Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lidt kønsløst / tæt på dumpet vindue.

    Spændende med det næste korte vindue...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Lidt kønsløst / tæt på dumpet vindue.

      Spændende med det næste korte vindue...
      Jeg forstår slet ikke folk er SÅ utilfredse.
      Synes Troels forklarede sig godt i går, i SFÅ, og man skal passe på med at tilføre spillere, bare for at tilføre, man skal også passe på med at korthuset vælter.

      Igår sagde Troels, at de havde forsøgt med at hente spillere, men det går ikke at nogle spillere tænker “hvad kan OB gøre for mig”, men mere tænker “hvad kan jeg gøre for OB”.
      Troels har helt sikkert snakket med spillere, og har så fundet frem til at den løsning, ikke vil være brugbar i vores situation pt.

      Som han siger: Vi er tynde nogle steder, men hvis ikke vi skal give de unge chancen for at vise sig frem, hvonår så?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg



        Nicholas Michelson: Håber virkelig på en forlængelse. Men vel mest sandsynligt han ryger til asien.

        Max Fenger: Det virker urealistisk, historien taget i betragtning.

        Mihajlo Ivancevic: Indgår umiddelbart ikke i vores planer, og bør sendes videre.

        Bjørn Paulsen: Klassespiller i 1. div. Men alderen, farten og skadesraten i suppen gør vel, at det kunne være et farvel. Muligvis en indskifter på en mindre kontrakt, såfremt han stadig har en rolle i truppen.

        Tobias Slotsager: Jeg forholder mig jubeloptimist og siger han forlænger. Det er bedst for ham og klubben - skal således have mere spilletid.

        Alasana Manneh: Forlænger næppe. Et spændende bekendtskab, men spiller IMHO med for meget risiko til suppen.

        Elias Hansborg-Sørensen: Har nogle år endnu til at nå niveauet. Får han ikke spilletid hos os må han videre. En udlejning kan komme på tale. ​
        Meget enig.

        Jeg tror man forsøger at gå i dialog med Fenger og Slots som de første. Slots skal selvfølgelig tilbydes en rigtig god kontrakt, men jeg tror også man vil gå langt med Fenger. Nu viste man velvilje, da muligheden bød sig med Molde. Han kunne måske smøres lidt med en rigtig god kontrakt og lovning på at hvis samme mulighed byder sig, hvor en attraktiv klub tilbyder i omegnen af 8-10 mio, så får han lov at gå.

        Slots tror jeg på man finder en eller anden løsning på. Hvis det passer at der angiveligt kun har været lidt halvhjertede forespørgsler på ham og han samtidig er slået af holdet hos os, så tror jeg hans behov er at få ro på ved en forlængelse og så ellers koncentrere sig om at spille sig på holdet igen.

        Nico tror jeg vi lader gå. Owusu har tronen på HB. Vi skal bruge en venstrebenet VB og så må vi også ud og finde en reserve til ham vi nu forhåbentligt får spillet ind i foråret.

        Manneh tror jeg man tilbyder en forlængelse, men han er ikke en spille man sprænger banken for at beholde. Han forlænger nok ikke og fred være med det.

        Mihajlo skal bare videre hurtigst muligt. Det er lidt ærgerligt at man ikke har fundet noget leje til ham, da man jo har et par unge garderinger, som nok skulle klare ærterne, hvis lokummet pludselig brænder.

        Hansborg og BP afventer man sandsynligvis lidt på. Hansborg skal tage de rette skridt i sin karriere, og BP skal holde det niveau han har vist i denne sæson. Det bliver vi ikke kloge på før hen i foråret.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Jeg forstår slet ikke folk er SÅ utilfredse.
          Synes Troels forklarede sig godt i går, i SFÅ, og man skal passe på med at tilføre spillere, bare for at tilføre, man skal også passe på med at korthuset vælter.

          Igår sagde Troels, at de havde forsøgt med at hente spillere, men det går ikke at nogle spillere tænker “hvad kan OB gøre for mig”, men mere tænker “hvad kan jeg gøre for OB”.
          Troels har helt sikkert snakket med spillere, og har så fundet frem til at den løsning, ikke vil være brugbar i vores situation pt.

