæson altså hurtigt nå at kører af sporet hvis ikke man har dækket sig ordenligt ind.

              Jeg vil virkelig også nødigt skulle stå i en situation hvor man er nødt til at lægge alt for meget ansvar over på de helt unge spillere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                altså der skal noget ind. Man skal naturligvis ikke bare hiver et eller andet ind i ren panik og man skal også helst holde sig væk fra hylden med Tyler Burrey'er, men der er 10 kampe efter vinduet lukker - og så kan en sæson altså hurtigt nå at kører af sporet hvis ikke man har dækket sig ordenligt ind.

                Jeg vil virkelig også nødigt skulle stå i en situation hvor man er nødt til at lægge alt for meget ansvar over på de helt unge spillere.
                Og det er jo også en bizar situation. Fordi man er sent ude er der kun 10 kampe før vintervinduet åbner.
                Hvis vi først handler op mod deadline day forstås.
                Heldigvis er vi allerede langt med at bygge overvinderkultur op helt fra bunden.
                Og det er trods alt det vigtigste, så er oprykning et biprodukt

                Comment


                  FS/SF skriver i dagens avis at Modou Minteh er sendt videre uden en aftale. Ivan Poulsen siger at han ikke faldt igennem på u19-niveauet, men at han heller ikke gjorde sig særligt positivt bemærket som er grundlaget for en fuldtidsaftale med OB.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...ontrakt?t=tips

                    endeligt
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Det var på tide. Men bedre sent end aldrig. Spændende hvilken længde kontrakten har.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Det var på tide. Men bedre sent end aldrig. Spændende hvilken længde kontrakten har.
                        Ja, håber på en 2-3 år.

                        Comment


                          Jeg ville hellere have en anden end TT efter udtalelser etc. Men det er sikkert pivsvært at hente hans vel godkendte niveau til en 1 Div klub. Så i en afvejning af fordele/ulemper må jeg nok acceptere at han nok er det bedste bud. Man ved hvad man får. Nu han han jo i hvert fald også valgt til efter han faktisk var “ude”. OG der er ro på 6eren, ikke mindst efter Manehs elendige pokalperformance. Nu er der kamp om den plads og SK kan agere mere fleksibelt. Samt vi er ikke så skrøbelige med hensyn til skader/karantæne på pladsen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Det var på tide. Men bedre sent end aldrig. Spændende hvilken længde kontrakten har.
                            Håber på en 2+1 (plus tilknytning til akademiet / træneruddannelse)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Ja, håber på en 2-3 år.
                              Kan næsten ikke være andet.
                              Jeg håber kun på 2 år da historien har vist os at vi tit har hængt for længe på ældre spillere der falder i niveau og stiger i skavanker

                              Jeg er stadig åben for Greve også. Giv os en tidlig julegave TB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Jeg er tilfreds. Plug and play, som man siger, og han er garant for den rigtige indstilling. Spændende med længden 2, 3 eller 2+1 år hvor han måske glider ind i en ass.trænerrolle

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X