Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    heller ikke Tyler eller Selvén iflg stemmer fra ådalen.

    Trybull træner stadig med...hvor længe er det efterhånden? Nu må de snart se at få en afklaring på den situation tak
    Han er jo “bare en god træningspiller”

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Han er jo “bare en god træningspiller”
      ja det fint...syntes også det er fint man lader en tidligere spiller træne med og holde formen ved lige - i en kortere periode. Det er så blevet en længere periode fordi man overveje at skrive med ham / han overvejer sine muligheder. Fair nok.

      - men måske man skulle til at trække den streg i sandet; vil du eller vil du ikke Tom? Fair nok han leder efter noget andet - men det skal OB jo så også gøre, og det virker til det her holder det hele lidt hen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Han er jo “bare en god træningspiller”
        Tom T er jo bare i gang med at spille sig i form til en bedre kontrakt (i en anden klub)
        Det er mere eller mindre et fact at OB har tilbudt ham en kontrakt.
        Hvis han virkelig ville OB, var den deal jo lukket forlænget.
        Jeg accepterer hvis vi skriver en kontrakt med ham, på rimelige vilkår,
        men mit hjerte siger forsvind fra mit OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          ja det fint...syntes også det er fint man lader en tidligere spiller træne med og holde formen ved lige - i en kortere periode. Det er så blevet en længere periode fordi man overveje at skrive med ham / han overvejer sine muligheder. Fair nok.

          - men måske man skulle til at trække den streg i sandet; vil du eller vil du ikke Tom? Fair nok han leder efter noget andet - men det skal OB jo så også gøre, og det virker til det her holder det hele lidt hen.
          Ift. egne planer håber (go tror) jeg bestemt også man er langt med andre alternativer på nuværende tidspunkt og ikke bare går og venter på Trybull. Det må ikke blive en sovepude. Men så længe det ikke er på plads og vi har lidt få spillere i truppen til at træne to fulde hold, synes jeg det er fint, at man ikke lukker døren og lader ham træne med.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Tom T er jo bare i gang med at spille sig i form til en bedre kontrakt (i en anden klub)
            Det er mere eller mindre et fact at OB har tilbudt ham en kontrakt.
            Hvis han virkelig ville OB, var den deal jo lukket forlænget.
            Jeg accepterer hvis vi skriver en kontrakt med ham, på rimelige vilkår,
            men mit hjerte siger forsvind fra mit OB.
            Jeg ved ikke om det er et faktum, at han er blevet tilbudt en kontrakt. Hvis det er tilfældet er det vel rimeligt, at han kommer med et modspil. Så vi aner jo reelt ikke hvor bolden ligger i øjeblikket. Det kan jo være, at TB overvejer TT krav og/eller forhandler med en anden spiller på samme plads og derfor trækker processen ud.
            Umiddelbart tror jeg, at bolden ligger ved TB (men kun en mavefornemmelse, som vel er lige så god som andres gætterier).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              heller ikke Tyler eller Selvén iflg stemmer fra ådalen.

              Trybull træner stadig med...hvor længe er det efterhånden? Nu må de snart se at få en afklaring på den situation tak
              Selvén kom ud til sidst. Han har været syg

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Jeg ved ikke om det er et faktum, at han er blevet tilbudt en kontrakt. Hvis det er tilfældet er det vel rimeligt, at han kommer med et modspil. Så vi aner jo reelt ikke hvor bolden ligger i øjeblikket. Det kan jo være, at TB overvejer TT krav og/eller forhandler med en anden spiller på samme plads og derfor trækker processen ud.
                Umiddelbart tror jeg, at bolden ligger ved TB (men kun en mavefornemmelse, som vel er lige så god som andres gætterier).
                Var det ikke fremme i en artikel på bold på et tidspunkt at OB havde tilbudt kontrakt.? ikke at det er sikkerhed for sandhed, men jeg tror ikke diverse medier bringer en historie om det, hvis der er tvivl.