          Som han siger: Vi er tynde nogle steder, men hvis ikke vi skal give de unge chancen for at vise sig frem, hvonår så?
          Indrømmet, TB er mega god til at formulere sig og "bortforklare".

          Jeg er som sådan ikke total utilfreds, da jeg ikke havde/har de store forventninger til ham som sportsdirektør.

          Hvad jeg hæfter mig ved er - vi
          • mangler stadigvæk en 3. målmand.
          • solgte Rami for billigt (efter min ydmyge mening).
          • ophæver med Sauli. Er det virkelig ikke muligt at få bare et par hundrede tusinde euro for ham (tidligere landsholdsspiller)?
          • ophæver med Tyler. Er det virkelig ikke muligt at få bare et par hundrede tusinde euro for ham (årets talent i Millwall og et "dyrt" indkøb")?
          Nogle vil helt sikkert postulere, at vi ved ophævelsen af deres kontrakter sparer deres lønninger. Ja, det gør vi, men hvad har de fået i hårde kontanter for at rive kontrakterne over, som jo skal med i ligningerne?
          Føler aldrig rigtigt, at de to sidstnævnte spillere fik chancen, da der blev satset på Slots og Nouck.
          • har endnu ikke solgt Slots eller forlænget med ham.
          Beklager, men ser ikke noget "sportsdirektørarbejde" som mange herinde ikke kunne havde lavet (eller JN selv).

          ...og når der nu tales så meget om kultur og OB DNA... gøre TH til scout


          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Indrømmet, TB er mega god til at formulere sig og "bortforklare".

            Jeg er som sådan ikke total utilfreds, da jeg ikke havde/har de store forventninger til ham som sportsdirektør.

            Hvad jeg hæfter mig ved er - vi
            • mangler stadigvæk en 3. målmand.
            • solgte Rami for billigt (efter min ydmyge mening).
            • ophæver med Sauli. Er det virkelig ikke muligt at få bare et par hundrede tusinde euro for ham (tidligere landsholdsspiller)?
            • ophæver med Tyler. Er det virkelig ikke muligt at få bare et par hundrede tusinde euro for ham (årets talent i Millwall og et "dyrt" indkøb")?
            Nogle vil helt sikkert postulere, at vi ved ophævelsen af deres kontrakter sparer deres lønninger. Ja, det gør vi, men hvad har de fået i hårde kontanter for at rive kontrakterne over, som jo skal med i ligningerne?
            Føler aldrig rigtigt, at de to sidstnævnte spillere fik chancen, da der blev satset på Slots og Nouck.
            • har endnu ikke solgt Slots eller forlænget med ham.
            Beklager, men ser ikke noget "sportsdirektørarbejde" som mange herinde ikke kunne havde lavet (eller JN selv).

            ...og når der nu tales så meget om kultur og OB DNA... gøre TH til scout

            Du har virkelig et horn i siden på ham. Jeg synes ikke der var noget bortforklaring. Selv hvis han ikke havde sagt det synes jeg nærmest alt han sagde var logik for burhøns.
            • En 3. målmand ville lune. Enig.
            • I sidste ende synes jeg en god mio. euro er ok for Rami. Med hele den her manøvre med de spillere der selvtrænede virker det logisk, at man som minimum halverede salgsværdien på de pågældende spillere. Jeg er stadig ikke helt sikker på hvad jeg synes om det. Resultat mæssigt har vi skabt en hold der fungerer, men det er klart, at TB, med åbne øjne, har valgt at tage en kæmpe økonomisk tab.
            • Sauli tror jeg var en svær case. Måske kunne man finde en finsk klub der er klar til at betale et mindre beløb. Men det skulle også være interessant for Sauli. Tvivler på de ville komme i nærheden af at tilbyde ham hvad han får i løn i OB.
            • Og Tyler. Synes det er vildt du holder fast i at forsvare ham. I mine øjne det mest skøre køb der er lavet i OB i de sidste 20+ år. Man skulle måske bruge 10 min på at læse artikler og fan-kommentarer om ham online da vi hentede ham for at indse, at hans karriere gik én vej. Klubben der lejede ham betalte for at komme ud af kontrakten før tid. Jeg tænker han stopper den professionelle karriere indenfor et år.Hvis TB havde fået penge for ham burde han komme på forsiden af Forbes.
            Last edited by Agbre; 03-09-2024, 15:00.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Indrømmet, TB er mega god til at formulere sig og "bortforklare".

