Oprindeligt indsendt af Kappen1975
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Selvom jeg er lidt af en talent-fanatiker, og virkelig er glad for akademidrengene, må jeg indrømme, at salget af Charly ikke bekymrer mig.
Jeg har i løbet af den forgangne sæson alt for tit bandet Charlys manglende pres langt væk.
Han er en gudsbenådet kantspiller, men det er ret tydeligt, at han har mistet alt tro på sig selv.
Måske skal vi med Charly erkende, at det er en svær øvelse at forløse talent. Han har det i sig, men hold kæft hvor er det svært at blive ved med at se ham slå op i banen, presse skævt (hvis han da presser), eller klotte i bolden.
fire millioner og formentligt nogle fornuftige klausuler, til en klub, der i det mindste ikke er AGF - det må være fint nok.
- Likes 12
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægSelvom jeg er lidt af en talent-fanatiker, og virkelig er glad for akademidrengene, må jeg indrømme, at salget af Charly ikke bekymrer mig.
Jeg har i løbet af den forgangne sæson alt for tit bandet Charlys manglende pres langt væk.
Han er en gudsbenådet kantspiller, men det er ret tydeligt, at han har mistet alt tro på sig selv.
Måske skal vi med Charly erkende, at det er en svær øvelse at forløse talent. Han har det i sig, men hold kæft hvor er det svært at blive ved med at se ham slå op i banen, presse skævt (hvis han da presser), eller klotte i bolden.
fire millioner og formentligt nogle fornuftige klausuler, til en klub, der i det mindste ikke er AGF - det må være fint nok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
For mig at se er det helt klart også positivt, at vi får lavet et ok salg mens han stadig har lidt værdi. Vi har før set hvor meget spillere som Desler og Greves værdi kan devalueres, hvis vi holder for længe på dem uden rigtig at udviklet på dem, for så at sende dem videre for peanuts. Med Charly har klubben trods alt taget en beslutning, og fået en fin sum penge for ham.
Men det skal så nok passe at Charly fyrer den totalt af i Viborg.
Det ændrer dog ikke på at jeg er top tilfreds hvis vi lander Bonde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægSelvom jeg er lidt af en talent-fanatiker, og virkelig er glad for akademidrengene, må jeg indrømme, at salget af Charly ikke bekymrer mig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Næe men mindre kontrakt .. så ikke vild og voldsomt efter ham men næppe tilfældigt at det kommer frem lige efter det er kommet frem med Bonde ..
Eller tilbuddet er lækket for at få handlen med Bonde afsluttet ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Hvis vi virkelig ønsker Trybull til vores tyndt besatte midtbane, synes jeg godt nok, det er dumsmart af Troels at underbyde ham i forhold til sidste sæsons kontrakt. Også set i lyset af betalingen for Bonde.
Hvor Sven Kohler, Bashkim Kadrii og Filip Helander, alle lå over. Så tænker jeg altså ikke at det dr smart hvis man har en Trybull gående med den klart højeste lønning i truppen.
Men det er måske bare min holdning
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Hvis vi virkelig ønsker Trybull til vores tyndt besatte midtbane, synes jeg godt nok, det er dumsmart af Troels at underbyde ham i forhold til sidste sæsons kontrakt. Også set i lyset af betalingen for Bonde.
Men som jeg hele tiden har sagt så skal der spares i modsætning til hvad Enrico sagde da vi var rykket ned.
Nu tænker jeg dog at han fik en rigtig rigtig god kontrakt af BW så forhåbentlig kan mindre også gøre det. Giv ham nu en 2 årig med det han fortjener. Han skal nok vise sit værd for os. Syntes allerede man kunne se det til træning selvom han er lidt bagud ift de andre. Han har noget klasse over sig vi godt kan bruge. Håber det lykkedes
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Hvis Trybull havde mega høj løn, og bonusser giver det da rigtig god mening.Jeg mener at have læst Trybull lå i Top4 over lønninger sidste sæson.
Hvor Sven Kohler, Bashkim Kadrii og Filip Helander, alle lå over. Så tænker jeg altså ikke at det dr smart hvis man har en Trybull gående med den klart højeste lønning i truppen.
Men det er måske bare min holdning
SK, BK og FH er alle væk, og deres lønninger var der vist ingen, som øffede over. Så ser bestemt ikke problemet i at give TT en rigtig god kontrakt, da han kan/vil gøre en forskel her og nu.
If you give peanuts, you get monkeys!
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Der vil altid være en med den højeste lønning.
SK, BK og FH er alle væk, og deres lønninger var der vist ingen, som øffede over. Så ser bestemt ikke problemet i at give TT en rigtig god kontrakt, da han kan/vil gøre en forskel her og nu.
If you give peanuts, you get monkeys!
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægIngen af os kender realiteterne i fht. Trybull, men han var også med til st spille os ned og pointerede selv at NB-ligaen ikke var en mulighed for ham. Han må også forstå at niveauet både på banen og lønchecken er lavere end i SL. Derfor må han også “æde” en lønnedgang. Kontrakter kan jo også udformes på mange måder og der kan vel sagtens tilføjes en bonus i tilfælde af oprykning.
Vil han blive (og det håber jeg han gør) må det være slut med at føle sig så hævet over resultater han selv er medvirkende til at skabe.
Der skal være selvransagelse, også fra hans side. Ellers får vi jo bare en Sabbi når vi kommer ind i en dårlig stime.
Slightly off topic: hvor er moderne fodboldspillere dog sørgelige undskyldninger for mænd og de værdier som er værdsat andre steder.Tag dog ansvar for det arbejde I udfører.
Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
This x 1000.
Vil han blive (og det håber jeg han gør) må det være slut med at føle sig så hævet over resultater han selv er medvirkende til at skabe.
Der skal være selvransagelse, også fra hans side. Ellers får vi jo bare en Sabbi når vi kommer ind i en dårlig stime.
Slightly off topic: hvor er moderne fodboldspillere dog sørgelige undskyldninger for mænd og de værdier som er værdsat andre steder.Tag dog ansvar for det arbejde I udfører.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Hvor kommer det egentlig fra at, vi får en spiller en der kommer til at være utroligt god til træning og også i forhold til vores kultur? Vi skriver alle at han bliver god for kulturen, me hvor ved vi det fra? Er det meldingerne oppe fra Viborg at han er virkelig stærk der? Jeg har nemlig ikke set så mange Viborg fans udtale sig om den her transfer. Bilder vi os bare ind at han bliver god for kulturen fordi han er en erfaren dansker, eller er han en reel leder? Og kan han ende ligesom KEP, der ikke var god for nogen kultur, men bare passede sin egen biks?
Believe OB
- Likes 2
Comment
-
OB er en af de få klubber med et velfungerende debatforum i Danmark.
Angående Bonde bliver han netop rost for sine lederegenskaber af Viborg fans som du skriver.
Desuden er han 3 år yngre en Grønning.
Tror det er et fornuftigt køb, og viser det stadig kan lade sig gøre at hente gode spillere.
- Likes 2
Comment
Comment