Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    en 6'er (Trybull) vil gøre en hel del så har vi også Manneh der kan roteres ind - på 8'er eller 6'er (hvor passer han egenligt bedst?)

    Og helt enig - en venstrebenet venstreback står højt på listen.

    Men vi spiller med 3 inde centralt; pt Manneh Ejdum og Bonde - nu havde Ejdum lige været syg sidst - så der var kun 60 min i tanken, vi vil også gerne spille med høj intensitet - så der skal bare være noget at skifte med - der ikke svækker os markant hver gang vi skifter. Syntes jeg at kunne huske skete under Alm...start 11 var fornuftig men i samme øjeblik der skulle skiftes så blev vi markant ringere.

    Når Ejdum løber tør for energi så er det pt Grubbe der kommer ind...dernæst står vel juul-sandberg. Håber især Sandberg kan få 10-15 mins indhop løbende, når vi (forhåbentlig) har lukket nogle kampe relativt tidligt. Men være afhængig af ham vil jeg nødigt være endnu.

    Det er ikke det samme som at jeg mener vi skal "sprænge banken" for Greve - ved heller ikke om han vil være den rigtige - men TBs opgave bør være at styrke truppen nu og her - opstår der en sådan mulighed skal det naturligvis undersøges.
    Jeg argumenterer bestemt ikke for at vi skal hente 4 stks. Wass, Delaney og typer fra den hylde (eller hvor vi nu kunne hente "stjerne-spillere" fra) - det ville gøre vejen for egne talenter for lang. Men lidt sund konkurrence om pladserne - det er jeg for.

    Og det er den balance TB skal finde.
    Jeg er meget enig.
    Min største bekymring lige nu og som var den samme i hele sidste sæson er vores defensive organisation. Vi er ekstremt lette at ryste, selv når vi kommer foran og burde have kampene i vores hule hånd. Vi så nøjagtig det samme i Esbjerg-kampen, hvor et meget ordinært Esbjerg-hold med helt simple midler let kunne bringe vores hold i problemer.

    Det er et kæmpe problem for os og hvis ikke vores træner-team kan finde en løsning på det, så kan de snakke om kulturrændring alt det de orker og Troels Bech kan blive fornærmet hvis man stiller spørgsmålstegn ved det. Men det ændrer ikke på at det skal kunne gøres bedre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Vil Greve ikke bare gå ind og snuppe spilletid fra Ejdum? eller havne på bænken fordi Ejdum er blevet bedre. Vil mene der er andre positioner der er langt vigtigere at forstærke ( defensiv midt, venstre back, angreb).
      Nu tror jeg heller ikke Greve kommer, skulle det kunne lade sig gøre, så er det mit indtryk, at Jakob Bonde har spillet meget 6'er, men jeg aner ikke, om det kunne "løses" på den måde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

        Nu tror jeg heller ikke Greve kommer, skulle det kunne lade sig gøre, så er det mit indtryk, at Jakob Bonde har spillet meget 6'er, men jeg aner ikke, om det kunne "løses" på den måde.
        jeg har godt nok også svært ved at se Greve skulle vende retur nu. MEN jeg kan ikke forstå det skal gøres til et problem hvis han (eller en anden kvalitets 8'er) bliver bragt ind. Der er 32 kampe plus pokal - Krogh må foretage 5 udskiftninger pr kamp - Ejdum skal nok få sine minutter. Hvis ikke der skal være plads til lidt konkurrence hvordan skal man så å bygget en ordenlig kultur op?

        Comment


          Obstruktion skriver at Alen Mustafic rykker til Slovan Bratislava

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            Obstruktion skriver at Alen Mustafic rykker til Slovan Bratislava
            Lad os håbe det er permanent, og at det ikke koster os for meget at slippe af med ham. Hold da op for et skandaløst indkøb han har været.

            Comment


              Mustafic bekræftet som salg

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Mustafic bekræftet som salg
                lækkert - for begge parter.

                Held og lykke til ham - det gik desværre ikke i Odense

                Comment


                  Fandme flot arbejde af Troels & Co

                  Nu kommer arbejdet med den værste af dem alle nemlig Tyler Buray. Han skal væk så billigt som muligt

                  Aske og Rami bliver ikke et problem at sælge. Mon ikke også der findes løsninger på Selven og Sauli der er fornuftige

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fandme flot arbejde af Troels & Co

                    Nu kommer arbejdet med den værste af dem alle nemlig Tyler Buray. Han skal væk så billigt som muligt

                    Aske og Rami bliver ikke et problem at sælge. Mon ikke også der findes løsninger på Selven og Sauli der er fornuftige
                    Aske? Han har jo ikke rigtigt præsteret over tid, og har åbentlyst både problemer med indstilling og temperament. Tænker da ikke oplagt at der vil være stor interesse på et niveau tilsvarende superligaen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Fandme flot arbejde af Troels & Co

                      Nu kommer arbejdet med den værste af dem alle nemlig Tyler Buray. Han skal væk så billigt som muligt

                      Aske og Rami bliver ikke et problem at sælge. Mon ikke også der findes løsninger på Selven og Sauli der er fornuftige
                      Mon ikke transfersummen er tæt på 0kr? Jeg tænker målet har været at slippe af med så meget af hans løn som muligt. Han havde trods alt 2 år tilbage af kontrakten.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Mustafic bekræftet som salg
                        Han virkede på papiret som et spændende indkøb i sin tid, og jeg synes det er smart at kigge mod Balkan efter spillere med potentiale til relativt fine priser. Det var fx i Kroatien, at vi hentede Kalilou Traore i sølvårene. Det gik desværre langt fra som håbet, selvom han jo scorede mod Horsens i sin startdebut. Om ikke andet, så tak for det og for en professionel tilgang til sin situation i modsætning til visse andre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Fandme flot arbejde af Troels & Co

                          Nu kommer arbejdet med den værste af dem alle nemlig Tyler Buray. Han skal væk så billigt som muligt

                          Aske og Rami bliver ikke et problem at sælge. Mon ikke også der findes løsninger på Selven og Sauli der er fornuftige
                          altså flot de fik ham sendt videre - men hvor stort et salg snakker vi om? 1 kr?, ret meget mere skal der jo ikke til før man kan kalde det et salg.

                          Uanset - man fik ryddet op i truppen - mon ikke han har fået noget løn med sig? Uanset, hvis det var det der skulle til så fint.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Aske? Han har jo ikke rigtigt præsteret over tid, og har åbentlyst både problemer med indstilling og temperament. Tænker da ikke oplagt at der vil være stor interesse på et niveau tilsvarende superligaen.
                            Muligt. Men han bliver da ikke svær at sælge. Venstrebenet med U21 og SL kampe på sit CV…. Slet slet ikke i samme kategori som Mustafic,Selven,Sauli og Buray…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                              Mon ikke transfersummen er tæt på 0kr? Jeg tænker målet har været at slippe af med så meget af hans løn som muligt. Han havde trods alt 2 år tilbage af kontrakten.
                              Jo helt sikkert. Jeg tænker at de har dækket omkostningerne til hans agent og vi får rundt nul i sidste. Stadig flot arbejde

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jo helt sikkert. Jeg tænker at de har dækket omkostningerne til hans agent og vi får rundt nul i sidste. Stadig flot arbejde
                                Hvis bare vi slipper for at betale særligt meget af hans tilbageværende løn, så er det fint med mig.

                                Comment

                                Working...
                                X