              Jeg er som sådan ikke total utilfreds, da jeg ikke havde/har de store forventninger til ham som sportsdirektør.

              Hvad jeg hæfter mig ved er - vi
              • mangler stadigvæk en 3. målmand.
              • solgte Rami for billigt (efter min ydmyge mening).
              • ophæver med Sauli. Er det virkelig ikke muligt at få bare et par hundrede tusinde euro for ham (tidligere landsholdsspiller)?
              • ophæver med Tyler. Er det virkelig ikke muligt at få bare et par hundrede tusinde euro for ham (årets talent i Millwall og et "dyrt" indkøb")?
              Nogle vil helt sikkert postulere, at vi ved ophævelsen af deres kontrakter sparer deres lønninger. Ja, det gør vi, men hvad har de fået i hårde kontanter for at rive kontrakterne over, som jo skal med i ligningerne?
              Føler aldrig rigtigt, at de to sidstnævnte spillere fik chancen, da der blev satset på Slots og Nouck.
              • har endnu ikke solgt Slots eller forlænget med ham.
              Beklager, men ser ikke noget "sportsdirektørarbejde" som mange herinde ikke kunne havde lavet (eller JN selv).

              ...og når der nu tales så meget om kultur og OB DNA... gøre TH til scout

              Tylers karriere gik ja allerede i stå før han kom til OB og han dumpede ikke kun l OB men også under lejeopholdet hvor de endda ville sende ham tilbage til OB tidligere end aftalt. Ser ikke hvordan man kunne få penge for ham og man kunne kun formindske det økonomiske nareridt BW stod for med at ophæve.
              Tror Rami blev lang tid overvurderet (også fra mig) og det var vigtigt at få ro for trupoen og løse problemet så det er helt o k for mig.
              Og Slotsager? Der bruges nu flere parter for salg og forlængelse og har endnu opgivet håbet at han skriver forlængelse med OB. Hvis der lykkes så tillykke til Troels, hvis ikke så skal han skynde sig at få lidt penge ind med en vintertransfer. Selvfølgelig ville det være bedre med en klar løsning allerede nu (salg eller forlængelse) men som sagt: det ligger nu ikke alene i TBs hænder. Og der er ja altid også en del gambling i den her fodboldforretning og håber TB har en heldig hånd der men selvfølgelig går det også galt den en eller anden gang.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Jeg forstår slet ikke folk er SÅ utilfredse.
                Synes Troels forklarede sig godt i går, i SFÅ, og man skal passe på med at tilføre spillere, bare for at tilføre, man skal også passe på med at korthuset vælter.

                Igår sagde Troels, at de havde forsøgt med at hente spillere, men det går ikke at nogle spillere tænker “hvad kan OB gøre for mig”, men mere tænker “hvad kan jeg gøre for OB”.
                Troels har helt sikkert snakket med spillere, og har så fundet frem til at den løsning, ikke vil være brugbar i vores situation pt.

                Som han siger: Vi er tynde nogle steder, men hvis ikke vi skal give de unge chancen for at vise sig frem, hvonår så?
                Det er helt klart nemmere at forklare sig på bagkant når man har tid til at styre narativet.
                Havde han nu sagt det samme i starten af vinduet var han blevet korsfæstet.
                Jeg er som sådan OK med transfervinduet men jeg kan ikke se at han havde sat talenter tilbage i køen ved at hente en ung 3. målmand når der åbenbart ikke er nogen på akademiet der kan tage den eller hente en VB hvor man kun har to/tre højfodede højrebacks .. der hvor man er tyndest.
                Forståligt at det er svært at hente nogen til OB p.t. men man skubber meget arbejde og behov foran sig .. fint man vil have kontinuitet men mange af de nuværende spillere er ikke i OB om 10 mdr. så det kræver altså at få noget tilgang.
                Bestået i forhold til at man har gjort hvad man skal og kan man ikke mere, så siger det også noget.

