Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
Som stadig er god nok til U21 så der er nogle der mener han kan noget, men ja dette er grunden til talenter aldrig slå igennem i OB. De bliver revet midt over på forum fordi alle forventer at der kun kommer Rasmus Falk talenter igennem akademiet.
Jeg aner overhovedet ikke hvad du snakker om!
Dels har vi kontinuerligt været blandt de hold hvor de unge får mest spilletid.
Dels er vi lige udråbt som et af de hold i verden der giver mest spilletid til unge spillere.
Jeg er helt med på at mange ikke slår igennem, men det er sgu ikke fordi vi køber for stor konkurrence til de unge!
Og jeg har stadig tilgode at møde nogen herinde, hvor baren er sat ved Falk-niveau.
Last edited by Kaspernon; 29-06-2024, 09:56.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Jeg aner overhovedet ikke hvad du snakker om!
Dels har vi kontinuerligt været blandt de hold hvor de unge får mest spilletid.
Dels er vi lige udråbt som et af de hold i verden der giver mest spilletid til unge spillere.
Jeg er helt med på at mange ikke slår igennem, men det er sgu ikke fordi vi køber for stor konkurrence til de unge!
Og jeg har stadig tilgode at møde nogen herinde, hvor baren er sat ved Falk-niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Er han et talent på niveaue med Falk?
Så endte er det danske U21 landshold helt katastrofalt eller er din vurdering nok skudt under mål.
Comment
-
Mon Slotsager får lov til det her?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...edbrud-i-fck-0
Ville jo give god mening hvis han skal sælges. Men han kunne også godt bruges i de første kampeLast edited by fmprOB; 29-06-2024, 10:11.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
Overhovedet ikke, men han er stadg på U21, så der må være nogen der mener han er mere end et beskeden talent.
Så endte er det danske U21 landshold helt katastrofalt eller er din vurdering nok skudt under mål.
Ved Slotsager kan jeg se meningen. Han er et stort nok talent, og bliver uden tvivl endnu en i rækken der fik sit gennembrud som ung i OB.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon Slotsager får lov til det her?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...edbrud-i-fck-0
Ville jo give god mening hvis han skal sælges. Men han kunne også godt bruges i de første kampe
Pudsigt, at Ivan figurerer på både Odds og vores hjemmeside
Ved ikke om det er fordi vores kommunikationsafdeling for en gang skyld har været proaktiv, da hans lejekontrakt først udløber i morgen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Mon ikke han får lov til at tage til EM.
Ved ikke om det er fordi vores kommunikationsafdeling for en gang skyld har været proaktiv, da hans lejekontrakt først udløber i morgen.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Mon ikke han får lov til at tage til EM.
De har fået fjernet Mouritsen men stadig ikke lagt tre af de fire nye op...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det tror jeg ikke du skal regne med - mere sandsynligt at han har stået der hele tiden.
De har fået fjernet Mouritsen men stadig ikke lagt tre af de fire nye op...
Nogle der har en status på Sauli ?
Comment
Comment