Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Lur mig om BW ikke har fucket dette op også mens han var direktør

    Vildt hvis der kun har været et konkret tilbud på ham. Men det bør ændre sig de næste par uger
    Hvis han ikke vil forlænge er det nok lige meget om det er BW eller TB men det behøver jo ikke være økonomi.
    Men hvis han bare vil videre skal han så ud på “øen” til Aske eller spille som Fenger?
    Agenten må jo indse at et år uden meget spilletid i 1. div. ikke forhøjer værdi og kendskab .. ud og find et ordentligt tilbud ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Og det er jo derfor, jeg kalder BW en svindler. Han fik nøglerne med løftet om en bæredygtig klub og har efterladt klubben i rendestenen med et uhørt antal spillere, der vil væk uanset hvad.

      Træls historie særligt med Slots. Han er et stort talent, men har også klare mangler - selvsagt. Han ville have godt af at blive i klubben et par sæsoner mere.

      Vi må se, hvad det bliver til. Håber stadig nogle af de her dårlige følelser kan nå at vende, nu hvor klubben - forhåbenligt - drives helt anderledes.

      Fin udmelding af TB. Sikke et kaos han overtager. Det kommer til at tage lang tid at vende skuden, og jeg håber, vi alle kan stå sammen om at give det her projekt tid.

      Ellers bliver det aldrig anderledes.

      Comment


        Jeg synes godt nok der bliver gisnet lige rigeligt på hvad der er foregået og ikke foregået under BW…. med den viden om OB man efterhånden har fået gennem årene tænker jeg det simpelthen er for simpelt (men dejligt let for NT og hans kumpaner) hvis vi her efterfølgende tørre al dårligdom igennem den sidste lange periode af på BW og hans ageren….men det er så bare min mening
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Jeg synes godt nok der bliver gisnet lige rigeligt på hvad der er foregået og ikke foregået under BW…. med den viden om OB man efterhånden har fået gennem årene tænker jeg det simpelthen er for simpelt (men dejligt let for NT og hans kumpaner) hvis vi her efterfølgende tørre al dårligdom igennem den sidste lange periode af på BW og hans ageren….men det er så bare min mening
          Selvfølgelig spekuleres der. Punktum. Det lægger ingen vel skjul på.

          Ansvaret for OBs katastrofale deroute er NTs (og kompakte omkring han) - ikke BW.

          Han var bare den forkerte at give nøglerne til, og for mig er det evident, at tilgangen under BW gav klubben noget der minder om et dødsstød.

          Om vi reelt kan rejse os er jeg i tvivl om. Det kræver i hvert fald et helt andet sammenhold.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Selvfølgelig spekuleres der. Punktum. Det lægger ingen vel skjul på.

            Ansvaret for OBs katastrofale deroute er NTs (og kompakte omkring han) - ikke BW.

            Han var bare den forkerte at give nøglerne til, og for mig er det evident, at tilgangen under BW gav klubben noget der minder om et dødsstød.

            Om vi reelt kan rejse os er jeg i tvivl om. Det kræver i hvert fald et helt andet sammenhold.
            Altså hvis vi skal rejse os fra det tidspunkt hvor BW kom til er jeg ikke så bekymret… Der er ikke langt op…
            Og vi har en stor økonomi der hjælper os godt på vej og en kæmpe fanbase og opbakning fra NT og sponsorer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Altså hvis vi skal rejse os fra det tidspunkt hvor BW kom til er jeg ikke så bekymret… Der er ikke langt op…
              Og vi har en stor økonomi der hjælper os godt på vej og en kæmpe fanbase og opbakning fra NT og sponsorer
              I så fald “rejser” vi os til en superligaklub, der spiller om
              7-10-pladser.

              Jeg har en helt anden (selv)forståelse omkring OB og Odense.

              Første skridt er at etablere en klub, hvor spillere faktisk gider være, og som man kan holde af og med som fan. For mit vedkommende er vi på vej med dén del.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Altså hvis vi skal rejse os fra det tidspunkt hvor BW kom til er jeg ikke så bekymret… Der er ikke langt op…
                Og vi har en stor økonomi der hjælper os godt på vej og en kæmpe fanbase og opbakning fra NT og sponsorer
                Hvis man accepterer, at det kommer til at tage en del år at komme i top 6, så er der "ikke langt op" og det ikke bare handler om at blive 8-10 igen - for det gider jeg simpelthen ikke være vidne til 13 år mere - ikke med den økonomi.
                Men TB kommer jo ikke til at lave 4-5 perfekte transfervinduer i træk - det er ingen sportsdirektør i stand til. Kun ganske få i den nuværende trup kan spille OB i top 6. Så det hold der forhåbentligt kommer til at spille OB i top 6 om nogle år har kun ganske få af de spillere i start 11, som vi ser på banen lige nu. Det bliver en gigantisk opgave at transformere den nuværende 1. divisions trup til en stabil 7-10 Superligaklub og så derfra videre til en top 6 klub. Når man ser FCN, SIF, FCK, BIF og FCM spille er vi jo 20 transfervinduer og en 100% implementeret spillestil over et par sæsoner med kontinuitet i truppen væk (overdrivelse fremmer forståelsen).

