Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bonde er en vital spiller at få ind i vores nuværende situation.
    Han købes ikke alene til banen, men også til træningsmiljø, og til at opbygge en kultur der ikke består af primadonnaer.

    Det er mange penge, men hele pakken koster, og derfor er han for mig at se, prisen værd.
    og det er jo så forudsat at han kan gøre den forskel vi forventer.

    Som vi har kørt klubben, koster det at komme på fode igen. Håber Bonde kommer med det vi forventer.
    Jeg er positiv.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Ja. Forstår hvad du mener. Kan også have mine tvivl om Manneh. Han har været op og ned og er ikke en spiller der går forrest på samme måde som Trybull. Men pasningsmæssigt synes jeg klart han er vores bedste og kom virkelig ind og gjorde en forskel sidst i sidste sæson. Hans topniveau på bolden bør være højere end alle andre centrale midtbanespillere i rækken.
      Hmm, synes bare man mange gange i OB har meldt en vej ud, som man ønsker at gå. Derefter smuldrer det bare med signings og et holdkort, som peger i mange forskellige. Tror man skal finde den vej man vil gå og så lige præcis holde den vej.

      Mange hold som også spiller dynamisk fodbold har jo heller ikke en decideret playmaker på midtbanen, men vinder stadig mange kampe, hvor de er underdogs. Samtidig er Bonde og Ejdum dygtige fodboldspillere, som også kan skabe en fodboldkamp, selvom det er min subjektive vurdering. Derfor ser jeg gerne en anden 6'er end Manneh, fordi man netop ønsker den dynamiske vej nu.
      Last edited by Kappen1975; 13-07-2024, 16:40.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Bonde er en vital spiller at få ind i vores nuværende situation.
        Han købes ikke alene til banen, men også til træningsmiljø, og til at opbygge en kultur der ikke består af primadonnaer.

        Det er mange penge, men hele pakken koster, og derfor er han for mig at se, prisen værd.
        og det er jo så forudsat at han kan gøre den forskel vi forventer.

        Som vi har kørt klubben, koster det at komme på fode igen. Håber Bonde kommer med det vi forventer.
        Jeg er positiv.
        Hvor kommer det egentlig fra at, vi får en spiller en der kommer til at være utroligt god til træning og også i forhold til vores kultur? Vi skriver alle at han bliver god for kulturen, me hvor ved vi det fra? Er det meldingerne oppe fra Viborg at han er virkelig stærk der? Jeg har nemlig ikke set så mange Viborg fans udtale sig om den her transfer. Bilder vi os bare ind at han bliver god for kulturen fordi han er en erfaren dansker, eller er han en reel leder? Og kan han ende ligesom KEP, der ikke var god for nogen kultur, men bare passede sin egen biks?

        Comment


          Så kom denne også ud

          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-til-ob-tilbud

          Comment


            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...italiensk-klub

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Umiddelbart ellers en fin andenkeeper, men der må så have været et eller, som ikke kunne gå op. Nok enten lønnen eller rollen i truppen

              Comment


                Jammen så kom med den pris

                Comment


                  Jeg skal da ellers love for sådan en lørdag pludselig tog fart!!!
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Hvor kommer det egentlig fra at, vi får en spiller en der kommer til at være utroligt god til træning og også i forhold til vores kultur? Vi skriver alle at han bliver god for kulturen, me hvor ved vi det fra? Er det meldingerne oppe fra Viborg at han er virkelig stærk der? Jeg har nemlig ikke set så mange Viborg fans udtale sig om den her transfer. Bilder vi os bare ind at han bliver god for kulturen fordi han er en erfaren dansker, eller er han en reel leder? Og kan han ende ligesom KEP, der ikke var god for nogen kultur, men bare passede sin egen biks?
                    Tja det er jo svært at sige. Men tænker du ikke det er planen.?

                    En spiller der kommer fra en veldrevet superligaklub, som ikke ville af med ham, som udgangspunkt. Og som var i start-11, når ikke skader forhindrede det.

                    Hvordan han lander i OB er nok svært at sige, men som udgangspunkt en stærk og tiltrængt figur at få ind I truppen.
                    Eksemplet med KEP er jo et skrækscenarie, men måske også en noget unik personlighed.

                    At du så synes det er det værste der er sket i nyere tid (overdrivelse fremmer forståelsen), det er jo så bare din måde at vurdere tingene på.

                    Nogle er ved at kaste op over Søren K, og leder derfor efter de mindste mikrofejl han kunne begå.
                    Selvom Bonde kommer med et højt prisskilt, håber jeg han får en fair bedømmelse alligevel.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Tja det er jo svært at sige. Men tænker du ikke det er planen.?

                      En spiller der kommer fra en veldrevet superligaklub, som ikke ville af med ham, som udgangspunkt. Og som var i start-11, når ikke skader forhindrede det.

                      Hvordan han lander i OB er nok svært at sige, men som udgangspunkt en stærk og tiltrængt figur at få ind I truppen.
                      Eksemplet med KEP er jo et skrækscenarie, men måske også en noget unik personlighed.

                      At du så synes det er det værste der er sket i nyere tid (overdrivelse fremmer forståelsen), det er jo så bare din måde at vurdere tingene på.

                      Nogle er ved at kaste op over Søren K, og leder derfor efter de mindste mikrofejl han kunne begå.
                      Selvom Bonde kommer med et højt prisskilt, håber jeg han får en fair bedømmelse alligevel.
                      Selvfølgelig skal han have en fair bedømmelse. Men han skal også bedømmes ud fra den økonomiske investering vi har lavet i ham.
                      Min undren gik bare på om der var nogen herinde der rent faktisk vidste om han egentlig er en reel leder og en der kunne rykke på vores kultur. Eller om det bare er noget vi har overbevist os selv om, fordi han er 30 og kommer fra en Superligaklub.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Selvfølgelig skal han have en fair bedømmelse. Men han skal også bedømmes ud fra den økonomiske investering vi har lavet i ham.
                        Min undren gik bare på om der var nogen herinde der rent faktisk vidste om han egentlig er en reel leder og en der kunne rykke på vores kultur. Eller om det bare er noget vi har overbevist os selv om, fordi han er 30 og kommer fra en Superligaklub.
                        Vi må jo bare håbe på at de har lavet deres reseach og rammer plet

                        Comment


                          Nogle der ved hvor meget vi har fået for tongya?
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            Nogle der ved hvor meget vi har fået for tongya?
                            Cyprioterne havde efter sigende en klausul på 1 mill. euro så vi kan da håbe på det er lidt mere end det. Det afhænger selvf. af hvad Tongya selv har ønsket.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              Nogle der ved hvor meget vi har fået for tongya?
                              Desværre.
                              Men hvis en 30 årig Bonde koster 5 mill burde Tongya koste 30 mill. Men mon ikke det er 1/3-1/4 af den pris

                              Comment


                                Tror I man kan håbe, at det er officielt i morgen, så vi kan få ham i træning allerede mandag?

                                Comment

                                Working...
                                X