                Slotsager udestår og så er der forlængelser på spil for Troels.
                Så må vi se om Hermansen kan finde talenter og Nagel kan finde forstærkninger til vinter.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Du har virkelig et horn i siden på ham. Jeg synes ikke der var noget bortforklaring. Selv hvis han ikke havde sagt det synes jeg nærmest alt han sagde var logik for burhøns.
                  • En 3. målmand ville lune. Enig.
                  • I sidste ende synes jeg en god mio. euro er ok for Rami. Med hele den her manøvre med de spillere der selvtrænede virker det logisk, at man som minimum halverede salgsværdien på de pågældende spillere. Jeg er stadig ikke helt sikker på hvad jeg synes om det. Resultat mæssigt har vi skabt en hold der fungerer, men det er klart, at TB, med åbne øjne, har valgt at tage en kæmpe økonomisk tab.
                  • Sauli tror jeg var en svær case. Måske kunne man finde en finsk klub der er klar til at betale et mindre beløb. Men det skulle også være interessant for Sauli. Tvivler på de ville komme i nærheden af at tilbyde ham hvad han får i løn i OB.
                  • Og Tyler. Synes det er vildt du holder fast i at forsvare ham. I mine øjne det mest skøre køb der er lavet i OB i de sidste 20+ år. Man skulle måske bruge 10 min på at læse artikler og fan-kommentarer om ham online da vi hentede ham for at indse, at hans karriere gik én vej. Klubben der lejede ham betalte for at komme ud af kontrakten før tid. Jeg tænker han stopper den professionelle karriere indenfor et år.Hvis TB havde fået penge for ham burde han komme på forsiden af Forbes.
                  Vil meget gerne svare dig, men det bliver først i morgen formiddag

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Jeg forstår slet ikke folk er SÅ utilfredse.
                    Synes Troels forklarede sig godt i går, i SFÅ, og man skal passe på med at tilføre spillere, bare for at tilføre, man skal også passe på med at korthuset vælter.

                    Igår sagde Troels, at de havde forsøgt med at hente spillere, men det går ikke at nogle spillere tænker “hvad kan OB gøre for mig”, men mere tænker “hvad kan jeg gøre for OB”.
                    Troels har helt sikkert snakket med spillere, og har så fundet frem til at den løsning, ikke vil være brugbar i vores situation pt.

                    Som han siger: Vi er tynde nogle steder, men hvis ikke vi skal give de unge chancen for at vise sig frem, hvonår så?
                    jeg syntes Troels ret godt får det til at lyde som om at hvis vi hentede 1-2 spillere så ville de unge slet ikke få chancen. Det er jo bare ikke tilfældet. Der er ingen der taler for at man skulle have hevet alt ned fra hylderne og hentet 5-6-7 spillere ind. Og jeg forstår udemærket det er et vanskeligt markedet for OB, det bliver sikkert lettere til vinter osv osv.
                    Jeg mener stadig vi er tyndt besatte - men ifht ambitionen om at rykke op - det bør ikke blive et problem med den nuværende klub.

                    For mig handler det om næste sæson. Og der havde jeg håbet man så småt var begyndt i dette vindue. Nu skyder man de beslutninger lidt ned af vejen - og det gør så at der bliver mere at gøre både til vinter og næste sommer.

                    Og mht at give de unge spillere chancen; jamen det gør vi jo - Luca er bærende, han var ikke kommet bag i køen fordi man havde hentet en ekstra angriber / kant (men man kunne måske spare ham bare en smule så han ikke skulle spille 90 min. hver gang) Ejdum også bærende for os - endda ret vigtig den måde han spiller på. SÅ gammel er Fenger heller ikke og Jenner får da også sine min.

                    og uagtet at vi ikke har bragt flere ind - så føler jeg mig ret overbevist om at vi ikke får Berthel Askou, McCoy, Juul-Sandberg eller Hansborg ret meget at se i dette efterår.

                    Comment


                      Jeg synes lidt vi undervurderer hvor meget man bliver slået tilbage når man rykker ned. Det er bare ikke positivt for hvordan omverdenen ser på klubben efter det. Realistisk set kan man vel se frem til min. 4-5 år før man kan være tilbage hvor man håber at være (hvis alt får godt).

