Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    pt er der nok ikke det store behov...der er ihvertfald rigeligt til at udfylde pladserne - om niveauet så er der er en anden sag.

    Jeg håber de har styr på Adelgaard - for det er jo lidt samme situation som sidste sommer. Man ville ikke have en ind der "stod" i vejen, og det er fint så længe Aske kan levere...det kunne han ikke sidste sæson. Men pt har vi jo stadig Mickelson - ikke optimalt men han gjorde det glimrende der
    Glimrende er så meget sagt. Men han kan godt dække den. Spørgsmålet er, om han gider være andenvalg på højreback og backup på venstreback i en dansk førstedivisionsklub.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Glimrende er så meget sagt. Men han kan godt dække den. Spørgsmålet er, om han gider være andenvalg på højreback og backup på venstreback i en dansk førstedivisionsklub.
      jeg tror heller ikke både Owusu og Mickelson er her når vinduet lukker. Og sælger man en af dem så mener jeg der skal hentes en ny vb. Men lige nu og her er vi dækket ok ind.

      Men jeg håber da at man får solgt Mickelson...Grubbe kunne nok også have brug for luftforandring. Og så have Owusu med McCoy som backup på hb, og Aske og X på vb

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        pt er der nok ikke det store behov...der er ihvertfald rigeligt til at udfylde pladserne - om niveauet så er der er en anden sag.

        Jeg håber de har styr på Adelgaard - for det er jo lidt samme situation som sidste sommer. Man ville ikke have en ind der "stod" i vejen, og det er fint så længe Aske kan levere...det kunne han ikke sidste sæson. Men pt har vi jo stadig Mickelson - ikke optimalt men han gjorde det glimrende der
        Hvis den bedste skal spille, bør Mickelson vel starte, såfremt han stadig er at finde i klubben i den kommende sæson.
        Men hvis man tror på Adelgaard, skal man selvfølgelig bare give ham en masse spilletid. Vi lever i en anden virkelighed end for et år siden. Vi kommer til at være det bedste hold, og Adelgaard burde kunne være god nok i 1. division.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          I løbet af fem år spillede han 190 minutter fordelt på fire kampe
          Uh vi har også haft Søren Jensen på venstrebacken. Det var sgu heller ikke ret godt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Skrev også lidt....
            Hahaha... du vil blive den perfekte politiker

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              Nej, problemet er at han er meget ringe på begge postioner og skandaløs ringe som mindterforsvar. Endnu et taktisk pletskud af vores cheftræner....


              Ja og jeg havde fandme heller ikke mere mælk til mine havregryn i morges, det må være Søren K der har været på spil.

              For helvede Søren...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Hvis den bedste skal spille, bør Mickelson vel starte, såfremt han stadig er at finde i klubben i den kommende sæson.
                Men hvis man tror på Adelgaard, skal man selvfølgelig bare give ham en masse spilletid. Vi lever i en anden virkelighed end for et år siden. Vi kommer til at være det bedste hold, og Adelgaard burde kunne være god nok i 1. division.
                Synes helt klart at Aske bør spille. Synes han gjorde det fremragende i sidste kampe. Også tydeligt at de har arbejdet på hans temperamentsproblemer. Virker som om han har fået bedre styr på den del.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  [/B]

                  Ja og jeg havde fandme heller ikke mere mælk til mine havregryn i morges, det må være Søren K der har været på spil.

                  For helvede Søren...
                  Som cheftræner må Søren Krogh tage sin del af ansvaret. At sende Ivansevic væk og derefter stå med Mouritsen som sit bedste alternativ er simpelthen en kæmpe fejlvurdering, at du så samtidig står uden mælk til dine havregryn.....så er der kun en vej og det er ud ;-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Som cheftræner må Søren Krogh tage sin del af ansvaret. At sende Ivansevic væk og derefter stå med Mouritsen som sit bedste alternativ er simpelthen en kæmpe fejlvurdering, at du så samtidig står uden mælk til dine havregryn.....så er der kun en vej og det er ud ;-)
                    Helt sikkert.
                    Der er bare så meget vi ikke ved, og derfor er det svært at tage stilling med rimelighed synes jeg. Især når ens stillingtagen er negativ overfor en anden person.

                    Det kunne være Bjørn eller Niels der har sendt ivancevic afsted.
                    Eller han er røget afsted pga. frygten for at have en utilfreds spiller i truppen, med følelserne udenpå tøjet.

                    Måske vurderede man at Helander var en voksen mand der havde en stolthed.

                    Som sagerne stod i sidste ende kunne man godt have brugt Ivancevic i foråret, vi ved bare ærlig talt ikke hvorfor han ikke var der.

                    Jeg tror også godt Søren K kunne se at Nicklas mouritsen ikke var nogen AC som stopper.

