Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Også hvad jeg så.
Jeg kan dog tilføje at Jenner stadig er syg men er måske med i morgen.
I morgen er der træning kl 9.15 da det er korrekt at der er en træningskamp i Næstved. Så de fleste tager til Næstved efter træning hvor resten bliver hjemme og har dobbelt trænings pas.
Det ligner at ham Eriksen skal fungere som reservemålmand indtil man finder en løsning. Og Martin H bliver ikke klar. Jeg er ikke helt sikker på hvad der sker men tvivler stærkt på at han er så skadet som han siger. Så situationen er meget kompliceret
Bonde så vi ikke noget til. Men tænker han er der i morgen
Det er interessant hvad det ender med ift. reservemålmand og hvorfor det ikke lykkedes med Ibsen. Er i tvivl om hvor meget man forventningsafstemmer inden man hiver ham ind til prøvetræning. Jeg tror ikke nødvendigvis man siger "hej Frederik, vi mangler en reservemålmand, er du interesseret?". Måske han troede Myhra kunne være på vej væk så han reelt havde chancen for at træne sig til en kontrakt, hvor han primært skulle konkurrere med en kronisk skadet Martin Hansen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægMin første tanke var, at træningskampen også var planlagt lidt for at kunne teste Bonde bare en smule inden weekenden. Men så bliver han godt nok også kastet hurtigt ud i det.
Det er interessant hvad det ender med ift. reservemålmand og hvorfor det ikke lykkedes med Ibsen. Er i tvivl om hvor meget man forventningsafstemmer inden man hiver ham ind til prøvetræning. Jeg tror ikke nødvendigvis man siger "hej Frederik, vi mangler en reservemålmand, er du interesseret?". Måske han troede Myhra kunne være på vej væk så han reelt havde chancen for at træne sig til en kontrakt, hvor han primært skulle konkurrere med en kronisk skadet Martin Hansen.
Så længe Myhra er klar er der ingen problemer. De kommer først *1000 hvis han blev skadet(knock on wood). Så er vi på røven big time
Comment
-
https://ob.dk/nyheder/2024/marts/mih...odds-ballklubb
Er Mihajlo retur? Var der ikke noget med en skæv dato?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://ob.dk/nyheder/2024/marts/mih...odds-ballklubb
Er Mihajlo retur? Var der ikke noget med en skæv dato?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Også hvad jeg så.
Jeg kan dog tilføje at Jenner stadig er syg men er måske med i morgen.
I morgen er der træning kl 9.15 da det er korrekt at der er en træningskamp i Næstved. Så de fleste tager til Næstved efter træning hvor resten bliver hjemme og har dobbelt trænings pas.
Det ligner at ham Eriksen skal fungere som reservemålmand indtil man finder en løsning. Og Martin H bliver ikke klar. Jeg er ikke helt sikker på hvad der sker men tvivler stærkt på at han er så skadet som han siger. Så situationen er meget kompliceret
Bonde så vi ikke noget til. Men tænker han er der i morgen
Jeg kan ikke, og jeg finder det forrykt - uagtet om MH er med i slænget eller ej. Hvad i alverden er der dog sket?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Er der nogen herinde, der kan mindes noget lignende - altså med så mange spillere i en trup, der udviser arbejdsvægring grundet en nedrykning?
Jeg kan ikke, og jeg finder det forrykt - uagtet om MH er med i slænget eller ej. Hvad i alverden er der dog sket?
BW har sagt meget vrøvl - men han sagde dog at fodboldspillere er store egoister - og dem har vi da fået samlet nogen stykker af ! Det undrer mig at Aske tilsyneladende tilhører den gruppe - det var ikke det billede jeg havde af ham.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Er der nogen herinde, der kan mindes noget lignende - altså med så mange spillere i en trup, der udviser arbejdsvægring grundet en nedrykning?
Men nej, jeg kan ikke huske en klub hvor spillerne i den grad er løbet mod bagdøren i forbindelse med en nedrykning.
- Likes 1
Comment
-
Comment