Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg ved så ikke om jeg synes det er det værd at binde SÅ mange penge op på Jakob Bonde. Han skal virkelig være god, for at det kan forsvares.
    Måske ikke. Det må tiden vise. Jeg tror dog dette bare er opskrivning fra begge parter

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Håber dog vi har fået en god videresalgsklausul med i Charly-handlen.

Bonde hilser jeg meget velkommen. Muligt vi har betalt overpris, men vi bør have råd og samtidig er det vigtigt med både hans position, kompetencer og rutine.
      Ærgerligt vi ikke fik mere ud af Charly. Jeg gætter på han kommer til at blomstre gevaldigt i en veldrevet klub som Viborg.
      Du skal vi gå all-in på en aftale med Trybull og dernæst en stærk midterforsvarer som afløser for Slotsager, når han ryger.
      Helt enig. Må også erkende jeg er hoppet på Trybull vognen. Tror ikke Manneh på 6'eren egentlig passer i det dynamiske system, som vi ønsker at spille nu. Han var mere en Andreas Alm spiller for mig at se.

Og så synes jeg også, at det er nødvendigt med en venstrebenet venstreback.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Helt klart 8`er som det ser ud nu
        Det tror jeg på og helt sikkert hvis Trybull også landes igen
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kommer vel an på om Bonde kan gøre mere godt for OB end Charly kan..
          Ja. Bonde der har 2-3 gode år tilbage af sin karriere, og Charly der måske har 10-12

Comment

Ja. Bonde der har 2-3 gode år tilbage af sin karriere, og Charly der måske har 10-12
            Jamen, hvis man ikke har troet på en forløsning med Charly, men derimod tror på at Bonde kan være med til at rykke noget kultur i truppen - det er svært at sammenligne de to. Man må også tage de briller på, der indikerer, hvad vi har brug for i den situation, som vi er havnet

Comment

Jeg ved så ikke om jeg synes det er det værd at binde SÅ mange penge op på Jakob Bonde. Han skal virkelig være god, for at det kan forsvares.
              Det er nogle gange et mere komplekst regnestykke: Hvis Bonde kan være med til at agere del af “Ricardos mors korsetstivere”, så nogle af vores unge spillere får bedre mulighed for at blomstre, så kan de penge for Bonde være givet ekstremt godt ud.

Comment

Men vil Charly gøre det bedre end Bonde i de næste 2-3 år eller 10 for den sags skyld ..

Finder vi næppe ud af ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det tror jeg på og helt sikkert hvis Trybull også landes igen
                  Så skal han ihverfald slås mod Manneh om spilletiden. For ingen af de 2 er 8`ere

Comment

Igen. Slet ikke uenig. Men man kan også diskutere om Charly er 4 mill værd. Det syntes jeg ikke. Breum blev solgt for 2 mill.
                    Så mon ikke bare at klubberne er blevet enige om at opskrive værdien lidt på begge spillere?
                    Det ved jeg ikke om jeg tror de har gjort. Der er gået inflation i unge spilleres værdi, udelukkende på grund af den upside der muligvis ligger. Guderne skal vide at Charly ikke kommer fra sin bedste sæson, men han blev trods alt kun 20 i Marts, og han har bare nogle kvaliteter der gør at han har et vidst potentiale, som klubber altid vil være interesserede i at prøve at få frem.
                    At vi så fik så lidt for Breum er jo lidt tragikomisk i sig selv.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det er nogle gange et mere komplekst regnestykke: Hvis Bonde kan være med til at agere del af “Ricardos mors korsetstivere”, så nogle af vores unge spillere får bedre mulighed for at blomstre, så kan de penge for Bonde være givet ekstremt godt ud.
                      Det er jo det bedste scenarie. Men hvis vi nu rykker op, og han fra næste sæson lige så stille ryger ud i periferien, og vi så ellers bare er tilbage til det gode gamle OB, så er det jo en lidt anden snak.
                      Det værste scenarie er selvfølgelig hvis han ikke er god nok til at hjælpe os med oprykning i den her sæson, så er det jo en helt skidt handel. Men det scenarie vil jeg helst ikke tænke for meget på.

Comment

Så skal han ihverfald slås mod Manneh om spilletiden. For ingen af de 2 er 8`ere
                        Men Manneh er vel ikke den spiller, vi har brug for med den spillestil, som ønskes at skabe. Der passer Trybull vel noget bedre?

Comment

Det ved jeg ikke om jeg tror de har gjort. Der er gået inflation i unge spilleres værdi, udelukkende på grund af den upside der muligvis ligger. Guderne skal vide at Charly ikke kommer fra sin bedste sæson, men han blev trods alt kun 20 i Marts, og han har bare nogle kvaliteter der gør at han har et vidst potentiale, som klubber altid vil være interesserede i at prøve at få frem.
                          At vi så fik så lidt for Breum er jo lidt tragikomisk i sig selv.
                          Vi har nogle yngre spillere med større potentiale og omkring samme niveau allerede IMO. Så bliver der bare mere plads til dem. Vi spytter dem ud pt
                          Så væk med ham og så håber vi bare at han tjener os flere penge i fremtiden ved klausuler og uddannelsespenge

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Jamen, hvis man ikke har troet på en forløsning med Charly, men derimod tror på at Bonde kan være med til at rykke noget kultur i truppen - det er svært at sammenligne de to. Man må også tage de briller på, der indikerer, hvad vi har brug for i den situation, som vi er havnet
                            præcis .. jeg tænker netop at en overvejelse er at Bonde måske har mere betydning for OB end Charly har i jagten på at vende tilbage til SL.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Men Manneh er vel ikke den spiller, vi har brug for med den spillestil, som ønskes at skabe. Der passer Trybull vel noget bedre?
                              Umiddelbart ikke da jeg forudsætter at vi bliver dominerende med bolden de fleste kampe. Der holder Manneh altså virkelig bolden igang. Det gør Trybull ikke

Comment

Umiddelbart ikke da jeg forudsætter at vi bliver dominerende med bolden de fleste kampe. Der holder Manneh altså virkelig bolden igang. Det gør Trybull ikke
                                Der tror jeg nok nærmere, at vi skal køre hold over med vores tempo og dynamik. Der ser jeg Trybull vigtigere, hvor jeg synes Manneh indimellem går for meget ned i tempo

Comment

Working...
                                X