                Comment


                  Jeg synes, vi skal skelne mellem Slotsagers og Rami/Aske Adelgaards situation. Der kan være flere måder, hvorpå man ønsker sig videre, og passer historierne om sammenstød mellem sportslig ledelse og Adelgaard, så er der jo en årsag til den famøse "ø".

                  Tobias Slotsager kan vel godt melde ud, at man overvejer mulighederne i transfervinduet, men derudover ikke er afvisende for en forlængelse, skulle det rigtige tilbud udeblive. Det er vel ikke det samme, som ikke at ville OB? Man har budt en kontrakt for en rum tid siden - den er blevet afvist, og nu står vi i et definerende transfervindue både for os, men nok også for Tobias Slotsagers karriere. Det er vel fair nok?

                  Jeg læser mest af alt historien TB går ud med, som et dementi af Fyens.dk's artikel om løn og sign-on fee. Særligt fordi den jo har fået flere (blandt andet her på Forum) til at begynde at tale om at Slotsager er grådig. Så jeg ser artiklen som et forsvar af Slotsager og en realistisk vurdering af OB og Slotsagers nuværende situation.

                  Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at der ikke kommer en afklaring i dette vindue, men vi skal måske indstille os på, at få færre penge i hånden end vi regnede med, og så måske "vinde" noget af det tilbage på videresalgsklausuler.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Hvis man accepterer, at det kommer til at tage en del år at komme i top 6, så er der "ikke langt op" og det ikke bare handler om at blive 8-10 igen - for det gider jeg simpelthen ikke være vidne til 13 år mere - ikke med den økonomi.
                    Men TB kommer jo ikke til at lave 4-5 perfekte transfervinduer i træk - det er ingen sportsdirektør i stand til. Kun ganske få i den nuværende trup kan spille OB i top 6. Så det hold der forhåbentligt kommer til at spille OB i top 6 om nogle år har kun ganske få af de spillere i start 11, som vi ser på banen lige nu. Det bliver en gigantisk opgave at transformere den nuværende 1. divisions trup til en stabil 7-10 Superligaklub og så derfra videre til en top 6 klub. Når man ser FCN, SIF, FCK, BIF og FCM spille er vi jo 20 transfervinduer og en 100% implementeret spillestil over et par sæsoner med kontinuitet i truppen væk (overdrivelse fremmer forståelsen).
                    Jeg har en idé om, at vi har flere end du regner med, der kan spille OB i top-6 (på sigt). Max Ejdum, Max Fenger, Luca Kjerrumgaard, James Gomez, Viljar Myhra, Leeroy Owusu, Jakob Bonde, Markus Jensen. At de fleste af dem nok er solgt på det tidspunkt er en helt anden snak, men jeg opfatter faktisk potentialet i truppen som værende ret stort.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Selvfølgelig spekuleres der. Punktum. Det lægger ingen vel skjul på.

                      Ansvaret for OBs katastrofale deroute er NTs (og kompakte omkring han) - ikke BW.

                      Han var bare den forkerte at give nøglerne til, og for mig er det evident, at tilgangen under BW gav klubben noget der minder om et dødsstød.

                      Om vi reelt kan rejse os er jeg i tvivl om. Det kræver i hvert fald et helt andet sammenhold.
                      Jeg er enig. Der er ikke nogen der siger, at det hele er BW skyld.

                      Men NT og hans ledelse har bragt klubben til kanten, hvor man balancerede i mange år. BW var det berømte sidste puf (af mange) der sendte klubben ud i mørket.

                      Det tager lang tid at rejse sig, men jeg tror ærligt jeg nyder rejsen. Jeg ser ikke, at det bare er snak, men at der rent faktisk, på godt og ondt sker ting. Det er i sig selv positivt.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                        Jeg synes, vi skal skelne mellem Slotsagers og Rami/Aske Adelgaards situation. Der kan være flere måder, hvorpå man ønsker sig videre, og passer historierne om sammenstød mellem sportslig ledelse og Adelgaard, så er der jo en årsag til den famøse "ø".

