Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

    Der tror jeg nok nærmere, at vi skal køre hold over med vores tempo og dynamik. Der ser jeg Trybull vigtigere, hvor jeg synes Manneh indimellem går for meget ned i tempo
    Vi er vel også nød til at have bare en enkelt boldspiller inde på midten?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Umiddelbart ikke da jeg forudsætter at vi bliver dominerende med bolden de fleste kampe. Der holder Manneh altså virkelig bolden igang. Det gør Trybull ikke
      Helt enig. Vi skal kunne håndtere, at der bliver spillet mere fysisk og når vi har en spiller som Luca skal vi helt sikkert også kunne smide nogle hurtige bolde ind til ham. Men i sidste ende skal vi formå at tage rollen som tophold i rækken. De skulle gerne tilpasse sig mere efter at møde os end vi skal på at møde dem. Jeg tror også Manneh kan blive afgørende for os.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

        Der tror jeg nok nærmere, at vi skal køre hold over med vores tempo og dynamik. Der ser jeg Trybull vigtigere, hvor jeg synes Manneh indimellem går for meget ned i tempo
        Hmm nu har vi jo ikke Trybull. Jeg ser gerne vi skriver kontrakt med ham. Han har nogle lederegenskaber vi kan bruge. Men synes også han måske var den langsommeste spiller i superligaen i sidste sæson. Den der tempo og dynamik han repræsentere har jeg svært ved at få øje på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Hmm nu har vi jo ikke Trybull. Jeg ser gerne vi skriver kontrakt med ham. Han har nogle lederegenskaber vi kan bruge. Men synes også han måske var den langsommeste spiller i superligaen i sidste sæson. Den der tempo og dynamik han repræsentere har jeg svært ved at få øje på.
          Tror ikke så meget jeg refererede til hurtighed, men nok nærmere dynamikken ift. hans tacklinger og vildskab, hvor jeg nærmere ser Manneh, som en fin boldholder, men ikke en som genvinder bolden og sætter tempo i spillet.

          Men det er selvfølgelig også bare min vurdering

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Vi har nogle yngre spillere med større potentiale og omkring samme niveau allerede IMO. Så bliver der bare mere plads til dem. Vi spytter dem ud pt
            Så væk med ham og så håber vi bare at han tjener os flere penge i fremtiden ved klausuler og uddannelsespenge
            Hvis man ikke tror på Charly længere, er det også fint at få ham videre og få lidt millioner ind. Få ham solgt så længe han stadig har en værdi. Jeg må bare indrømme at jeg har lidt svært ved at acceptere at vi lige nu står med et økonomisk tab, ved at bytte Charly og Bonde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Fordi Charly kun blev 20 for et par måneder siden, og har vist kompetencer der gør at han kan blive mange penge værd, hvis han forløses.
              Desuden er Bonde 30 og i sit sidste år af kontrakten.
              Vi har betalt en premium pris for ham.
              Tager vi de økononmiske briller på, så er det et elendigt bytte.
              Enig det virker skørt, at de betaler mindre for Charly end vi gør for Bonde. Ville forvente det var mindst 2-3 millioner til den anden side. Det viser vist lidt om vores forhandlingssituation.

              Og som du selv skrev. Vi er megatynde i kvalitet, både i bredde og toppen nu. Det ligner Troels og co. er enige og gør noget ved det. Men det er godt nok mange penge.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Vi er vel også nød til at have bare en enkelt boldspiller inde på midten?
                Når man har valgt den dynamiske og pressende vej, så synes jeg, man skal gå planken ud ift. det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Han har samtidig også kun ét år tilbage, og kan ikke sælges videre. Vi har betalt alt for meget for ham
                  Det er en type og position vi har meget behov for. Er glad at det lykkes tidligt nok og vi kan bruge ham mod Esbjerg.
                  Ser det som Nouk+1 million. Og hvis der er gode videresalgsklausuler for Charuså er det helt o k. Man må vel realistisk se at Charlie aldrig blev meget mere end et talent og gik i stå i OB i sidste sæson.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                    Tror ikke så meget jeg refererede til hurtighed, men nok nærmere dynamikken ift. hans tacklinger og vildskab, hvor jeg nærmere ser Manneh, som en fin boldholder, men ikke en som genvinder bolden og sætter tempo i spillet.

                    Men det er selvfølgelig også bare min vurdering
                    Ja. Forstår hvad du mener. Kan også have mine tvivl om Manneh. Han har været op og ned og er ikke en spiller der går forrest på samme måde som Trybull. Men pasningsmæssigt synes jeg klart han er vores bedste og kom virkelig ind og gjorde en forskel sidst i sidste sæson. Hans topniveau på bolden bør være højere end alle andre centrale midtbanespillere i rækken.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                      Når man har valgt den dynamiske og pressende vej, så synes jeg, man skal gå planken ud ift. det.
                      Forstår hvad du mener, men all vores kampe kommer jo ikke til at være basketballkampe i 90 minutter. Jeg tænker trods alt at vi også kommer til at have over 50% boldbesiddelse i mange af kampene. Defor synes jeg vi skal have en liggende på 6'eren der kan ligge og slå en masse afleveringer for at holde spillet kørende. De typer er sjældent dem der shiner mest, men de er ret vigtige imo.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Forstår hvad du mener, men all vores kampe kommer jo ikke til at være basketballkampe i 90 minutter. Jeg tænker trods alt at vi også kommer til at have over 50% boldbesiddelse i mange af kampene. Defor synes jeg vi skal have en liggende på 6'eren der kan ligge og slå en masse afleveringer for at holde spillet kørende. De typer er sjældent dem der shiner mest, men de er ret vigtige imo.
                        Enig. Lige nu ser det sort ud det hele. Men målet må være, at vi finde vores identitet og rykke op igen. Synes vi skal passe lidt på med ikke at blive et 1. divisions hold (jeg ved godt det er vi nu). I sidste ende skulle vi gerne ligne et superligahold i den forkerte række.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                          Når man har valgt den dynamiske og pressende vej, så synes jeg, man skal gå planken ud ift. det.
                          Jeg er ikke uenig og jeg er helt sikker på at vi har sikret en leder på holdet med et stabilt niveau og tilmed har han lavet 30 mål i hans tid i VFF

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Ikke den store overraskelse

                            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-ny-kontrakt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Næe men mindre kontrakt .. så ikke vild og voldsomt efter ham men næppe tilfældigt at det kommer frem lige efter det er kommet frem med Bonde ..

                              Eller tilbuddet er lækket for at få handlen med Bonde afsluttet ..
                              Last edited by Plum; 13-07-2024, 16:23.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Er det ikke folk som Hansborg og Christian William Martin der afløser Nouck ?. Jeg vil sige det er i vores centrale akse og på rutinen vi skal forstærke truppen nu. Folk som Bonde, Trybull, en midterforsvarer hvis/når Slotsager ryger og måske en central angriber så alt ikke afhænger af Luca på 9’eren.
                                Enig. Og vi er vel så også i den forbindelse, nød til at se på Fengers skadeshistorik. Det er ikke mange kampe, han når at spille for os på en sæson.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X