                Anyway, jeg er i hvert fald overbevist om at OB har tilbudt en kontrakt. Og jeg er bange for at TB er lidt forblændet af muligheden for at få Trybull på kontrakt og derfor venter (således at bolden ligger hos Tom T)

                Som det sikkert fremgår er mine følelser for Tom T ikke de varmeste, så jeg håber Troels får afsluttet den sag snart.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Var det ikke fremme i en artikel på bold på et tidspunkt at OB havde tilbudt kontrakt.? ikke at det er sikkerhed for sandhed, men jeg tror ikke diverse medier bringer en historie om det, hvis der er tvivl.

                  Anyway, jeg er i hvert fald overbevist om at OB har tilbudt en kontrakt. Og jeg er bange for at TB er lidt forblændet af muligheden for at få Trybull på kontrakt og derfor venter (således at bolden ligger hos Tom T)

                  Som det sikkert fremgår er mine følelser for Tom T ikke de varmeste, så jeg håber Troels får afsluttet den sag snart.
                  Fair nok, men synes godt nok der er mange negative indlæg omkring TT, Manneh, DD m.fl. Der er mange følelser på spil, men desværre også meget få fakta...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Var det ikke fremme i en artikel på bold på et tidspunkt at OB havde tilbudt kontrakt.? ikke at det er sikkerhed for sandhed, men jeg tror ikke diverse medier bringer en historie om det, hvis der er tvivl.

                    Anyway, jeg er i hvert fald overbevist om at OB har tilbudt en kontrakt. Og jeg er bange for at TB er lidt forblændet af muligheden for at få Trybull på kontrakt og derfor venter (således at bolden ligger hos Tom T)

                    Som det sikkert fremgår er mine følelser for Tom T ikke de varmeste, så jeg håber Troels får afsluttet den sag snart.
                    personligt ser jeg gerne Tom T i OB et par år mere.

                    - MEN jeg vil bare gerne have den lukket på den ene eller anden måde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Fair nok, men synes godt nok der er mange negative indlæg omkring TT, Manneh, DD m.fl. Der er mange følelser på spil, men desværre også meget få fakta...
                      var de ikke inde til en snak med TB efter de havde været i byen? Den virker ret lukket - de træner og spiller begge to. Manneh syntes jeg generelt aldrig der har været nogle problemer med. DD - han vil gerne videre, ser sig selv på en højere hylde...så længe han træner og spiller, så har jeg ikke et problem med det.

                      Jeg tror vi er mange der er blevet lidt brændt af Sven K sagen, og så havde vi lidt med Sabbi sidste sommer men generelt syntes jeg de fleste virker til at opfører sig professionelt. Tom T havde en dum kommentar - men udover det så har der jo ikke været noget at sætte på hans indsats.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        var de ikke inde til en snak med TB efter de havde været i byen? Den virker ret lukket - de træner og spiller begge to. Manneh syntes jeg generelt aldrig der har været nogle problemer med. DD - han vil gerne videre, ser sig selv på en højere hylde...så længe han træner og spiller, så har jeg ikke et problem med det.

                        Jeg tror vi er mange der er blevet lidt brændt af Sven K sagen, og så havde vi lidt med Sabbi sidste sommer men generelt syntes jeg de fleste virker til at opfører sig professionelt. Tom T havde en dum kommentar - men udover det så har der jo ikke været noget at sætte på hans indsats.
                        Det tror jeg helt sikkert også, men jeg ser det også som en "indmelding" i Troels og Søren K's nye OB, hvor spillere der ikke vil være her, sandelig heller ikke skal være her.
                        Vi skal have spillere der brænder for at gøre det godt i OB, og derigennem konmer vi meget langt på resultatfronten. Også hvis det en dag igen skulle hedde superliga.

                        Don D er voldsomt overvurderet og måske mest af ham selv. Aske ligeså.
                        Ved ikke hvad Manneh går og mener om det hele.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Det tror jeg helt sikkert også, men jeg ser det også som en "indmelding" i Troels og Søren K's nye OB, hvor spillere der ikke vil være her, sandelig heller ikke skal være her.
                          Vi skal have spillere der brænder for at gøre det godt i OB, og derigennem konmer vi meget langt på resultatfronten. Også hvis det en dag igen skulle hedde superliga.