                        Tobias Slotsager kan vel godt melde ud, at man overvejer mulighederne i transfervinduet, men derudover ikke er afvisende for en forlængelse, skulle det rigtige tilbud udeblive. Det er vel ikke det samme, som ikke at ville OB? Man har budt en kontrakt for en rum tid siden - den er blevet afvist, og nu står vi i et definerende transfervindue både for os, men nok også for Tobias Slotsagers karriere. Det er vel fair nok?

                        Jeg læser mest af alt historien TB går ud med, som et dementi af Fyens.dk's artikel om løn og sign-on fee. Særligt fordi den jo har fået flere (blandt andet her på Forum) til at begynde at tale om at Slotsager er grådig. Så jeg ser artiklen som et forsvar af Slotsager og en realistisk vurdering af OB og Slotsagers nuværende situation.

                        Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at der ikke kommer en afklaring i dette vindue, men vi skal måske indstille os på, at få færre penge i hånden end vi regnede med, og så måske "vinde" noget af det tilbage på videresalgsklausuler.
                        Helt enig og så tror jeg også det er for at holde en sund og sympatisk kontakt til TS gennem pressen. Jeg tænker, at TB vil gøre alt for at få TS hen til forhandlingsbordet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                          Jeg har en idé om, at vi har flere end du regner med, der kan spille OB i top-6 (på sigt). Max Ejdum, Max Fenger, Luca Kjerrumgaard, James Gomez, Viljar Myhra, Leeroy Owusu, Jakob Bonde, Markus Jensen. At de fleste af dem nok er solgt på det tidspunkt er en helt anden snak, men jeg opfatter faktisk potentialet i truppen som værende ret stort.
                          Som du også skriver: når (hvis...) det bliver aktuelt med top 6, er halvdelen af de spillere væk og samtidig er jeg uenig i at Fenger og Gomez har niveauet. Tror simpelthen ikke Gomez kan få styr på det mentale i det at være en stabil midterforsvarer til top 6 niveau. Fenger er bare ikke dygtig og snu nok til at skabe nok mod et dygtigt top 6 hold. De lukker ham bare ned. Det viser al empiri.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                            Uagtet klubbens rolle i det her, forstår jeg virkelig ikke, at den slags ikke får konsekvenser.

                            Egentlig burde han jo hverken træne eller spille hvis han går primadonna-vejen, og andre klubber ikke har en reel interesse.

                            Det kunne måske være man så lidt mindre lyttede til de agenter en anden gang. Man bliver så træt - og hvor betyder helt simple ting som at afslutte et ansættelsesforhold godt ingenting - og da slet ikke - gisp - klubfølelse.

                            Gad vide hvorfor de så går og råber op om netop det emne hele tiden?
                            Det forklarer hans faldende niveau.....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                              Jeg er enig. Der er ikke nogen der siger, at det hele er BW skyld.

                              Men NT og hans ledelse har bragt klubben til kanten, hvor man balancerede i mange år. BW var det berømte sidste puf (af mange) der sendte klubben ud i mørket.

                              Det tager lang tid at rejse sig, men jeg tror ærligt jeg nyder rejsen. Jeg ser ikke, at det bare er snak, men at der rent faktisk, på godt og ondt sker ting. Det er i sig selv positivt.
                              Jeg har det på samme måde - trods let bekymring.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Lur mig om BW ikke har fucket dette op også mens han var direktør

                                Vildt hvis der kun har været et konkret tilbud på ham. Men det bør ændre sig de næste par uger
                                Jeg bliver simpelthen nødt til at kalde Bull shit på sådan en udtalelse.
                                Du siger BW har været fyret siden jul og ingen magt har haft. Det er bare for let at give ham skylden. At der kun har været et bud på Slotsager er vel ikke så mærkeligt når hans udvikling er totalt stagneret. Synes Slotsager er taberen i denne sag efter hans tidligere udtalelser om hvor glad han er for klubben. Han er åbenlyst mere glad for agenten.
                                Lad os nu se hvad Troels bech får ud af vinduet før vi finder konfettirørene frem.
                                En ting der undre mig er også hvorfor Al Hajj ikke er videre. Hvad med Aske? Tyler og selvén burde allerede været ophævet da de ingen værdi har.
                                De næste 14 dage vil vise om Troels kun er varm luft, eller der er vægt bag hans fine ord.

                                Comment

                                Working...
                                X