Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Jeg kunne forstå, hvis vi var i krise, eller spillede i superligaen - at ci lukkede træningen. Men nu, med 4 kampe - 12 point, og god stemning i omklædningen, forstår jeg ingenting af behovet for at lukke træningen.
    Det er vel netop for at signalere, at hver kamp skal tages lige så seriøst som hvis vi spillede superliga. Primært overfor spillerne, vil jeg tro.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Lukket træning... fordi vi skal møde storholdet B93 på udebane
      Leif skrev igår at de lukkede den torsdag for at få ro.
      Det bliver måske kutyme nu når de kan træne på stadion og kan lukke træningen totalt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Jeg tænker sgu ikke B93 har spioner i Ådalen - eller at OB frygter det. Mon ikke bare det er på stadion fordi de kan. Og gerne vil vænne sig lidt mere til banen. Men de kunne da godt melde det ud.
        Det tror jeg bestemt heller ikke. Og det har jeg vel heller ikke skrevet. Jeg reagerede på ideen om, at det skulle være mere absurd at have lukket træning fordi “det er storklubben B93” vi skal møde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Leif skrev igår at de lukkede den torsdag for at få ro.
          Det bliver måske kutyme nu når de kan træne på stadion og kan lukke træningen totalt
          Håber godt nok ikke det bliver kotume fremover. Vi har da altid kunne komme ind på stadion og se træning..

          Jeg syntes det er noget pjat

          Comment


            Hvad har BW dog givet Engstrøm et tilbud om?

            https://fyens.dk/ob/fynsk-traener-i-...6534c65b41a-12

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvad har BW dog givet Engstrøm et tilbud om?

              https://fyens.dk/ob/fynsk-traener-i-...6534c65b41a-12
              Lyngs job som 2. assistent og dødboldstræner tilbage i december 2023

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Ja helt sikkert, men mon det er noget særligt. Håber han bliver hentet nu eller til vinter.
                Mon ikke Myhra kan lægge et godt ord ind.
                Hvad går det ud på? Kan ikke se artikel eller overskrift ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Håber godt nok ikke det bliver kotume fremover. Vi har da altid kunne komme ind på stadion og se træning..

                  Jeg syntes det er noget pjat
                  Jeg synes også det er noget så latterligt, men uanset hvad vi synes, så har lukkede træninger været et hit for SK igennem en længere periode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Hvad går det ud på? Kan ikke se artikel eller overskrift ..
                    Det er ham Joachim Solltveth fra Brann der er givet et bud på tidligere. Han har åbenbart ondt i foden. Vi skal selvfølgelig ikke købe en skadet spiller hvis det er længerevarende.
                    Men han spiller jo fast så tvivler på det er alvorligt.

                    Comment


                      Enggård skulle være tæt på et skifte til Molde. Mon ikke Greve er et godt bud på en afløser i Randers og at håbet om, at han skifter til OB derfor er noget spinkelt?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Det er ham Joachim Solltveth fra Brann der er givet et bud på tidligere. Han har åbenbart ondt i foden. Vi skal selvfølgelig ikke købe en skadet spiller hvis det er længerevarende.
                        Men han spiller jo fast så tvivler på det er alvorligt.
                        Har vi givet et bud igen eller hvad handler artiklen om?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Enggård skulle være tæt på et skifte til Molde. Mon ikke Greve er et godt bud på en afløser i Randers og at håbet om, at han skifter til OB derfor er noget spinkelt?
                          Bestemt et godt bud mm de har afløseren klar internt. De har så også tjent 45 mill i år i transfers hvis den går hjem. Så de har også noget at bruge af

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Har vi givet et bud igen eller hvad handler artiklen om?
                            Nej mig bekendt har vi ikke afgivet nyt bud. Men det kan jo være de gør hvis det er ham de vil have.
                            Sikkert er det vi leder efter en vb. Kan sagtens være han er nemmere at hente til januar når deres turnering er færdig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Nej mig bekendt har vi ikke afgivet nyt bud. Men det kan jo være de gør hvis det er ham de vil have.
                              Sikkert er det vi leder efter en vb. Kan sagtens være han er nemmere at hente til januar når deres turnering er færdig.
                              Ja det ville ikke komme bag på mig hvis man skubbede en VB til næste vindue hvis man stadig får godt med sejre indtil vinduet lukker hvis det er i den nordlige andedam man gerne vil fiske i

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ja det ville ikke komme bag på mig hvis man skubbede en VB til næste vindue hvis man stadig får godt med sejre indtil vinduet lukker hvis det er i den nordlige andedam man gerne vil fiske i
                                Alt andet lige er det sikkert også nemmere at hente spillere til OB til vinter når de 1) kan se at OB ligger godt til at skulle i SL og 2) kun skal være 1. div. spillere i nogle måneder.
                                Kan være det er derfor TB holder på pengene..

                                Der er bare ikke så meget aktivitet i vintervinduet andre steder ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X