Oprindeligt indsendt af Jebola
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Jep, og ja selvfølgelig er det ren "freestyle" og på ingen måde et rygte.
Så kunne Slotsager også få et værdifuldt mellemstep inden de store herregårde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nope. Men i disse tider hvor der ikke sker det store kan man vel godt spekulere i at heller ikke den er helt urealistisk. Specielt ikke hvis Slots ikke har den rigtige mave fornemmelse med nogen af de udenlandske klubber der melder sig interesseret. Så kunne OB vel acceptere en lavere pris imod at få en høj videre salgs klausul. Den er jo nærmest garanteret i at blive indløst til et højt beløb. 2,5 mill euro plus lidt bonusser samt 20% i videresalg. Den kunne være spiselig for begge.
Så kunne Slotsager også få et værdifuldt mellemstep inden de store herregårde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tænker ikke at Kielberg ved noget som helst om dette. Han gætter nok lige som jeg gør
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægHørte et sted, at Slotsager sad ude mod HB Køge, fordi han ikke ville forlænge kontrakten.
Angiveligt skulle tilbuddet fra OB være “jammerligt”.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Jeg har svært ved at tro, at TB vil bære sig så tåbeligt ad."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Gomez er altså også noget bedre end Slotsager, efter min mening. Slotsager har en fin indstilling og er ung, men der skal altså hankes op......
- Likes 2
Comment
-
Jeg har godt nok aldrig haft helt så store tanker om Slotsager, som mange andre, men det er nu stadig et talent der er tilpas stort til vi enten skal A: have mere ud af ham på banen, eller B: have ham solgt til et pænt beløb. Jeg frygter dog det hele ender lidt lala.
Jeg tænker vi måske skulle have accepteret de 30 mill. vi afslog.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Slotsager er langt mere stabil og spilintelligent end Gomez, der har nogle fysiske styrker som Slotsager ikke helt kan matche. Men derudover er en bedre løn til Slotsager jo også en investering i en højere mulig salgssum, så det er ikke kun nuværende niveau, der skal spille ind.
Han er et stort talent, men er altså også talt meget op det seneste år !
Comment
Comment