Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    sidder lige og hører den nyeste podcast fra SFÅ - her snakker de om 5 U19 spillere der rykkes op...mig bekendt er der "kun" meldt 4 ud - nogen der ved hvem den femte er? Eller laver de bare en fejl?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      helt og aldeles enig. Jeg er heller ikke fortaler for at man henter TM.

      Men jeg kan godt se vi kan ende i en situation hvor sådanne kortsigtede handler kan blive nødvendige.

      Der kan lande et bud på Fenger som er så godt både for klubben men nok især ham at man ikke mener man kan og vil stå i vejen for hvad der har været en yderst loyal spiller. Sker det - så har vi Luca - og en nyoprykket på 18 år til angrebet...det er næppe nok. Og hvad kan man så tiltrække?

      Igen; jeg håber ikke vi ender der...men helt umuligt? Det tror jeg ikke det er
      TM fik tilbudt en etårig forlængelse i Kolding - som han ikke tog imod ( formentlig ikke attraktive vilkår? Det må vi i OB kunne gøre bedre - der må være yngre eller væsentligt bedre alternativer - men de dukker helt sikkert først op sidst i vinduet - jeg håber på Nagel kan bruge sit netværk. Skulle der ikke være andre muligheder overhovedet må Mucolli være backup for LK - og jeg mener helt sikkert at vi skal holde fast i Fenger - hvis ikke vi har et alternativ linet op ved eventuelle bud. Som Troels selv har fremført - kan vi blive nødt til at stå på vores ret selvom spillere gerne vil væk - og vi har kontrakt med Fenger et år mere.

      Comment


        Max Fenger undskylder for sit svar i TV2Fyn interviewet: https://x.com/Maximand_fenger/status...40557386072518

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Max Fenger undskylder for sit svar i TV2Fyn interviewet: https://x.com/Maximand_fenger/status...40557386072518
          Det synes jeg står meget mere mål med den Max Fenger jeg mener at kende gennem sin tid i striber.
          Udtalelsen var uheldig, forklaringen/undskyldningen er for mig bestemt nok til at slå en streg over det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

            Det synes jeg står meget mere mål med den Max Fenger jeg mener at kende gennem sin tid i striber.
            Udtalelsen var uheldig, forklaringen/undskyldningen er for mig bestemt nok til at slå en streg over det.
            Synes den virker lidt konstrueret/han er sat på plads.

            Han kunne lige havde tilføjet en linje med, at "alle ved jo at mit hjerte er gennemstribet".

            Sikker på at han er væk inden vinduet lukker.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              sidder lige og hører den nyeste podcast fra SFÅ - her snakker de om 5 U19 spillere der rykkes op...mig bekendt er der "kun" meldt 4 ud - nogen der ved hvem den femte er? Eller laver de bare en fejl?
              Mon ikke det er en målmand eller William C Martin?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Synes den virker lidt konstrueret/han er sat på plads.

                Han kunne lige havde tilføjet en linje med, at "alle ved jo at mit hjerte er gennemstribet".

                Sikker på at han er væk inden vinduet lukker.
                Tror du helt seriøst nogen har bedt ham om at skrive noget på Twitter om det?

                Jeg tænker Max gerne vil væk nu, men at han også bekymrer sig om sit omdømme i og omkring klubben. For mig virker det ikke spor konstrueret. Jeg tror mere han efter interviewet (som ikke er det mest behagelige for en spiller i den situation, der skal balancere hvor ærlig han skal være) ærgrede sig over, at han ikke også fik sagt, at han er glad for at være i klubben, men også har ambitioner om mere.
                Last edited by Agbre; 25-06-2024, 12:11.

                Comment


                  https://bold.dk/fodbold/klubber/hvid...-i-hvidovre-if

                  Er der noget med han ikke vil være fuldtidsprof.? Og et det er derfor han stopper i Hvidovre.?

                  Ellers kunne han være et noget mere kompetent bud på en angriber på en 1-årig, end Thomas Mikkelsen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Tror du helt seriøst nogen har bedt ham om at skrive noget på Twitter om det?

