Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægLad os nu lige se om der er en videresalgsklausul.
Det var jo i hvert fald ikke noget BW nævnte da han forklarede hvordan transferen var skruet sammen.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
fint hvis vi får flere penge ud a minteh salget. Og et potentielt flot skifte til minteh. Men tror mere pengene og salget er noget vi vil kunne få gavn af på sigt. I dette vindue tror jeg ikke vi vil kunne tiltrække markant bedre spillere fordi der kommer lidt ekstra i kassen.
Vi kommer nok i forvejen til at betale for at tiltrække de spillere vi gerne vil have - og tror ikke vi kan "handle" fra en højere hylde end de hylder vi allerede kigger på (tænker Hebo, Høegh noget i den stil)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Normalt ville jeg sige nej tak, men nu hvor vi spiller 1. division og nok komme til at være meget tynde på midten, så giver han faktisk rigtig god mening. Spørgsmålet er om han vil hjem til Sjælland, eller fyn også kan gøre det.
Comment
-
At hende Holst, vil simptlehen være så kedeligt, og useriøst, og vi skal helst hente spillere som også er gode nok til at få os stærkere tilbage i superligaen. Nej tak.
Det er min holdning.
- Likes 2
Comment
-
- Likes 6
Comment
-
Også min tanke. Tror ikke vi kan tiltrække meget bedre hvis overhovedet
- Likes 3
Comment