Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
De kan stadigvæk bruge forskerordningen
Ja, sælge Slotsager og Rami med klausuler. Tror ikke det er muligt med Tongya, da prisen allerede er fastsat. Forventer også at Ivan fortsætter i Norge, så der kommer en indtægt der.
Ved ikke hvad det gør ved Mannehs landsholdskarriere at spille i 1. division (måske bedre at spille fast der end sporadisk i SL).
Ved sgutte om en trio af Bjørn,James og Sauli er godt nok. Forventer at Yaya og Julius er 4/5 valg
Comment
-
Ja, jeg forstår ikke, at han ikke har været brugt mere. Synes han har et højt bundniveau, spiller for holdet og typen som aldrig brokker sig (jeg har i hvert fald ikke hørt noget).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg ville gerne have Ivan tilbage hvis muligt. Han ville være fantastisk at have med ned i 1.Div.
Ved sgutte om en trio af Bjørn,James og Sauli er godt nok. Forventer at Yaya og Julius er 4/5 valg
Udfordringen er bare, at Odds har en frikøbsklausul og han er blevet fast starter for dem !
Spiller forresten på Marienlyst Stadion senere i dagLast edited by Online; 02-06-2024, 11:40.
Comment
-
Jeg ville gerne have Ivan tilbage hvis muligt. Han ville være fantastisk at have med ned i 1.Div.
Ivan - tænker også det kommer an på hvem der er træner, Krogh har jo set bort fra ham tidligere - må jo have sine grunde
Comment
-
Det vil jeg også gerne
Udfordringen er bare, at Odds har en frikøbsklausul og han er blevet fast starter for dem !
Spiller forresten på Marienlyst Stadion senere i dag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tror da ikke Sauil vender tilbage. BP og Gomez som starter stopper par - det vil jeg bestemt mene er godkendt. Men kan bentøjet holde til det?
Ivan - tænker også det kommer an på hvem der er træner, Krogh har jo set bort fra ham tidligere - må jo have sine grunde
Comment
-
Spørgsmålet er om han bliver dernede? Rykkede de ikke også ned? Så må han vel ikke spille for flere klubber i 2024 hvis han skiftede fra OB i Januar
Mener man regner i sæsoner, ikke kalenderår. Men er dog lidt usikker da nogle lande jo følger året
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
er det kalenderår og ikke sæsoner de retter sig efter??Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jo, så han er rykket ned med to klubber i samme sæson !
Mener man regner i sæsoner, ikke kalenderår. Men er dog lidt usikker da nogle lande jo følger året
Comment
-
Slask vil ikke købe Mustafic
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-retur-til-ob
Kan blive en dyr mand at komme af med
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSlask vil ikke købe Mustafic
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-retur-til-ob
Kan blive en dyr mand at komme af med
Comment
Comment