                      - 1-2 år på at sikre oprykning
                      - 2-3 år hvor man udfaser og forsøger at opgradere på de spillere man var nødt til at hente for at sikre oprykning

                      Jeg har vel kun set halvanden kamp med AaB her i starten så har måske ikke helt forudsætninger for at vurdere dem. Men når jeg ser på deres trup tænker jeg: puha de har været nødt til at hente mange lotto-kuponer for at rykke op. Mathias Jørgensen er vel deres største profil. Når man skifter så mange ud rammer man givetvis også et par profiler. Melker Widell ser f.eks. spændende ud. Men for hver af dem er der sandsynligvis 3-5 der i bedste fald er "meh" på Superliganiveau. Vil jeg tro.

                      Det faktum, at vi har Luca, der nærmest scorer når han har lyst, samt de marginaler vi har haft til at samle mange point sammen, giver os, som jeg ser det, lidt en unik mulighed. Ved at køre med en smal trup og hente så lidt som muligt på den korte bane, har vi større rum til at forstærke os til vinter eller endda sommer, hvor forudsætningerne bare er bedre. På den måde kan vi potentielt skære et par år af den forventede genopbygningskurve. Det er klart, at det også er med stor risiko. Der er risiko for at fejle oprykning fordi man ikke er ordentligt dækket ind på alle positioner. Og der er risiko ved at lave en større udskiftning af startere over et par transfervinduer, hvis det bliver nødvendigt pga. manglende forlængelser. Fordi det er bare sjældent er sundt. Det er "at skubbe lektierne foran os". Jeg er bare ikke sikker på, at alternativet er at foretrække.

                      Comment


                        Vildt at der ikke bliver hentet noget ind, og vildt at man kan vinde 8 kampe i streg i den næstbedste række, med det samme hold, som præsterede så dårligt i sidste sæson. Den næstbedste række må virkelig være dårlig, eller Søren Krogh har været en helt fantastisk træner de sidste par måneder.

                        Comment


                          100% godkendt vindue: man vil gerne satse på egne unge - check. Der skulle noget rutine og kvalitet ind på midtbanen: check. Så kan man altid bitche over 3.målmand eller venstre back, men man kan ikke få det hele, når man rykker ned.
                          Et issue er naturligvis Slotsager. Her er det da muligt, at man har gjort i nælderne ved at takke nej til tilbud - men så er efterspørgslen åbenbart heller ikke vildere. Og det burde måske sige noget, hvis folk begynder at råbe om, at vi går glip af 100 millioner milliarder. Det er ikke et managerspil. Jeg håber naturligvis Slots vil forlænge. Hvis ikke, så har jeg egentlig også forståelse for det: hvis han har mulighed for at komme på eventyr. Så må man se, hvad der skal ske til vinter.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            100% godkendt vindue: man vil gerne satse på egne unge - check. Der skulle noget rutine og kvalitet ind på midtbanen: check. Så kan man altid bitche over 3.målmand eller venstre back, men man kan ikke få det hele, når man rykker ned.
                            Et issue er naturligvis Slotsager. Her er det da muligt, at man har gjort i nælderne ved at takke nej til tilbud - men så er efterspørgslen åbenbart heller ikke vildere. Og det burde måske sige noget, hvis folk begynder at råbe om, at vi går glip af 100 millioner milliarder. Det er ikke et managerspil. Jeg håber naturligvis Slots vil forlænge. Hvis ikke, så har jeg egentlig også forståelse for det: hvis han har mulighed for at komme på eventyr. Så må man se, hvad der skal ske til vinter.
                            Har det på præcis samme måde. Nu får vi rent faktisk mulighed for at se de unge. Og den start vi har fået giver os lidt mere ro i maven til at kunne gøre det.

                            Også helt enig ift. Slotsager. Det er, for mig, eneste klare minus, at der ikke er en afklaring på det. Det lyder dog stadig som om man vil prøve at forlænge. Hvis parter lader være med at irritere hinanden med udtalelser i pressen kan det måske stadig lade sig gøre. Jeg har i hvert fald ikke helt opgiver håbet og TB havde tilsyneladende heller ikke.

