Oprindeligt indsendt af cykelmyggen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Der står da ikke for at skifte til en anden klub, der står i realiteten bare han har fået fri..
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægPoint taken, men man skal nok være naiv for tro at det er anderledes end FS/SF spekulerer i
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægPoint taken, men man skal nok være naiv for tro at det er anderledes end FS/SF spekulerer i
Om det er Aske der er på vej videre...tja - men mon ikke en af dem der har været fraværende er lige oppe over med et skifte?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hører man SFÅs seneste interview med Krogh så siger han om de fraværende; noget sygdom, noget skade og...noget andet. Uden at komme ind på hvem der er ramt af hvad og hvad "andet" dækker over.
Om det er Aske der er på vej videre...tja - men mon ikke en af dem der har været fraværende er lige oppe over med et skifte?
Believe OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægArtiklens skribent, Leif R., mere end antyder at Aske er på vej videre og at det vel mere er et spørgsmål om han vender tilbage igen efter fridagene. Jeg mener Leif har fingeren på pulsen i OB, så der er vel ikke meget grund til at betvivle udsagnet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Et vandrør dryppede, at han dumpede et lægetjek.
Fandme ærgerligt når man kunne have fået en rigtig god pris for Fenger og slippe af med det største OB flop i årevis på 8 dage. Må have givet lidt frustrationer på ledelsesgangeneLast edited by fmprOB; 30-07-2024, 19:45.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Men syndsigt forløb med Aske. Vi hentede ja åbenbart Mouritzen ind som bare ikke havde kvaliteten om ikke at skubbe Adelgaard for langt væk fra spilletid men han kunne ikke en gang overhale Mouritzen. Så klubben gik åbenbart langt om at hjælpe og give Aske chancen men Aske oofører sig nu åbenbart som en krænket diva og havnede på de udstødtes ø. En spiller fra egen akademi og hvor har navnet på trøjen og troede han kunne blive rigtig god for os. Men er helt ligeglad hvor rejsen går hen tilnu for ham, om det bliver i anden række af Botswana eller Alaska.
Jeg kan ikke lade være med, en lille smule, at håbe han skifter til noget snot. Og lærer lidt af det.
Kan ikke være den bedste rådgivning han får.
Altså hvor fornærmet kan han være.
Det kunne være så godt, men det er faktisk skidt.
Farvel med dig
Synes faktisk 2. række i Botswana ville være særligt interessant
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Helt enig.
Jeg kan ikke lade være med, en lille smule, at håbe han skifter til noget snot. Og lærer lidt af det.
Kan ikke være den bedste rådgivning han får.
Altså hvor fornærmet kan han være.
Det kunne være så godt, men det er faktisk skidt.
Farvel med dig
Synes faktisk 2. række i Botswana ville være særligt interessant
Believe OB
- Likes 1
Comment
-
FCN sælger en venstreback..
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iver-villadsen
Og vi har en U21 landsholds venstreback der har fået fri til at skifte klub…
Nej vel?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kan du og Andlox så synes som i vil. Jeg vil nu alliwl ærgre mig lidt over forløbet. Han havde alle muligheder for at få en fin karriere i OB med den attitude han viste i starten, men han har ganske rigtigt pi…. det hele væk. Det er synd for ham selv, for OB og for os andre. Jeg håber han får styr på sig selv der hvor han havner og lærer at holde fokus på det væsentlige for en fodboldspiller
Han kunne pløje vores venstreside op gennem hele sæsonen og, hvis alt går vel, være klar til superliga næste sæson.
Han ville virnelivirkelig være god og kunne udvikle sih betydeligt
Det er så ærgerligt, og som udenforstående er det jo en voldsom reaktion af ham. Han må have sine grunde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kan du og Andlox så synes som i vil. Jeg vil nu alliwl ærgre mig lidt over forløbet. Han havde alle muligheder for at få en fin karriere i OB med den attitude han viste i starten, men han har ganske rigtigt pi…. det hele væk. Det er synd for ham selv, for OB og for os andre. Jeg håber han får styr på sig selv der hvor han havner og lærer at holde fokus på det væsentlige for en fodboldspiller"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFCN sælger en venstreback..
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iver-villadsen
Og vi har en U21 landsholds venstreback der har fået fri til at skifte klub…
Nej vel?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er noget af et sammentræf. Men kan de lære Aske at spille fodbold?
Bild skriver, at FCN vil hente en afløser, før Villadsen bliver solgt, mens Tipsbladet beretter, at backen først forlader Farum-klubben efter en kamp mod Lyngby den 11. august.
Last edited by fmprOB; 30-07-2024, 20:44.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Aske kan jo godt spille fodbold. Han er god med bolden. Han er bare ikke stærk defensivt og vel heller ikke gennembrudsstærk. Men ville nemt kunne indgå i pasningsspillet
Bild skriver, at FCN vil hente en afløser, før Villadsen bliver solgt, mens Tipsbladet beretter, at backen først forlader Farum-klubben efter en kamp mod Lyngby den 11. august.
Comment
Comment