Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Prisen er som den er .. jeg tror det er et godt køb. Det bliver spændende om han skal bruges på 6'er eller 8'er position.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Det er jo helt væk vi giver 5 millioner for Bonde. 30 år gammel
      Priserne er stukket helt af. AGF har købt en spiller i 1. Div for 9 mill… Det er nok bare markedet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Prisen er som den er .. jeg tror det er et godt køb. Det bliver spændende om han skal bruges på 6'er eller 8'er position.
        Helt klart 8`er som det ser ud nu

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

          Hvorfor? Charly har sgu ikke været fremragende
          Fordi Charly kun blev 20 for et par måneder siden, og har vist kompetencer der gør at han kan blive mange penge værd, hvis han forløses.
          Desuden er Bonde 30 og i sit sidste år af kontrakten.
          Vi har betalt en premium pris for ham.
          Tager vi de økononmiske briller på, så er det et elendigt bytte.
          Last edited by Wessels er en mur; 13-07-2024, 14:55.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Priserne er stukket helt af. AGF har købt en spiller i 1. Div for 9 mill… Det er nok bare markedet
            Han har samtidig også kun ét år tilbage, og kan ikke sælges videre. Vi har betalt alt for meget for ham

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Han har samtidig også kun ét år tilbage, og kan ikke sælges videre. Vi har betalt alt for meget for ham
              Hvis prisen passer så syntes jeg også det er i overkanten. Men også ligeglad pt da vi bare skal have noget kvalitet ind. Og OB kommer til at tjene masser af penge i dette vindue. Så vi er nød til at overbetale lidt pt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Priserne er stukket helt af. AGF har købt en spiller i 1. Div for 9 mill… Det er nok bare markedet
                Der er da en kæmpe forskel.
                Ham fra Hobro, er ung med kæmpe potientale, Bonde er 30 år - synes 5 millioner er en skør pris.

                Comment


                  Når man ikke er dygtige nok til at gå ud og scoute de rigtige og gøre tingene smart, er man jo nødt til at overbetale for det man er ret sikker på virker, det er nok det OB har måtte sande. I længden er det så bare en elendig strategi, kan kun undskyldes ud fra rendyrket brandslukning i det her vindue.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Der er da en kæmpe forskel.
                    Ham fra Hobro, er ung med kæmpe potientale, Bonde er 30 år - synes 5 millioner er en skør pris.
                    Ikke uenig. Siger bare at det er et skørt marked med skøre priser

                    Comment


                      Tror man bliver nødt til at se det med det fokus, at han kommer til at bidrage med så meget andet i truppen. For mig at se kan denne case ikke sammenlignes med salget af Charly

                      Og så netop som Sheed siger kommer vi nok til at betale overpris, fordi vi ikke gør det smart. Vi er i en forfatning, hvor vi skal brandslukke.
                      Last edited by Kappen1975; 13-07-2024, 15:04.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Der er da en kæmpe forskel.
                        Ham fra Hobro, er ung med kæmpe potientale, Bonde er 30 år - synes 5 millioner er en skør pris.
                        Lige præcis. Alder og kontrakt har nemlig så meget at sige i forhold til prissætning. Så når du betaler 5 mio for en 30-årig med ét år tilbage, fra Superligaens nr. 8, så har du overtalt, en del endda.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          og de betaler eftersigende 4 mio for Nouck...
                          Håber dog vi har fået en god videresalgsklausul med i Charly-handlen.

                          Bonde hilser jeg meget velkommen. Muligt vi har betalt overpris, men vi bør have råd og samtidig er det vigtigt med både hans position, kompetencer og rutine.
                          Ærgerligt vi ikke fik mere ud af Charly. Jeg gætter på han kommer til at blomstre gevaldigt i en veldrevet klub som Viborg.
                          Du skal vi gå all-in på en aftale med Trybull og dernæst en stærk midterforsvarer som afløser for Slotsager, når han ryger.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hvis prisen passer så syntes jeg også det er i overkanten. Men også ligeglad pt da vi bare skal have noget kvalitet ind. Og OB kommer til at tjene masser af penge i dette vindue. Så vi er nød til at overbetale lidt pt
                            Jeg ved så ikke om jeg synes det er det værd at binde SÅ mange penge op på Jakob Bonde. Han skal virkelig være god, for at det kan forsvares.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                              Fordi Charly kun blev 20 for et par måneder siden, og har vist kompetencer der gør at han kan blive mange penge værd, hvis han forløses.
                              Desuden er Bonde 30 og i sit sidste år af kontrakten.
                              Vi har betalt en premium pris for ham.
                              Tager vi de økononmiske briller på, så er det et elendigt bytte.
                              Kommer vel an på om Bonde kan gøre mere godt for OB end Charly kan..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Lige præcis. Alder og kontrakt har nemlig så meget at sige i forhold til prissætning. Så når du betaler 5 mio for en 30-årig med ét år tilbage, fra Superligaens nr. 8, så har du overtalt, en del endda.
                                Igen. Slet ikke uenig. Men man kan også diskutere om Charly er 4 mill værd. Det syntes jeg ikke. Breum blev solgt for 2 mill.
                                Så mon ikke bare at klubberne er blevet enige om at opskrive værdien lidt på begge spillere?

                                Comment

                                Working...
                                X