Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    fint hvis vi får flere penge ud a minteh salget. Og et potentielt flot skifte til minteh. Men tror mere pengene og salget er noget vi vil kunne få gavn af på sigt. I dette vindue tror jeg ikke vi vil kunne tiltrække markant bedre spillere fordi der kommer lidt ekstra i kassen.

    Vi kommer nok i forvejen til at betale for at tiltrække de spillere vi gerne vil have - og tror ikke vi kan "handle" fra en højere hylde end de hylder vi allerede kigger på (tænker Hebo, Høegh noget i den stil)
    Meget enig. Tvivler på at vi overhovedet kan udnytte det budget vi har i forvejen. Skulle der komme en stor sum penge burde de bruges på akademi og faciliteter som en hybrid træningsbane eller 2. Det giver meget mere mening

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Lad os nu lige se om der er en videresalgsklausul.
      Det var jo i hvert fald ikke noget BW nævnte da han forklarede hvordan transferen var skruet sammen.
      BW sagde i hvert fald at hvis klausulerne blev indfriet ville det det være hans største salg nogensinde .. inkl. hans Alexander Isak salg.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        fint hvis vi får flere penge ud a minteh salget. Og et potentielt flot skifte til minteh. Men tror mere pengene og salget er noget vi vil kunne få gavn af på sigt. I dette vindue tror jeg ikke vi vil kunne tiltrække markant bedre spillere fordi der kommer lidt ekstra i kassen.

        Vi kommer nok i forvejen til at betale for at tiltrække de spillere vi gerne vil have - og tror ikke vi kan "handle" fra en højere hylde end de hylder vi allerede kigger på (tænker Hebo, Høegh noget i den stil)
        Rigtig god pointe. Vores akademi skal tilføres flere midler og vores træningsforhold (trænings hybridbane) skal på plads.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Rigtig god pointe. Vores akademi skal tilføres flere midler og vores træningsforhold (trænings hybridbane) skal på plads.
          Ved du hvad der pt. bruges på akademiet ?

          Comment


            Kunne han evt bruges?

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ille-i-danmark

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

              Ved du hvad der pt. bruges på akademiet ?
              Akademiet har vidst et budget på ca 12 mill

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det er i hvert fald en spiller TB må kende fra sin tid i Brøndby, så, hvis han ser noget i ham og de var på god fod, så er det nok en realistisk spiller at hive til klubben. Jeg forestiller mig dog en klub på Sjælland nok har højeste prioritet, når nu det er af familiære årsager han rejser hjem, så hvis Lyngby er varme på ham, så er de nok foran på point.

                Comment


                  Sven smutter til Braunschweig i 2. Bundesliga

                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...-tysk-comeback

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kæmpe nej tak. Han er endt som lidt af en fodboldnomade. Når du som 29 årig render på Færøerne, så er det ikke et godt tegn. Det lugter langt væk af HB Køge det der

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Normalt ville jeg sige nej tak, men nu hvor vi spiller 1. division og nok komme til at være meget tynde på midten, så giver han faktisk rigtig god mening. Spørgsmålet er om han vil hjem til Sjælland, eller fyn også kan gøre det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                        Normalt ville jeg sige nej tak, men nu hvor vi spiller 1. division og nok komme til at være meget tynde på midten, så giver han faktisk rigtig god mening. Spørgsmålet er om han vil hjem til Sjælland, eller fyn også kan gøre det.
                        Også min tanke. Tror ikke vi kan tiltrække meget bedre hvis overhovedet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Som Troels selv siger: Vi skal hente spillere som ikke have regnet med at skulle til OB.
                          At hende Holst, vil simptlehen være så kedeligt, og useriøst, og vi skal helst hente spillere som også er gode nok til at få os stærkere tilbage i superligaen. Nej tak.
                          Det er min holdning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Sven smutter til Braunschweig i 2. Bundesliga

                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...-tysk-comeback
                            Hvem er han?. Hvis jeg kender ham er det noget jeg har fortrængt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Også min tanke. Tror ikke vi kan tiltrække meget bedre hvis overhovedet
                              Hvis vi ikke kan tiltrække bedre end en spiller fra nr. 6 på Færøerne og som før det kun fik 16 minutter på en halvsæson for nr. 12 i den rumænske liga, så kan vi vidst ligeså godt lade være med at hente én eneste spiller overhovedet, før at det hedder Superligaen igen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Også min tanke. Tror ikke vi kan tiltrække meget bedre hvis overhovedet
                                Hvis det skulle være tilfældet ser det sgu sløjt ud. Ha ha ... tænker nu OB stadig er så stor en klub vi kan finde bedre spillere end ham.

                                Comment

                                Working...
                                X