                          Don D er voldsomt overvurderet og måske mest af ham selv. Aske ligeså.
                          Ved ikke hvad Manneh går og mener om det hele.
                          Alle 3 kan vi godt ende med at lave nogle fine salg på. Vi taler 2 x A-landsholdsspillere, for hhv Haiti og Gambia, samt en Dansk u21-landsholdsspiller.

                          Manneh vil jeg gerne beholde men hvis der kommer et stort nok bud, så vil det ikke være umuligt at investere pengene bedre både kortsigtet (Trybull) og langsigtet (Sandberg-Juel eller købe Thomas Jørgensen 18 år i FCK....eller lign.)

                          Don D. tror jeg slet ikke på er i OB når trænsfervinduet lukker. Synes vi skal investere nogle af pengene fra vores salg i enten Elias Sørensen eller Emil Holten fra Esbjerg, eller begge, hvis Esbjerg kan overtales.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Det tror jeg helt sikkert også, men jeg ser det også som en "indmelding" i Troels og Søren K's nye OB, hvor spillere der ikke vil være her, sandelig heller ikke skal være her.
                            Vi skal have spillere der brænder for at gøre det godt i OB, og derigennem konmer vi meget langt på resultatfronten. Også hvis det en dag igen skulle hedde superliga.

                            Don D er voldsomt overvurderet og måske mest af ham selv. Aske ligeså.
                            Ved ikke hvad Manneh går og mener om det hele.
                            det var jo også lidt tonerne under BW...derimod har Troels været lidt mere "hård" i sine udmeldinger, spillerne får ikke bare lov til at gå, de er på kontrakt så må de leve op til den. Tænker meget det er en her-og-nu ting - simpelthen fordi der er så meget der skal ryddes op i - at man vælger at holde på nogle (nok også for ikke at lade dem gå for billigt)

                            Manneh - har udløb næste sommer...tænker han ender med at spille sin kontrakt ud, tvivler på vi kan få det for ham som han er værd lige pt for holdet. Kunne sagtens se en forlængelse (set fra OBs side) men er han interesseret i det? kommer nok an på om vi klare oprykning - og hvilket projekt der tegner sig

                            Don D gjorde det fint det første halvår men er så faldet, ved heller ikke hvor godt hans kvaliteter passer ind til det man forsøger på nu. Men topscorer sidste sæson, og 3 år tilbage af kontrakten - han skal jo ikke have lov at gå gratis. Men kommer der et ordenligt bud så kan jeg ikke se at OB skulle stille sig i vejen.

                            Comment




                              https://fyens.dk/ob/nu-taler-tom-try...igger-i-ob?rss
                              Last edited by DD84; 30-07-2024, 13:44.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Alle 3 kan vi godt ende med at lave nogle fine salg på. Vi taler 2 x A-landsholdsspillere, for hhv Haiti og Gambia, samt en Dansk u21-landsholdsspiller.

                                Manneh vil jeg gerne beholde men hvis der kommer et stort nok bud, så vil det ikke være umuligt at investere pengene bedre både kortsigtet (Trybull) og langsigtet (Sandberg-Juel eller købe Thomas Jørgensen 18 år i FCK....eller lign.)

                                Don D. tror jeg slet ikke på er i OB når trænsfervinduet lukker. Synes vi skal investere nogle af pengene fra vores salg i enten Elias Sørensen eller Emil Holten fra Esbjerg, eller begge, hvis Esbjerg kan overtales.
                                Elias skal sælges i dette vindue, da han ikke vil forlænge sin kontrakt i EfB. En håndfuld tyske/nederlandske klubber har allerede bud på ham, men han vil helst tilbage til England (hvor en CSklub har budt på ham).

                                Vi har desværre ingen mulighed for at hente ham.

                                Comment

                                Working...
                                X