                            Jeg tror også vi overvurderer interessen for ham. TB har eftersigende afvist et bud tidligt i vinduet på ham omkring 2 mio. euro. Måske fortryder han det nu. Jeg tror ikke det er så nemt så vi bare kan vælge at sælge til det beløb nu her hvis vi ønskede det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              jeg syntes Troels ret godt får det til at lyde som om at hvis vi hentede 1-2 spillere så ville de unge slet ikke få chancen. Det er jo bare ikke tilfældet. Der er ingen der taler for at man skulle have hevet alt ned fra hylderne og hentet 5-6-7 spillere ind. Og jeg forstår udemærket det er et vanskeligt markedet for OB, det bliver sikkert lettere til vinter osv osv.
                              Jeg mener stadig vi er tyndt besatte - men ifht ambitionen om at rykke op - det bør ikke blive et problem med den nuværende klub.

                              For mig handler det om næste sæson. Og der havde jeg håbet man så småt var begyndt i dette vindue. Nu skyder man de beslutninger lidt ned af vejen - og det gør så at der bliver mere at gøre både til vinter og næste sommer.

                              Og mht at give de unge spillere chancen; jamen det gør vi jo - Luca er bærende, han var ikke kommet bag i køen fordi man havde hentet en ekstra angriber / kant (men man kunne måske spare ham bare en smule så han ikke skulle spille 90 min. hver gang) Ejdum også bærende for os - endda ret vigtig den måde han spiller på. SÅ gammel er Fenger heller ikke og Jenner får da også sine min.

                              og uagtet at vi ikke har bragt flere ind - så føler jeg mig ret overbevist om at vi ikke får Berthel Askou, McCoy, Juul-Sandberg eller Hansborg ret meget at se i dette efterår.
                              Synes vi er allerede på vej nu. Vintervinduet giver muligheden at fortsætte og så kan man vel bedre bedømme hvilke af de unge kan spille en god rolle også i Superligaen Og det kræver ja ikke altid en stor udskiftning at få en en klar opgradering. Faktisk bragte "kun en Bonde" ind + en åbenbart godt trænerarbejdet holdet og især midtbanen, som tidligere var desperat, til at fungere. Selvom selv helst ville have haft en vb ind så kan ret god firstå TBs "step by step"-ageren. Hvis der kommer skader så kan det blive vanskeligt men ellers kan vi stille ligaens absolute tophold. Og på den anden side er det måske letter at tiltrække de rigtige spiller hvis vi ligger komfortabel til oprykning i begyndelsen af næste år.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Synes vi er allerede på vej nu. Vintervinduet giver muligheden at fortsætte og så kan man vel bedre bedømme hvilke af de unge kan spille en god rolle også i Superligaen Og det kræver ja ikke altid en stor udskiftning at få en en klar opgradering. Faktisk bragte "kun en Bonde" ind + en åbenbart godt trænerarbejdet holdet og især midtbanen, som tidligere var desperat, til at fungere. Selvom selv helst ville have haft en vb ind så kan ret god firstå TBs "step by step"-ageren. Hvis der kommer skader så kan det blive vanskeligt men ellers kan vi stille ligaens absolute tophold. Og på den anden side er det måske letter at tiltrække de rigtige spiller hvis vi ligger komfortabel til oprykning i begyndelsen af næste år.
                                den del er vi helt enige om. Jeg tror heller ikke det ville være let at tiltrække de rette. Men havde håbet på en til to mere ind, så den step-by-step proces blev lidt mere med en glidende overgang. For der kommer stor udskiftning - en del har kontrakt udløb - og tvivler på man kan forlænge med ret mange af dem. Fortsætter Luca sin udvikling kan han også meget vel være fortid til næste sommer - og så står vi og skal spille et helt nyt angreb sammen. Og ud over der sker afgange - så selv hvis vi beholdt alle i den nuværende trup ville vi stå og skulle forstærke den ret så kraftigt hvis ikke det skal hedde 1 division igen i 2026...

                                Jeg køber heller ikke argumentet om at man bedre kan vurdere de unge nu...fordi man havde fået en vb og kant/angriber mere ind.

                                Men nu er det som det er. Holdet er helt sikkert stærkt nok til at klare oprykning (hvis vi undgår skader de forkerte steder) Og så har Troels og Jimmy N. givet sig selv noget at arbejde på frem til jul - men mon ikke de så småt er igang med planerne.

                                Comment

                                Working...
                                X