                    Jeg tænker Max gerne vil væk nu, men at han også bekymrer sig om sit omdømme i og omkring klubben. For mig virker det ikke spor konstrueret. Jeg tror mere han efter interviewet (som ikke er det mest behagelige for en spiller i den situation, der skal balancere hvor ærlig han skal være) ærgrede sig over, at han ikke også fik sagt, at han er glad for at være i klubben, men også har ambitioner om mere.
                    Jeg tror heller ikke på han er blevet irettesat. Udtalelsen var ikke så græl, så jeg tror TB har brugt tid på at tvinge et dementi ud af Fenger. Fenger har sandsynligvis fået nogen henvendelser fra fans, som er kede af en af vores helte virkede til at være ked af at være i klubben. Det tror jeg i og for sig ikke han er, men han er helt sikkert ked af udsigten til en hel sæson i 1. Division, og sådan er der nok flere spillere som har spillet på højeste niveau igennem flere sæsoner, der har det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Tror du helt seriøst nogen har bedt ham om at skrive noget på Twitter om det?

                      Jeg tænker Max gerne vil væk nu, men at han også bekymrer sig om sit omdømme i og omkring klubben. For mig virker det ikke spor konstrueret. Jeg tror mere han efter interviewet (som ikke er det mest behagelige for en spiller i den situation, der skal balancere hvor ærlig han skal være) ærgrede sig over, at han ikke også fik sagt, at han er glad for at være i klubben, men også har ambitioner om mere.
                      Jeg kan nemt forestille mig, at Michael har prikket ham på skulderen, da han også har andre spillere i Ådalen (og gerne vil beholde den gode stemning med den sportslige ledelse, når der skal findes nye spillere til klubben).
                      Last edited by Online; 25-06-2024, 13:21.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                        Det er da vist Søren Krogh der siger det
                        Du har da helt ret. Har rettet det :-)

                        Comment


                          Han er jo bare et blandt mange ofre, som ikke tør sige det ene og heller ikke det andet. Og så bliver det sådan noget lal midt imellem.

                          Hvornår blev fans så porøse, at en spiller ikke må sige det er totalt røv og nøgler at spille 1. Division og jeg vil gerne noget andet.

                          Han skal selvfølgelig videre og det lyser ud af ham.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Han er jo bare et blandt mange ofre, som ikke tør sige det ene og heller ikke det andet. Og så bliver det sådan noget lal midt imellem.

                            Hvornår blev fans så porøse, at en spiller ikke må sige det er totalt røv og nøgler at spille 1. Division og jeg vil gerne noget andet.

                            Han skal selvfølgelig videre og det lyser ud af ham.
                            Jeg husker en del indlæg om "lejesvende" fra en del herinde ... SK, TT, FH, Rami m.fl.

                            Så nu er det "okay" med sådan en udmelding

                            Comment


                              Er der nogen der kan hjælpe mig med lidt matematik?

                              I SFÅ bliver de ved med at nævne de 5 fra akademiet der rykkes op.. Og nu skal der tælles

                              Markus McCoy
                              Julius Berthel Askou
                              Elias Hansborg
                              Nikolaj Juul-Sandberg

                              Og hvem er nr 5? De sagde det flere gange

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Er der nogen der kan hjælpe mig med lidt matematik?

                                I SFÅ bliver de ved med at nævne de 5 fra akademiet der rykkes op.. Og nu skal der tælles

                                Markus McCoy
                                Julius Berthel Askou
                                Elias Hansborg
                                Nikolaj Juul-Sandberg

                                Og hvem er nr 5? De sagde det flere gange
                                som du selv skrev tidligere - sikkert en 3 målmand eller William Martin...men mig bekendt er der intet meldt ud endnu. Så enten så har de hørt noget og kommer så halvvejs til at dele den i podcasten.
                                Eller også kan de bare ikke tælle.

                                Comment

                                Working...
                                X