Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ham tager jeg gerne. Synes han er ret undervurderet. Problemet er nok bare at vi kæmper med tre Superliga klubber

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det SKAL simpelthen resultere i et kæmpe salg for os!!!

      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...lden-boy-liste
      Enig - og det skal ikke være hverken FCN eller K. Til u’landet med ham asap

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        Ham tager jeg gerne. Synes han er ret undervurderet. Problemet er nok bare at vi kæmper med tre Superliga klubber
        tænker det er sådan et par spillere rent profilmæssigt vi skal gå efter - god alder og erfaren.

        Er projektet rigtigt og lønnen det samme så kunne jeg godt se ham komme til OB. Man må regne med han vil blive hentet ind som en bærende del af holdet, en der skal bygges op om. Ja det betyder så 1 år i 1 division men det er så prisen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          tænker det er sådan et par spillere rent profilmæssigt vi skal gå efter - god alder og erfaren.

          Er projektet rigtigt og lønnen det samme så kunne jeg godt se ham komme til OB. Man må regne med han vil blive hentet ind som en bærende del af holdet, en der skal bygges op om. Ja det betyder så 1 år i 1 division men det er så prisen.
          Jeg kender ham ikke specielt godt, men kan se på tansfermarkt at hans foretrukne position er def. midt og det er vel et sted vi mangler noget hvis Mustafic ikke er brugbar. En bruger på bold.dk melder at hans kone netop har købt et hus i Sønderjylland så logistisk set er Haderslev og OB de naturlige valg og mon ikke TB og co. er i stand til at "foregøgle" at OB er det bedste valg hvis vi er interesserede i det.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg kender ham ikke specielt godt, men kan se på tansfermarkt at hans foretrukne position er def. midt og det er vel et sted vi mangler noget hvis Mustafic ikke er brugbar. En bruger på bold.dk melder at hans kone netop har købt et hus i Sønderjylland så logistisk set er Haderslev og OB de naturlige valg og mon ikke TB og co. er i stand til at "foregøgle" at OB er det bedste valg hvis vi er interesserede i det.
            Det er sjældent et godt tegn hvis lillemor går ud og køber hus på egen hånd

            Spøg til side,
            Mener han har været nævnt tidligere. Def. midt, umiddelbart fornuftigt navn, type og position

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              tænker det er sådan et par spillere rent profilmæssigt vi skal gå efter - god alder og erfaren.

              Er projektet rigtigt og lønnen det samme så kunne jeg godt se ham komme til OB. Man må regne med han vil blive hentet ind som en bærende del af holdet, en der skal bygges op om. Ja det betyder så 1 år i 1 division men det er så prisen.
              Hebo, Manneh, Ejdum ville være en god midtbane i 1.division. Det kunne jeg godt se fungere.

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...burde-ikke-ske
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Relevans?

                  Comment


                    Rygtet der ikke vil dø

                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/p...erede-i-minteh

                    Liverpool ude efter Minteh.

                    Stor check kan potentielt være på vej. Tænker vi har en stor videresalgs klausul

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Rygtet der ikke vil dø

                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/p...erede-i-minteh

                      Liverpool ude efter Minteh.

                      Stor check kan potentielt være på vej. Tænker vi har en stor videresalgs klausul
                      Leger man med tanken om 40 millioner pund der er nævnt på X (351 mill), og trækker de 60 millioner kroner vi fik for Minteh fra.

                      så kan man estimere 10% videresalg, det er sgu alligevel 30 millioner kroner.

                      45 mill hvis klausulen er 15%

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                        Leger man med tanken om 40 millioner pund der er nævnt på X (351 mill), og trækker de 60 millioner kroner vi fik for Minteh fra.

                        så kan man estimere 10% videresalg, det er sgu alligevel 30 millioner kroner.

                        45 mill hvis klausulen er 15%
                        Jeg tænker det er et sted i det lag ja. Så går vi sikkert glip af lidt bonusser hvis han ikke nåede milepæle i Newcastle. Men han kunne jo lige så godt floppe der og solgt for en slik om 2-3 år. Så tænker da at OB hepper på et salg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                          Leger man med tanken om 40 millioner pund der er nævnt på X (351 mill), og trækker de 60 millioner kroner vi fik for Minteh fra.

                          så kan man estimere 10% videresalg, det er sgu alligevel 30 millioner kroner.

                          45 mill hvis klausulen er 15%
                          Det ville være vildt nok. Håber i så fald Troels Bech og Jimmi Nagel og Tonni Hermansen får del i kagen, så både akademi og NordicBet ligaholdet kan opgraderes.
                          Endnu et flot skifte af Minteh, hvis det sker.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Det ville være vildt nok. Håber i så fald Troels Bech og Jimmi Nagel og Tonni Hermansen får del i kagen, så både akademi og NordicBet ligaholdet kan opgraderes.
                            Endnu et flot skifte af Minteh, hvis det sker.
                            fint hvis vi får flere penge ud a minteh salget. Og et potentielt flot skifte til minteh. Men tror mere pengene og salget er noget vi vil kunne få gavn af på sigt. I dette vindue tror jeg ikke vi vil kunne tiltrække markant bedre spillere fordi der kommer lidt ekstra i kassen.

                            Vi kommer nok i forvejen til at betale for at tiltrække de spillere vi gerne vil have - og tror ikke vi kan "handle" fra en højere hylde end de hylder vi allerede kigger på (tænker Hebo, Høegh noget i den stil)

                            Comment


                              Lad os nu lige se om der er en videresalgsklausul.
                              Det var jo i hvert fald ikke noget BW nævnte da han forklarede hvordan transferen var skruet sammen.

                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Lad os nu lige se om der er en videresalgsklausul.
                                Det var jo i hvert fald ikke noget BW nævnte da han forklarede hvordan transferen var skruet sammen.
                                Selvfølgelig er der da en videresalgsklausul

                                Comment

                                Working...
                                X