Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
I den helt ideelle verden solgte man nok enten Owusu eller Mickelson og hentede en ny starter til venstre back. Så kan Grubbe og McCoy være reserver til de to backs (jeg ser stadig Grubbe som bedre på back end midtbane). Omkring vinterpausen talte jeg Owusu lidt op og Mickelson lidt ned. Synes Mickelson var ret gennemsnitlig i sine første sæsoner, men jeg synes virkelig han viste, at han har lagt på sit niveau her i foråret. Som jeg ser det vores bedste back. Den energi han spiller med er også bare fed og burde passe perfekt til det OB de snakker om.
Var jeg TB ville jeg forsøge at forlænge aftalen med ham og satse på ham på højre back. Men kan godt være det er helt urealistisk. Der har jo været rygter om interesse fra Thailand og Sverige i noget tid. Men Nico selv hører man bare meget lidt fra. Svært at vurdere "hvor han er". Måske er han bare en type, der helst holder sig fra medierne. Dog mest af alt positivt, at han er professionel og ikke offentligt ønsker sig væk.
Omvendt må det også være en svær situation for TB. Der er rigeligt spillere, der ønsker sig væk og skaber "problemer". I Owusu og Mickelson har vi to spillere, der har bevist niveau og ser ud til bare at agere professionelt. De bør være hvis ikke de to bedste backs i rækken så i hvert fald blandt dem. Jeg kan godt forstå hvis han prioriterer at holde noget kontinuitet på de to pladser og ikke ønsker at skabe endnu flere udfordringer for ham selv.
Comment