                    Og nu har han så været med til at sende mouritsen videre ved først kommende lejlighed, FORMODER jeg

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Synes helt klart at Aske bør spille. Synes han gjorde det fremragende i sidste kampe. Også tydeligt at de har arbejdet på hans temperamentsproblemer. Virker som om han har fået bedre styr på den del.
                      han gjorde det godt til sidst - men vi snakker 3 kampe han startede til sidst i sæsonen, det er godt nok en meget lille sample size. Håber du har ret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Helt sikkert.
                        Der er bare så meget vi ikke ved, og derfor er det svært at tage stilling med rimelighed synes jeg. Især når ens stillingtagen er negativ overfor en anden person.

                        Det kunne være Bjørn eller Niels der har sendt ivancevic afsted.
                        Eller han er røget afsted pga. frygten for at have en utilfreds spiller i truppen, med følelserne udenpå tøjet.

                        Måske vurderede man at Helander var en voksen mand der havde en stolthed.

                        Som sagerne stod i sidste ende kunne man godt have brugt Ivancevic i foråret, vi ved bare ærlig talt ikke hvorfor han ikke var der.

                        Jeg tror også godt Søren K kunne se at Nicklas mouritsen ikke var nogen AC som stopper.

                        Og nu har han så været med til at sende mouritsen videre ved først kommende lejlighed, FORMODER jeg
                        Det vil jeg godt støtte op om. Jeg har ad omveje hørt om en intern vurdering (ikke kun SKs) at Ivancevic var for "risikovillig" i spillet når bolden skulle erobres så for at undgå at skulle spille med 10 mand i en tæt og nervepirrende nedrykningsspil. Så med Slots, Helander, Gomes og BP på cf-pladserne og muligheden for udlejningen af Ivan opstod blev det sådan.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det vil jeg godt støtte op om. Jeg har ad omveje hørt om en intern vurdering (ikke kun SKs) at Ivancevic var for "risikovillig" i spillet når bolden skulle erobres så for at undgå at skulle spille med 10 mand i en tæt og nervepirrende nedrykningsspil. Så med Slots, Helander, Gomes og BP på cf-pladserne og muligheden for udlejningen af Ivan opstod blev det sådan.
                          Han har 6 gule og ét rødt i 30 kampe, det er vel ikke noget der er særligt bekymrende?
                          Det er jo også lidt et spørgsmål om spillestil, men personligt vil jeg gerne have at midterforsvarerne er aggressive og presser højt på sin direkte modspiller. Vores midtbane er ofte endt i en form for ingenmandsland fordi der har været så stort rum mellem vores angreb of forsvar.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                            Jeg mener nu ikke, det er en sviner. Min påstand er, at man hentede en mand, der ikke skulle holde Aske ude af startopstillingen, præcis fordi man ville Aske skulle spille.

                            Så mit svar til den debattør der kritiserer købet af Mouritsen som en "katastrofal signing af Bjøn Wesström" står jeg helt og holdent ved. Jeg synes slet, slet ikke signingen var katastrofal - men jeg synes, det var en katastrofal beslutning, at han fik SÅ meget spilletid, som han gjorde - hvilket siger mere om Krogh og Hjortebjergs dispositioner. Det har nok hængt sammen med, at Mouritsen var "deres" mand fra tiden i FCN og de har haft et internt tillidsforhold i en tid, hvor Krogh og Hjortebjerg nok har følt, at det ikke var alle spillere, de kunne have tillid til. Men det er vand under broen - og det er nu en anden tid og virkelighed.

                            Jeg fastholder - igen - at meget skal og vil Bjørn Wesström skulle have skyld for, men inkompetence i forhold til indkøbet af Mouritsen er jeg ikke enig i, er ét af de kritikpunkter.
                            Vi henter en spiller ud fra kriteriet, at han ikke skal holde et forholdsvis beskedent talent fra spilletid.

                            Ja det giver jo fin mening, hvis ikke man har nævneværdige ambitioner.

                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              Vi henter en spiller ud fra kriteriet, at han ikke skal holde et forholdsvis beskedent talent fra spilletid.

                              Ja det giver jo fin mening, hvis ikke man har nævneværdige ambitioner.
                              Som stadig er god nok til U21 så der er nogle der mener han kan noget, men ja dette er grunden til talenter aldrig slå igennem i OB. De bliver revet midt over på forum fordi alle forventer at der kun kommer Rasmus Falk talenter igennem akademiet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                                Uh vi har også haft Søren Jensen på venstrebacken. Det var sgu heller ikke ret godt.
                                Søren jensen var også et par niveauer over talentet fra FC Helsingør......

                                Comment

                                Working...
                                X