Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Trybull skal da ikke have pluspoint for at sige, at han ikke skal spille 1. division med OB.

    Der er dog 2 store forskelle til de andre kanaljer, Trybull gav 100 procent hele vejen og havde derudover kontraktudløb.

    Nu vil Trybull så have det bedst mulige arbejde fremover, ligesom 99 procent af andre fodboldspillere, bilsælgere og kontorassistenter. Jeg er ikke fornærmet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Det gør du heller ikke.
      Okay så

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        Det er måske lige voldsomt nok at have papir på Trybull til han er 34. Når han stadig træner med kan han ikke have mange bud på hånden. Jeg tænker 1+1, måske 2+1 hvis vi strækker os.
        Så vil jeg gå med 2+1 for som der snakkes om i SFÅ er det fint med spillere der "overlapper" og vi ikke igen står med forholdsvis mange udskiftninger.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Du kender ikke detaljerne bag hvad der skete i foråret mellem TT og OB…….
          Jeg kan jo kun forholde mig til, at han meldte ud han ikke ville spille 1. Division med OB.
          Hvis han gerne vil alligevel er det fint, men forholdene er nu engang anderledes end i April. Detaljer eller ej.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Så vil jeg gå med 2+1 for som der snakkes om i SFÅ er det fint med spillere der "overlapper" og vi ikke igen står med forholdsvis mange udskiftninger.
            Hvis vi kun giver 1 år til Trybull (eller 1+1), så betyder det jo ikke nødvendigvis at vi ikke er interesseret i at have ham rendende i næste sæson. Det ville i så fald nok mere betyde at vi ville sikre os at en, på det tidspunkt, 32-årig Trybull stadig havde fysikken til at kunne præstere, før vi gav ham et ekstra år.

            Comment


              Hvad mon prisen for Tongya lyder på?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Hvad mon prisen for Tongya lyder på?
                Mit bud er 1 mio. euro.
                Måske mellem 1 - 1,5 max.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Okay så
                  Så fik du også en lige højre ved at komme med lidt info...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Hvis vi kun giver 1 år til Trybull (eller 1+1), så betyder det jo ikke nødvendigvis at vi ikke er interesseret i at have ham rendende i næste sæson. Det ville i så fald nok mere betyde at vi ville sikre os at en, på det tidspunkt, 32-årig Trybull stadig havde fysikken til at kunne præstere, før vi gav ham et ekstra år.
                    Jeg tror sagtens Trybulls fysik kan klare det, hans stil er jo meget fysisk i sig selv. 1+1 er jo med risiko for at vi skal ud og finde en ny bærende kraft på den defensive midtbane.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Så fik du også en lige højre ved at komme med lidt info...
                      Jeg kan sagtens leve med at han ikke tror på det jeg siger.. Eller undgik på bedst mulige måde at sige

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Mit bud er 1 mio. euro.
                        Måske mellem 1 - 1,5 max.
                        Ville være en fin pris for en som TB vurderer ville have svært ved at få spilletid i OB hvis han kom tilbage

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ville være en fin pris for en som TB vurderer ville have svært ved at få spilletid i OB hvis han kom tilbage
                          Tongya er et af de bedste indkøb BW var involveret i, at der nu meldes langt til spilletid med Mucolli og Hornemann væk må jo betyde at der er noget stort på vej.....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Tongya er et af de bedste indkøb BW var involveret i, at der nu meldes langt til spilletid med Mucolli og Hornemann væk må jo betyde at der er noget stort på vej.....
                            Håber da.

                            Tror dog bare, at Troels synes det var nemmere at sige end at begynde at forklare om, at Tongya ikke rigtig brændte for at komme tilbage…..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Tongya er et af de bedste indkøb BW var involveret i, at der nu meldes langt til spilletid med Mucolli og Hornemann væk må jo betyde at der er noget stort på vej.....
                              Tongya og OB er virkelig en mærkelig historie. Han var for mig fen eneste kant vi havde som passede i Alms system fordi har vsr godt i press og havde den defensive disciplin Alms system krævede fra vores kantspillere. Men blev ikke brugt og sendt videre hvor han spillede en klasse sæson i det cypriotiske. At melde ud at man sælger ham fordi han har ikke udsigt til spilletid er helt væk. Gætter på at Tongya vil blive sydpå og ikke mere fortsætte i OB efter den behandling han fik i klubben hvad er vel ret forståeligt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Tongya er et af de bedste indkøb BW var involveret i, at der nu meldes langt til spilletid med Mucolli og Hornemann væk må jo betyde at der er noget stort på vej.....
                                Jeg har ingen forventninger til dette vindue. Jeg har skruet helt ned for alle forhåbninger om sejre, kvalitets signings og oprykning.. Så er det lidt nemmere at navigere i

                                Comment

                                Working...
                                X